The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
MURSU MENOSSA KORKEASAAREEN
TOIVOTTAVASTI SÄILYY HENGISSÄ
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennyn siskonpoika on ottanut Rennyn nimen...Todella outoa.
Tourunen oli vähän levoton sielu ja katosi useammaksi vuodeksi USAan töihin. Ehkä se Tuiren mies nro 2 oli myös? Jos lapsista piti tulla Harlineita, ettei isän nimi kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia kiinnostaa tämä mahtava Suomi-uutinen.
Totta.
Jotain iloisiakin uutisia ja taas yksi sivistynyt suomalainen lisää.
Sylvester Stallonen komentelija komentaa nyt multimiljonäärinä vauvaansa!
HYVÄ! 💰💵💲💸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn in oltava vahva henkisesti jotta pärjää noin nuoren ja akateemisesti koulutetun kanssa.
Johanna kun ei ole mikään bimbo.
Fyysinen kuntohan Rennyllä on terästä, että jaksaa nuorikon perässä.Sepä se.
Kova jätkä, kunnon uros.
Hyvin sanottu, sano!
Johanna palaa muksun kanssa Poriin parin vuoden päästä. Ei Renny kestä sitä ettei saa 100% huomiota ja palvontaa itselleen.
MIKSI Johannan vanhemmat tai edes äiti ei ole Miamissa?? Luulisi että heille olisi tärkeää nähdä eka lapsenlapsi ja olla tukemassa Johannaa.
kovin on tumma napero.
eikös isoäiskä ole tumma..... purkista kuulemma vedetty väriä.....
tämä napero ei vielä ole saanut purkista väriä ja on niin niin tumma.
Vierailija kirjoitti:
Johanna palaa muksun kanssa Poriin parin vuoden päästä. Ei Renny kestä sitä ettei saa 100% huomiota ja palvontaa itselleen.
Eikä Johanna kestä pidemmän päälle eristystä kavereistaan ja perheestään. Sitten tilittää naistenlehdissä että koki itsenäs niin yksinäiseksi USA:ssa että oli pakko muuttaa takaisin.
Renny on komeana miehenä juoksut juossut, nyt voi olla suomalaisen vaimon ja lapsen kanssa.
Mammonaakin on tarpeeksi.
Kaunis tumma vauvan tukka.
Kaunis lapsi ja syntyi Hollywood ilmapiiriin, hyvä perhe syntyä.
Seuraava iso uutinen on nimi.
Kuninkaallinen nimi kuninkaalliselle Harlinille.
Ainakin Hollywood kuninkaallinen on Renska.
Toivon, että ei tule kovaa pudotusta. Tilastollinen fakta on, että noin vanhan isän lapsista melko moni tulee kärsimään erilaisista kehityshäiriöistä. Toivottavasti käyttivät lahjoittajaa ja minimoivat riskin.
Olisi muuten kannattanut mennä naimisiin Jenkeissä. Mutta Rennyhän tämän järjesti, että Suomessa naimisiin, niin eron jälkeen ei exälle elatusvelvollisuutta.
Johannan silmät avautuu jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tumma vauvan tukka.
Kaunis lapsi ja syntyi Hollywood ilmapiiriin, hyvä perhe syntyä.
Tumma tukka ehtii muuttua vaaleaksi. Oletko nähnyt vauvasta muuta kuin päälaen? Minä en.
Tunnen vähän myötähäpeää kun kuuntelee Rennyn ja Johannan vuoropuhelua. Kait Rennylle iski kateus kun Sukarin Topi nappasi nuoren kehonmuokkaajatyttelin. Rennynkin pitää saada kaunis ja hyväkuntoinen kainalokeppi. Voi noita ukkeleita....
Vuoropuhelusta ja kehonkielestä näkee, että ollaan oikeasti eri aaltopituudella. Renny esittää niin kaikkensa antavana miehenä, mutta Johanna vauvoineen kuitenkin juoksee Rennyn pillin mukaan. Mikäpä ettei. Rahaa kun on, voipi roikkua synnyttäjänä, kainalokeppinä ja egonpönkittäjänä vanhan ryppysen äijän mielen mukaan ja ah kun elämä on niin ihanaa....
Johannan kommentointi on kuin Rennyn kaikua, älyvapaata kommentointia. Renny kehuu itseään kuten vanhan äijän kuuluu. Kuinka hän on Stallonea auttanut ja pönkittänyt, voi voi...
Kun Renny vaan jaksaa nuoleskella tiimejään, holhota Johannaa, on vanhuus turvattu. Työtiimikin naureskelee Rennyn jutuille ja kehuu pomoaan, mutta miksi ei kehuisi? Palkansaanti turvattu.
En väheksy Rennyn ohjaustaitoa, mutta kun on niin itseään täynnä, että huvittaa, ...vähän säälittää. Ja niin ylikorostetusti ylistää vaimoaan, että ei tunnu luonnolliselta ollenkaan. Mutta sillähän pidetään nuorikko tyytyväisenä, mielistellään ja kehutaan, mutta kuitenkin määrätään. Huomaan, että Renny meinaa itsekin vähän turhautua hömppäturinointiin, mutta pakkohan se on, että papparainen saa imagon pidettyä kiiltävänä ja lapsekkaan vaimonsa ihailun.
En kyllä oikeasti tajua, miten ihmeessä joku viitsii ladata elämänsä julkiseen eetteriin. Rahapula on toki hyvä syy. Ja se itserakkaus.
Koska heille on nyt syntynyt vauva, lopetan tähän ja toivon heille terveyttä, sopua ja pitkää ikää.
Renny: "Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä...."
Johanna: "Renny, Renny, Renny, Renny....ja Rennyn rahat ja julkisuus, ah niin ihanaa..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn in oltava vahva henkisesti jotta pärjää noin nuoren ja akateemisesti koulutetun kanssa.
Johanna kun ei ole mikään bimbo.
Fyysinen kuntohan Rennyllä on terästä, että jaksaa nuorikon perässä.Sepä se.
Kova jätkä, kunnon uros.
Heh.
Kuvaus, kamerat, nostakaa Tarzan puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennyn siskonpoika on ottanut Rennyn nimen...Todella outoa.
Tourunen oli vähän levoton sielu ja katosi useammaksi vuodeksi USAan töihin. Ehkä se Tuiren mies nro 2 oli myös? Jos lapsista piti tulla Harlineita, ettei isän nimi kelvannut.
Sisko on yhtä lailla levoton. Toinen mies dumppasi Tuiren toiseen kämppään, minkä jälkeen he saivat vielä yhden lapsen. Tämän jälkeen nainen heilui hetken boheemipiireissä a'la Melleri ja Pyykkö, kunnes porvarillistui uudelleen. Osa lapsista livahti takaisin isänsä luokse. (Joka, erään lähipiirissä pyörineen ihmisen mukaan, oli yhtä erikoinen. Ei esim. pessyt itseään juuri koskaan. )
Lähde: ko. naisen kirjoittamat muistelmat.
Kaks suomi-junttii lisääntyi. So what!