The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrkky johanni sai elättäjän.
Tyrkky on yrittänyt vaikka mitä. Että pääsisi julkisuuteen. Itse vielä kertonut.
Tyrkky mikä tyrkky.
Ei jatkoon.
No nyt nalli napsahti, ei tarvi tehdä enää töitä
Ei, sillä multimiljonäärinä Renny elättää, kuten pari viimeistäkin viestin kirjoittajaa on myöntänyt - siis Rennyn rikkauden.
Kuinka monta viestiä aiot tänään laittaa?
Nää toistaa itseään, keksi jotain hauskempaa please.
On tullut mieleen,että voisiko viestispämmääjä olla joku katkeroitunut lähipiiristä..joka tapauksessa pilannut ketjun .
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c8b1fe1c-2f6b-431f-9865-f9addc…
Hollywood-vauva syntyy minä hetkenä hyvänsä!
Miami vauva👼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyessään jo kultaketju kaulassa
No ainakin vaaraa siihen olisi.
Vaaraa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaraa😂
Todellakin on vaara siitä että hän syntyy tupla-kultakejtu kaulassa, sillä Rennyn vauvana siihen on varaa ja paljon!
Mitähän ihana Renny tekee sillä aikaa ku vaimo on synnärillä? Lähteekö bilettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaraa😂
Todellakin on vaara siitä että hän syntyy tupla-kultakejtu kaulassa, sillä Rennyn vauvana siihen on varaa ja paljon!
Fiksua keskustelua taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrkky johanni sai elättäjän.
Tyrkky on yrittänyt vaikka mitä. Että pääsisi julkisuuteen. Itse vielä kertonut.
Tyrkky mikä tyrkky.
Ei jatkoon.
No nyt nalli napsahti, ei tarvi tehdä enää töitä
Ei, sillä multimiljonäärinä Renny elättää, kuten pari viimeistäkin viestin kirjoittajaa on myöntänyt - siis Rennyn rikkauden.
Kuinka monta viestiä aiot tänään laittaa?
Nää toistaa itseään, keksi jotain hauskempaa please.On tullut mieleen,että voisiko viestispämmääjä olla joku katkeroitunut lähipiiristä..joka tapauksessa pilannut ketjun .
Isännän kanssa mietittiin samaa, että onko tämä jonka elämäntehtävä on kertoa kuinka epäkelpoja ihmisiä Renny ja Johanna ovat, kenties joku Rennyn entinen naisystävä, tai joku joka on luullut olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihana Renny tekee sillä aikaa ku vaimo on synnärillä? Lähteekö bilettää?
Tosi fiksua taas.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa shampanjaa assarinsa kanssa...
Mikä vauvan nimeksi. Jenkeissä vauvalla pitää olla nimi valmiina jo laitoksella. Ehdotuksia?
Fiilasin Rennyy kun se otti rohkaisuryypyn tatskaliikkeessä. Ihanan liikkistä että mieskin näyttää pelkonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa shampanjaa assarinsa kanssa...
Eeeeeei kai....Ihana Renny puunaa ja siivoaa kodin täydellisesti. Ei tarvitse hävetä, kun Jossu tulee kotiin rättiväsyneenä.
Mutta selviääkö Renska synnytyksestä? Mä en oikein jaksa tätä ketjua lukea, kun koko ajan tuota samaa ruttunaama-rikasrenny-uroskotka -löpinää. Palaan ensi su, kun uudet jaksot näkee lineaarisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta selviääkö Renska synnytyksestä? Mä en oikein jaksa tätä ketjua lukea, kun koko ajan tuota samaa ruttunaama-rikasrenny-uroskotka -löpinää. Palaan ensi su, kun uudet jaksot näkee lineaarisesti.
Mä olen nähnyt kaikki jaksot Mtv3Katsomosta jo aikoja sitten. Häpeän tunnustaa.
"Mä en voi käydä edes pissalla ilman sua, rakas, kulta"
Onhan tää sarja ihan parasta kesäviihdettä :)
Haluun näyttelyä kokeilee. Mitä mun pitäs tehä?
Vierailija kirjoitti:
Haluun näyttelyä kokeilee. Mitä mun pitäs tehä?
Saalista vaikka Tarantino. Eikös ne saaneet just vauvan, joten vaimon aika menee sen kanssa, eikä ehdi ukkoonsa vahtimaan :)