The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Renny ja Sarah!
Katsoin tänään hääjakson ja osan Tammio- jaksosta. Kieltämättä olen kateellinen, minulla ei ole rahaa eikä rakkautta, en ole kauniskaan. Jotkut saavat kaiken, toiset eivät mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kipeenä ja yritin katsoa, mut ei pysty. Toi ukko tihrustamassa itkua ja sössöttämässä, ei vaan pysty.
Ihmeellisen herkkä kyllä on. Itkee monesta asiasta. Olisko jotain masennusta, mitä lie. Alkoholiakin juo vähän väliä. Pientä tissuttelua. Sekin masentaa.
Tää viesti avasi mun silmät. Mä oon Renny.
Joka jaksossa Rennyllä on monta kertaa eri alkoholia lasissa. Ilmeisesti juo juhlaan, suruun, ruokajuomaksi, rentoutuakseen... Aina löytyy syy juoda alkoholia.
Siinä on sisuskalut lujilla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään hääjakson ja osan Tammio- jaksosta. Kieltämättä olen kateellinen, minulla ei ole rahaa eikä rakkautta, en ole kauniskaan. Jotkut saavat kaiken, toiset eivät mitään.
Ei kannata olla kateellinen. Keskity muihin asioihin kuin tyhjänpäiväisiin julkkiksiin.
Markus T iltalehti kommaajaa täällä? Huhuu? Ootko se sä? Nice to meet u.
Vierailija kirjoitti:
"Sä opetat mulle kaiken rakkaudesta", kyynelehtii Renny.
Renny puhui hienosti. Tytteli hirnahteli hermostuneesti. Olisin Rennynä potkassut nilkoille, jotta morsmaikku olisi rauhoittunut.
Iltalehti kertoo että Renny saa pian pienen kotkan, jota voi siipiensä suojassa ja varallisuuden suojassa hoivata.
Hyvä!
Olisiko Johanna ihan oikeasti rakastunut Rennyyn jos se olis ollut ns tavallinen heppu.Ei julkkis ja mikään elokuva ohjaaja ? Mitä jos ei tosiaan matkusteltaisi ympäri maailmaa.Pikkuisen tulee mieleen sarjaa 90 päivää morsian suomi versio.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Johanna ihan oikeasti rakastunut Rennyyn jos se olis ollut ns tavallinen heppu.Ei julkkis ja mikään elokuva ohjaaja ? Mitä jos ei tosiaan matkusteltaisi ympäri maailmaa.Pikkuisen tulee mieleen sarjaa 90 päivää morsian suomi versio.
Ei tietenkään olisi. Jos Renny olisi ollut joku pienipalkkainen duunari, ei Johanna olisi häntä vilkaissukkaan.
Katsoin jakson jossa hankkivat tatuoinnit. Johanna liehitteli ja kuvasi Rennyn niskaa, Renny ylpeänä että olenko mä noin lihaksikas, et ole kertonut. Auton takapenkillä sylikkäin, Johanna yritti keksiä juttua ettei Renny itke. Yhden hiljaisen hetken aikana, Johanna hätääntyneenä alkoi vilkuilemaan Rennyä, hädissään, mitä nyt, mitä mä teen. Sai Rennyn rauhoittumaan. Osaa varmasti hoitaa tulevaa vauvaansa, olla hyvin herkillä vauvan kanssa, mutta jakasaako kahta hoivata. Rennyn tekoitku, vauvat sentään parkuvat eivät tekoitke. Renny vannoi pitävänsä huolen Johannasta, näyttää siltä Johanna pitää huolta Rennystä ja Rennyn "tuttipullosta"
En ole kateellinen, tämä on vaivaannuttavaa. Tuntuu hassulta, että tätä pyydettiin lisää, Renny tahtoo tarjota meille glamouria ja rakkautta, joopa joo.
Mitä mieltä feministit muuten tästä?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti kertoo että Renny saa pian pienen kotkan, jota voi siipiensä suojassa ja varallisuuden suojassa hoivata.
Hyvä!
Minä luin, että hänen vaimonsa synnyttää vauvan. Ehkä luin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson jossa hankkivat tatuoinnit. Johanna liehitteli ja kuvasi Rennyn niskaa, Renny ylpeänä että olenko mä noin lihaksikas, et ole kertonut. Auton takapenkillä sylikkäin, Johanna yritti keksiä juttua ettei Renny itke. Yhden hiljaisen hetken aikana, Johanna hätääntyneenä alkoi vilkuilemaan Rennyä, hädissään, mitä nyt, mitä mä teen. Sai Rennyn rauhoittumaan. Osaa varmasti hoitaa tulevaa vauvaansa, olla hyvin herkillä vauvan kanssa, mutta jakasaako kahta hoivata. Rennyn tekoitku, vauvat sentään parkuvat eivät tekoitke. Renny vannoi pitävänsä huolen Johannasta, näyttää siltä Johanna pitää huolta Rennystä ja Rennyn "tuttipullosta"
En ole kateellinen, tämä on vaivaannuttavaa. Tuntuu hassulta, että tätä pyydettiin lisää, Renny tahtoo tarjota meille glamouria ja rakkautta, joopa joo.
Mitä mieltä feministit muuten tästä?
Renny joi alkoholia siellä tatuointipaikassa. Johanna toppuutteli juomista. Taitaa ukko olla aina pienessä hönössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään olisi. Jos Renny olisi ollut joku pienipalkkainen duunari, ei Johanna olisi häntä vilkaissukkaan.
Jos olisi, katse olisi ollut pistävän halveksuva ja ehkä hieman metoo hengessä
Onko Renny hönössä koko ajan vai onko vaan tuollainen yliherkkä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Renny hönössä koko ajan vai onko vaan tuollainen yliherkkä?
Ei se ennen ollu yliherkkä.
Rennyä hatuttaa kun kaikki tietää, ettei olis tollasta vosua saanu ilman rahaa
?????