The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
BB-Sauli on pitäny samaa savuketta huulillaan Rihannan kaa. Sauli bilettäny ankarasti megajulkkujen kaa. Huhhuh, kyllä Suomi-pojalla oli vientiä!
Sinä se et vain osaa olla sivistynyt, vaikka ylä ja alapeukut kertovat sinullekin totuuden, kun vähän viestejä selaa taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
BB-Sauli on pitäny samaa savuketta huulillaan Rihannan kaa. Sauli bilettäny ankarasti megajulkkujen kaa. Huhhuh, kyllä Suomi-pojalla oli vientiä!
Niin.
Stallonen ohjaaminen elokuvassa, on ehkä hieman isompi asia kuin, biletys jonkun julkun kanssa.
Onkohan sitä rahaa kovinkaan paljon. Kun täytyy tehdä suomeen jotain typerää sarjaa.
Eipä taida renniltä löytyä pätäkkää.
Taisi johanni mennä siinä asiassa lankaan.
Katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tiedä mitään makeampaa kuin Renny, siis pitkä, komea, lihaksikas RIKAS ja suomalainen!
Johanna vaihdetaanko paikkoja!!??!!
Hyvä luoja teitä naisia. Miettikääpä Rennyn naama 170cm levyseppähitsaajalle. Olisiko vientiä naismaailmassa? I doubt that....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tiedä mitään makeampaa kuin Renny, siis pitkä, komea, lihaksikas RIKAS ja suomalainen!
Hyvä luoja teitä naisia. Miettikääpä Rennyn naama 170cm levyseppähitsaajalle. Olisiko vientiä naismaailmassa? I doubt that....
Enemmin mietin Renny miltei kahdessa metrissä olevaa naama - Hän on pitkä ja komea mies.
Eikä meidän naisten tarvitse anteeksi pyydellä, jos ei pane miehen miljonääri-omaisuuta pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et vain osaa olla sivistynyt, vaikka ylä ja alapeukut kertovat sinullekin totuuden, kun vähän viestejä selaa taaksepäin.
Eikö täällä pitänyt keskustella The Harlins sarjasta? Yritä nyt käyttäytyä sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Stallonen ohjaaminen elokuvassa, on ehkä hieman isompi asia kuin, biletys jonkun julkun kanssa.
Ja miten se näkyy tässä sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Stallonen ohjaaminen elokuvassa, on ehkä hieman isompi asia kuin, biletys jonkun julkun kanssa.Ja miten se näkyy tässä sarjassa?
Rahassa mitä Renny käyttää, siinä se näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitä rahaa kovinkaan paljon. Kun täytyy tehdä suomeen jotain typerää sarjaa.
Eipä taida renniltä löytyä pätäkkää.
Taisi johanni mennä siinä asiassa lankaan.
Katsellaan.
Nyt ukkoa viedään ku litran mittaa. Kaikesta näkee Zhouhänän olevan pyrkyri, joka hampaat irvessä ja silmät kiinni suostuu Renskan petikaveriksi. Säälin mies parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Renny eräässä ohjelman kohtauksessa, pienessä kaveriporukassaan, väheksyi rehvakkaan ylimielisesti Stallonea ja väitti ettei olisi alunperin halunnut häntä elokuvaansa, ei arvostanut häntä näyttelijänä, mutta Stallone oli itse tarjonnut itseään väkisin ja Renny oli antanut hänelle pitkin hampain mahdollisuuden. Rennylla taitaa viirata jo päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Stallonen ohjaaminen elokuvassa, on ehkä hieman isompi asia kuin, biletys jonkun julkun kanssa.Ja miten se näkyy tässä sarjassa?
Joo, onhan se helppoa kun vedellään ympäri maailmaa ja kalliilla rahalla vuokrataan huoneistoja, kun pers´aukisempi varmaan pankkilainalla ostaisi ja makselisi sitä jotain kaksikymmentä vuotta.
Sen takia tämä sarja viehättää, että näkee mitä suomalainen rikasmies nuorine vaimoineen tekee.
Myös sarjan rouheus on hyvä, että välillä ollaan hienossa Suomen saaristossa, eikä aina missään samppanja-bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Piiii paaa paaa
Minäkin pidän niistä mökkijaksoista, toivottavasti niitä tulee lisää ja uskon että tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmin mietin Renny miltei kahdessa metrissä olevaa naama - Hän on pitkä ja komea mies.
Eikä meidän naisten tarvitse anteeksi pyydellä, jos ei pane miehen miljonääri-omaisuuta pahaksi.
Ei ole kahta metriä nähnytkään. Hät'hätää ehkä 190cm ja voit hyvin yliviivata komean. Kuin finninen fallos roikkuu keskellä naamataulua....
🤣 instakuva uima-altaalla! Sama tuli mieleen, aivan pippelin mallinen!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän niistä mökkijaksoista, toivottavasti niitä tulee lisää ja uskon että tuleekin.
Minä tykkään sisustaa, omaa kämppääkin joskus pari kertaa vuodessa uusiksi.
Minä odotan niitä jaksoja, joissa nähdään miten Johanna alkaa sisustamaan tuota mökkiä.
Renny voi sisustuksessa pitkänä miehenä toimia Johannan käsivarsina, kunhan eivät ala yhtäkkiä rakastelemaan kesken kiihkeän sisustuksen, hui.
Voikun Kimi Räikkösestä olisi tehty reality-sarja. Kimin huvijahti maksoi miljoonia.
Mä en ois kyllä uskaltanu lähtee sen Rennyn kanssa, jos oisin ollu, kaikkien sen naisten jälkeen... Eikö se just vasta lopettanu sen jonkun kiinalaisen opiskelijan kanssa...? Aika nopea aikataulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään sisustaa, omaa kämppääkin joskus pari kertaa vuodessa uusiksi.
Minä odotan niitä jaksoja, joissa nähdään miten Johanna alkaa sisustamaan tuota mökkiä.
Luulet sä tosiaan, että Johannalla on sananvaltaa siinäkään asiassa??
Tämä.