Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
26621/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kurkannut joskus muihinkin ketjuihin, niin samantapaisia törkeyksiä on niissäkin, kai se on joidenkin harrastus, olla aina erimieltä ja sanoa kaikki pahimmalla tavalla.

Neuvoni on ihan sinun mielenterveyden puolesta,  ettet mene enää kurkkaamaan muihin ketjuihin. Tulee varmaan ikävänä yllättyksenä mutta muissakin ketjuissa on erimielisiä ja ilkeitä  ihmisiä. Paha olohan siitä tulee, jos itse on kovin positiivinen ihminen.

Ja minun neuvoni on, että mieti ja tutkaile sisintäsi, äläkä mene muiden selän taakse piiloon. Jokaisen hyvyys ja hyvä käytös lähtee ihan sieltä omasta sydämestä.

Mitä tahansa inhottavaa siis voi sanoa ja loukata muita, kunhan on ensin nähnyt tai lukenut, että muualla on vieläkin ilkeämpiä solvaajia? No tätä täss

🤭🤗 Minua pidetään jo hyvänä ja riittävänä ihmisenä.

Vierailija
26622/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni rajan yli,häpeä,häivy ketjusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26623/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista elää oppisi mukaan. Muista hyvyys. Sinut punnitaan nyt kuinka vahvaa sydämen hyvyys sinussa on.

Vierailija
26624/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinulle hiljentymistä kuten itse suosittelit aiemmin. Hyvyys tulee sydämestä kuin anteeksiantokin. Niinpä, paskanpuhuja olet!

Vierailija
26625/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole hiljentymistä suositellut, vaan mua närkästytti toi uskovaisen halveksunta ja sun tyylis napauttaa,jollekin uskon asiat on pyhiä, joten niiden on annettava olla rauhassa.

Vierailija
26626/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö taas muka tiedät kuka tänne kirjottelee, sä ja sun typerät viisastelut, voi mitä potaskaa. 

Vierailija
26627/26888 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikko takana. Lasten ei tarvitse herätä aikaisin kouluun. Kesäpäiviä viimeisiä viedään ja alkaa syksy.

Vierailija
26628/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruskea letku pojan päässä on?

Vierailija
26629/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki omat letkus, lapsen päässä on jonkun lelun tms.naru, oisko joku roikkuva lelu tuosta telineestä. Nyt siis pitää jo kaivaa vauvasta vikoja,letku päässä!!!

Vierailija
26630/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutki omat letkus, lapsen päässä on jonkun lelun tms.naru, oisko joku roikkuva lelu tuosta telineestä. Nyt siis pitää jo kaivaa vauvasta vikoja,letku päässä!!!

Hyvää huomentapäivää! Tulit sitten jo varhain tänne huonotuulisena. 🤭🤗

Vierailija
26631/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruskea letku pojan päässä on? 

Huh, hyvä ettei kaulan ympärillä. Niin se Tysoninkin lapsi kuoli.

Vierailija
26632/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, ei se ole huonotuulisuutta, jos neuvoo toisia katsomaan vähän tarkemmin, näkeehän tuon sokeakin, ettei pojan päässä mitään letkua ole.

Vierailija
26633/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi, ei se ole huonotuulisuutta, jos neuvoo toisia katsomaan vähän tarkemmin, näkeehän tuon sokeakin, ettei pojan päässä mitään letkua ole.

Onko sinun tehtäväksi siis annettu vastata hänelle? Kerro itse jotain positiivista tänään  Harlineista. Sinullahan posahtaa verisuoni päästä tuolla menoa, kun kaikesta ärsyynnyt. Relax!

Vierailija
26634/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jonkun on vastattava, jos noin onneton on ettei erota nauhaa letkusta,ja mikähän letku lapsen päästä voi tulla, voi kuule, en näiden kommenttien takia verisuoniani ressaa, sä voisit hankkia elämän...

Vierailija
26635/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä jonkun on vastattava, jos noin onneton on ettei erota nauhaa letkusta,ja mikähän letku lapsen päästä voi tulla, voi kuule, en näiden kommenttien takia verisuoniani ressaa, sä voisit hankkia elämän...

Ihan sama, näiden vainoajien mielestä, mikä letku, kunhan poika vaan olisi letkuissa ja teholla, ja leukemia tai muu sairaus olisi todettu. Palstan hirviöt suorastaan räjähtäisivät siitä suuresta onnesta.

Ja jos ei letkua, niin sitten edes lohduksi naru, jonka Johanna on unohtanut, ja nyt siis tuo huono äiti uhkaa jo poikansa henkeä.

Vierailija
26636/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kurkannut joskus muihinkin ketjuihin, niin samantapaisia törkeyksiä on niissäkin, kai se on joidenkin harrastus, olla aina erimieltä ja sanoa kaikki pahimmalla tavalla.

Neuvoni on ihan sinun mielenterveyden puolesta,  ettet mene enää kurkkaamaan muihin ketjuihin. Tulee varmaan ikävänä yllättyksenä mutta muissakin ketjuissa on erimielisiä ja ilkeitä  ihmisiä. Paha olohan siitä tulee, jos itse on kovin positiivinen ihminen.

Ja minun neuvoni on, että mieti ja tutkaile sisintäsi, äläkä mene muiden selän taakse piiloon. Jokaisen hyvyys ja hyvä käytös lähtee ihan sieltä omasta sydämestä.

Mitä tahansa inhottavaa siis voi sanoa ja loukata muita, kunhan on ensin nähnyt tai lukenut, että muualla

Minua pidetään jo hyvänä ja riittävänä ihmisenä.

Hyvin olet kulissisi osannut rakentaa.

Vierailija
26637/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, näiden vainoajien mielestä, mikä letku, kunhan poika vaan olisi letkuissa ja teholla, ja leukemia tai muu sairaus olisi todettu. Palstan hirviöt suorastaan räjähtäisivät siitä suuresta onnesta.

Ja jos ei letkua, niin sitten edes lohduksi naru, jonka Johanna on unohtanut, ja nyt siis tuo huono äiti uhkaa jo poikansa henkeä.

Tajuatko itse miten sairaita mielikuvia sinulla on? Se on kuule sinun karmaasi tuo nyt. Tarvitset hoitoa. Kukaan muu ei ole täällä tuollaisia hulluja sanonut saati miettinyt. Oma on häpeäsi.

Vierailija
26638/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miettiä mitä kirjoitat. Voisit pyytää anteeksi myös Johannalta ja Rennyltä. 

Vierailija
26639/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastaanotinta.

Vierailija
26640/26888 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko itse miten sairaita mielikuvia sinulla on? Se on kuule sinun karmaasi tuo nyt. Tarvitset hoitoa. Kukaan muu ei ole täällä tuollaisia hulluja sanonut saati miettinyt. Oma on häpeäsi.

Ja siellä yksi tekopyhä pskiainen puolustelee herjauksiaan. Mites kun täällä ilmoitettiin usealla kommentilla, kuinka Johannan tytär on kehityshäiriöinen, ei kävele jne? Monet yritti puhua järkeä ja ihmettelivät miten jotkut voi olla noin sairaita. Mitä mieltä? Keiden ja millaisten karmaa tuo oli? koko ketju on täynnä hoitoon ohjattavien tapauksia.

Ja eikös juuri joku kysellyt mikä letku siellä roikkuu, ja vihjaili Tysonin pojan kuolleen johonkin naruun? Sieltä löytyy kommentit, luepas uudelleen. Siis???

<

Ketju on lukittu.