The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Joo reppuli on paholaisen palvoja. Pääkallo sormuksia ym käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Joo reppuli on paholaisen palvoja. Pääkallo sormuksia ym käyttää.
No nyt se selvisi miksi ei välitä pyhistä hautausmaista;D
Ootteko te todella aikuisia, nää kommentit on alakoululaisen tasoa tai sitten latvat on aika lahoja, menkää leikkimään tai hoitoon...
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te todella aikuisia, nää kommentit on alakoululaisen tasoa tai sitten latvat on aika lahoja, menkää leikkimään tai hoitoon...
Sarkasmi on vaikea laji.
Niin on, mutta täällä se osataan.
Tuo muinaisjäänne höpöttää olevansa perheenpää😂
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi
Joku kirjoittikin, että saa unohtaa sarkasmin vauva.fillä, ei sitä ymmärretä kuitenkaan.
Luin, että Rennyn The Strangers:Chapter1 on tulossa Suomeen muttei teattereihin, vaan suoraan osto-ja vuokrauspisteisiin.
Vahingonilokseni voin taas todeta, että kaikki tuon jo tiedetyn tiedon aiemmin tyrmänneet joutais taas nielemään pilkkansa ja syömään vaikka hatullisen paskaa.
Lastenvaunujen logo näkyi varmasti instassa, pitäähän nyt lahjaksi saatuja mainostaa😁
Voi jessus, etkö mitään muuta keksi tälle päivälle arvosteltavaa kuin vaunun logo, voi sua raukkaa, nyt sun maailma varmaan kaatuu kun joku sattui mainostamaan jotakin.Herranen aika, hanki oma elämä äläkä roiku täällä. On muuten näppärät vaunut, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vain opettaja, taasko yrität aloittaa Johannan ammatin halveksunnan, anna jo olla.
Siis jos on joku aineenopettaja ja sitä yliopistossa lukenut, niin minä en halveksu. Olen eri henkilö kuin tuo aiempi. Mutta luokanopen koulutus on niin helppo, että sen ei pitäisi kuulua yliopistoon kuten ei aikanaan kuulunutkaan. Minä en toki sitä koulutusta halveksu, mutta älyä siinä ei tarvita yhtään. Ja Jossu ei ole toiminut edes luokanopena kuin hetken.
Mikä sen Jossun ja siskon välirikon syy oli? Ei kait se ollut jonkun lampaan ja miehen kidutukseen osallistuminen? Miten muistelen, että Seiska tai muu media olisi tuonsuuntaista kirjoittanut. Muistaako kukaan?
Ammattien vertaaminen törkeää, kaikenlaisia tekijöitä tarvitaan ja jokainen valitsee itselleen sopivan. On koulutettuja, mutta ilman koulutustakin voi pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen Jossun ja siskon välirikon syy oli? Ei kait se ollut jonkun lampaan ja miehen kidutukseen osallistuminen? Miten muistelen, että Seiska tai muu media olisi tuonsuuntaista kirjoittanut. Muistaako kukaan?
Johanna ja lampaanteurastaja ovat väleissä. Lontoossa? asuvan upean siskon kanssa välirikko. Sorry en tunne heitä mutta nähnyt kirjoituksia lehdistä.
Ja tietysti uskot kaiken, kun olet nähnyt lehdistä🙄🤔, nehän tietää kaiken, joopa joo. 👎
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti uskot kaiken, kun olet nähnyt lehdistä🙄🤔, nehän tietää kaiken, joopa joo. 👎
Tässä tapauksessa tietävät kaiken!👍
Höpöhöpö, lehdet kirjottaa paljon potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain opettaja, taasko yrität aloittaa Johannan ammatin halveksunnan, anna jo olla.
Siis jos on joku aineenopettaja ja sitä yliopistossa lukenut, niin minä en halveksu. Olen eri henkilö kuin tuo aiempi. Mutta luokanopen koulutus on niin helppo, että sen ei pitäisi kuulua yliopistoon kuten ei aikanaan kuulunutkaan. Minä en toki sitä koulutusta halveksu, mutta älyä siinä ei tarvita yhtään. Ja Jossu ei ole toiminut edes luokanopena kuin hetken.
Eli alempien luokkien opettajan tarvii vain osata yhteenlaskut ja osaavasti äidinkieltä? Jos näin on eikä älyäkään vaadita niin tässä olisi kehitysvammaisille hyvä paikka työllistyä.
Ei kuulu kesäjusseja uimassa vahtaavan eukon tarinatkaan