The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Johanna näytteli Bricklayerissä hyvin:)
Miksi Renny päättää kaikesta?
Lasten kummitkin pitää olla valittu ystävien
joukosta, ei sukulaisten.
Johanna ei uskalla panna vastaan?
Mitä, eikö Johanna tosiaan pane yhtään vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Johanna näytteli Bricklayerissä hyvin:)
Olen eri mieltä alaa tuntevana.. koko elokuva oli puuduttava kooste kohtauksia. Yksinkertainen mutta sekava. Saavutus sinänsä tehdä niin huono elokuva..
Tulleeko siittä Palamusta mittee muuta ko huulten heilutusta?
Ei tulu palumusta mitään. Selin ei halua rahoittaa ja laurill ei ole rahaa
Vierailija kirjoitti:
Renny palvoo edelleen paholaista. Mielellään on telepaattisessa yhteydessä toiseen ihmiseen. Huono juttu .
Olisi kyllä aika epeli ja edellä aikaansa, jos kykenisi olemaan telepaattisessa yhteydessä aina haluamaansa ihmiseen. On sitä taitoa toki monella muullakin, muttei tieteellistä näyttöä. Uskon kyllä telepatiaan, joittenkin ihmisten välillä se vain toimii.
Palmu-elokuvat ovat hyviä, ei pilata niitä Rennyn sekavalla kerronnalla. Bricklayerkin oli sekava alusta loppuun, kuka, missä, milloin. Lopussa vaanitaan tehdasalueella ja räjähtelee. Kaunis nainen vilahtaa ja yrittää tuoda tunnetta kokemukseen, mutta lopputulos on peräpukamaa verratava epämukavuus, ei tunnetta. Loppuisi jo.
No niin, nyt on ketjussa uskovia ja paholaisista sekoileva, mistä näitä satelee????
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on ketjussa uskovia ja paholaisista sekoileva, mistä näitä satelee????
Ei ole kumpiakaan.
Mitä nää sekopäät sitten on, yks uhoo Raamattua, toinen kirjottaa paholaisesta, ei ihan penaalin terävämpiä kyniä nää ole!!!
Molemmat aiheet liittyy Harlineihin enemmän kuin sinun kiukku. Miksi pitää aina arvostella. Itse vedät tätä aihetta taas esiin. Muuta odotellessa...
Johanna jaksaa lohduttaa Rennyä, joka joskus itkeskelee omaa uraansa, Renny kokee olevansa joskus riittämätön.
Renny ostelee Johannalle kalliita lahjoja, Johanna tuntee itsensä vaivautuneeksi lahjoista.
Tulee yltäkylläisyyden tunne, liika on liikaa.
Ja osaisihan Johanna itsekin ostaa, mitä hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää sekopäät sitten on, yks uhoo Raamattua, toinen kirjottaa paholaisesta, ei ihan penaalin terävämpiä kyniä nää ole!!!
Sä se kuitenkin olet kaikista turhin kynäilijä. Et keksi mitään muuta sanottavaa kuin muiden havainnointia 🤣🤣🤣🤣🤣
Niin juuri, taisi turhin kynäilijä juuri katsoa peiliin ja myöntää, että mä olen havainnoinut ihan oikein, mut jokainen voi toki uskoa vaikka aidanseipääseen, kunhan ei tuputa sitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri, taisi turhin kynäilijä juuri katsoa peiliin ja myöntää, että mä olen havainnoinut ihan oikein, mut jokainen voi toki uskoa vaikka aidanseipääseen, kunhan ei tuputa sitä muille.
Kaikkihan me havainnoidaan, mutta vain sä koet että typerät aivopierusi ovat jakamisen arvoisia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olipa vitsikästä , toistan samaa mitä mulle on napautettu, tämä on ketju Harlineista, joten noi uskon asiat ei kuulu tänne, mut ainahan ne voi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vitsikästä , toistan samaa mitä mulle on napautettu, tämä on ketju Harlineista, joten noi uskon asiat ei kuulu tänne, mut ainahan ne voi poistaa.
Ei kuulu hevosetkaan...
Mukavaa että on maanantai. Kesäjussit tulivat taas töihin viikonlopun jälkeen.
Maalla on kiva asua kun aina on jotain tekemistä. Lapset rakastavat pihaleikkejä
Just,samaa ihmettelen,miksi lannanluoja ja uskon tuputtajat pilaavat tämän, luulis ettei uskovaiset voi ees tälläsille kirjotella, hehän muka kohtelevat kaikkia hyvin , eivätkä arvostele🤣