The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Johanna jaksaa olla VIELÄKIN hellempi, huomaavaisempi ja rakastavampi Rennyä kohtaan. Rennyhän totesi näin tytön synnyttyä. On se ihanaa, kun tuore äiti jakaa täyden huomionsa mieheensä ettei tämä tunne itseään ulkopuoliseksi.
Johanna lienee synnyttänyt filmivauvan: ei verta, istukkaa eikä napanuoraa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sanonta Cocohullu siitä kun Johanna ja Renny lauloi Cocolle
Coco, Coco Coco nut
Eli suomeksi Coco, Coco, Coco hullu.
Pojan nimi olkoon siis Loco (=hullu).
Aamu lääkkeet taas jollakin ottamatta🤔
Mäkin haluun näyttelijäks!
Mitä mun pitäs tehä? En haluais bylsii vanhuksen kaa, ketä o ohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Aamu lääkkeet taas jollakin ottamatta🤔
No ota se mielialääke.
Maailma kirkastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun näyttelijäks!
Mitä mun pitäs tehä? En haluais bylsii vanhuksen kaa, ketä o ohjaaja.
Helppoa, levytät pari huonoa biisiä ensin. Tässä maassa pääsee jopa ö-luokan räppärit näyttelemään.
Renny on kyllä mielestäni superkomea, vaikka olen häntä paljon nuorempi. Eikä tuo ammattikaan tee hänestä vähemmän viehättävämpää. Seksikäs ääni, mahtavat sääret, silmät ja kokonaisuus. Harmi, ettei tässä elämässä tavattu ja nyt se on liian myöhäistä. Mutta luulen, että kaltaiseni älykäs, musikaalinen, luonnostaan todella kurvikas, 168 cm nainenkin olisi voinut olla hänen mieleensä. Toisaalta ei sitä ihmisten kemioista tiedä kuin tunnustelemalla.
Omakehu h......huh huh,pitääkö täällä lukea kommentoijien itsekehuja...
Kuvottavaa, kuinka tämä herra Harlin puhuu vanhenemisesta ja vanhoista ja ikäisistään ihmisistä.
Fakthan on se, että herra Harlinkin vanhenee, hän ei ole enää nuori. Se, että on onnistunut saamaan 35 vuotta nuoremman puolison ei tee hänestä nuorta, päinvastoin.
Usassa 65 vuotta täyttänyt on virallisesti seniorikansalainen.
Renny on aina mukava ja kohtelias.
Rikas myös💰💰💰
Ajatelkaa miten tämä yksi kirjoittaja on jo pari vuotta täällä haukkunut Harlineita yksinään, vastaten omin viesteihin.
Touvottavasti hän ei vie tätä ihme mielisairautta sille tasolle, että alkaa vainoamaan näitä kauniita ja rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Renny on kyllä mielestäni superkomea, vaikka olen häntä paljon nuorempi. Eikä tuo ammattikaan tee hänestä vähemmän viehättävämpää. Seksikäs ääni, mahtavat sääret, silmät ja kokonaisuus. Harmi, ettei tässä elämässä tavattu ja nyt se on liian myöhäistä. Mutta luulen, että kaltaiseni älykäs, musikaalinen, luonnostaan todella kurvikas, 168 cm nainenkin olisi voinut olla hänen mieleensä. Toisaalta ei sitä ihmisten kemioista tiedä kuin tunnustelemalla.
Samaa mieltä.
Joko juniori on saanut aurinkoa?
Samaa ihmettelen tästä haukkujasta, ja myös nämä hänen irstailevat kommentit. Yököttää, mutta onneksi voihan niitä poistaa. Hän kiertää samaa rinkiä, nyt taas alkaa ikärasismi....
Mäki haluun näyttelijää -ää -ks! Vaik stripparii esittää! Onks muita???
T. Tinja-Kaneli 18v.
Ompa typerää kommentointia, keksi parempaa jos osaat, noi ei naurata...vaik yritit olla vitsikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nimiveikkauksia kehiin!
Itse veikkaan
- Louis (Vuitton)
- Christian (Dior)
- Oscar (Oscar-gaala)
- Razzle (Razzie)
Razzle?Hanoi rockisin edesmennyt rumpali.Ei ihan nyt sovi heidän tyyliinsä😂
Siis kuinka nuo antaa yksi vuotiaan ruskettua?!
He taitavat luottaa aurinkovoiteisiin, täällä voivottelu on ihan turhaa, Coco ei kuvissa ole ollut ainoa auringossa oleva lapsi, muitakin ilman hattua jne.
Rennie on vanhus vaikka joku väittäisi muuta. Äijä 65v joo vanha on.
- Razzle (Razzie)