The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Renny valkaissu varmaan, onko uudet kuoret laitettu myös uroskotkalle?
Hampaista on hyvä huolehtia😁
Vierailija kirjoitti:
Hampaista on hyvä huolehtia😁
Valkaisu vain kuluttaa hampaita. Se tehdään ulkonäkösyistä. Hampaista huolehtiminen tarkoittaa huolellista harjausta, ei liikaa aterioita päivässä, ei sokerijuomia tai makeita usein. Hammaslääkärillä käyntiä 1-2 vuoden välein tarkistuttamassa hampaat.
Parhaiten tuo pariskunta osaa itseään kehua ja leuhkia. Tosi itsekeskeisiä ihmisiä. En usko, että heidän elämässään on ketään muita kuin he itse. Random ihmisiä tarvitaan todistamaan tätä näytelmää ja yleisöksi retostelulle, jonka kautta elävät. Elämäänsä saa elää kuten halua, mutta muille kerskuminen on ärsyttävää ja tyhmää.
Mitä veikkaatte milloin Cocon ja Bunnyn sisarus syntyy🤩? Minä veikkaan alkuvuotta 2026. Ainut mikä hirvittää on Rennyn ikä. Renny on kolmen pienen 7- kymppinen isä sitten. Ja kasvaako katras yhä. Johannakin reilusti yli 30 v. Johannan ja Rennyn lapsitehtaalla eletään nyt hattaravaihetta.
Onko kukaan kuullut sarjan jatkosta? Olen fani ja Renny-fani ja odotan kovasti jatkoa.
Niinistö oli 69v, kun Aaron syntyi. Hyvin menee perheellä. Saulilla 75v jo uusi duunikin😁. Ja onhan se hienoa olla entisen presidentin poika. Arvo Ylppö oli muistaakseni 71 tai 72, kun sai viimeisen lapsen. Eli reippaasti yli 100 v. Mutta tietysti aikamoinen poikkeus. Oli pituutta muistaakseni vain 158 cm. On ihan tutkittu, että tuommoiset hoikat ja kitukasvuiset elävät pidempään.
Niimpä, on useita perheitä , joissa isä on iäkkäämpi, ja hyvin menee pientenkin lasten kanssa. Miksi pitää syyllistää ja arvostella, onko se jotenkin sulta pois....Asiahan ei kuulu kenellekään muille kuin perheelle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, on useita perheitä , joissa isä on iäkkäämpi, ja hyvin menee pientenkin lasten kanssa. Miksi pitää syyllistää ja arvostella, onko se jotenkin sulta pois....Asiahan ei kuulu kenellekään muille kuin perheelle itselleen.
Kyllä maailmalla on vaikka minkä ikäisiä isiä. Elämä on aina lahja varsinkin, jos ei kurjiin olosuhteisiin joudu.
Just niin, jokainen lapsi on arvokas ja vanhempi, joka on valmis hankkimaan lapsia iäkkäämpänä, varmasti tietää mitä haluaa. Tästä on ollut juttua täällä aikasemminkin, että moni iäkkäämpi on hoitanut esim.kuntoaan ja terveyttään hyvin, joten ikää ei aina kannata tuijottaa. Nyt tulee taas💩myrsky....
Joo harvapa elämäänsä olisi valmis antamaan pois, vaikka isä on iäkäs. Kuitenkin ihminen itsenäistyy ja suurin osa elämää eletään ilman isää. Itselläkin sukulainen, jonka isä kuoli, kun tämä pieni, noin 3v. Äkilliseen sairauskohtaukseen, ei ollut edes vanha, alle 50v. Silti tämän ihmisen elämä mennyt tosi hyvin.
Totta on, että elämä voi olla ihan hyvää, vaikka ei olisi toista vanhempaa, itse olin 2v.kun menetin oman isäni, tottakai se on surullista, mutta kukaan ei tiedä kohtaloaan.
Eikö se huvijahti pitänyt hankkia vuoden alussa? Siellä perheenpää vetää mela kädessä pitkin kanavia, ja rouva istuu paljaspäisen perillisen kanssa takana, mikä onkin naisten paikka.
Ehkäpä nyt on perheessä tärkeämpää mietittävää kun vene ostokset, pienokaisen syntymä ja siihen valmistautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se huvijahti pitänyt hankkia vuoden alussa? Siellä perheenpää vetää mela kädessä pitkin kanavia, ja rouva istuu paljaspäisen perillisen kanssa takana, mikä onkin naisten paikka.
No mikä tuossa on ongelmana, egologista, saa liikuntaa ja ulkoilmaa. Huvijahdissa ei ole oikeasti järkeä missään mielessä.
He ovat ottaneet melomisen perheen yhteiseksi jutuksi, sehän on mukavaa yhdessäoloa tollasessa ympäristössä. Kiva juttu!
Refugen ensi-ilta oli neljä kuukautta sitten. Onko uskomattoman mestariteoksen ohjaajalla dementia, kun ei ole pukahtanutkaan tekeleestään?
Hoida vaan omat velkasi ja juomisesi...
Renskalla hampaat vaihtuneet.