The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Mimmonen tyyppi peilistä katsookaan, kun on pokkaa tollalailla arvostella toisia. Sitähän sanotaan, et mollaajan elämässä on paljon puutteita, jos toisia tarvii koko ajan kyylätä, sä oot kyllä uskomaton.
Miksi et pahoita mieltäsi noista Geena Davisia arvostelevista viesteistä?
Kuinka nobody Suomesta pääsee tuottamaan mestariteoksia Jenkkilään?
Kertokaa pari vinkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus, Geena on ihana, kun se on TÄHTI, pikkulapsiko siellä kommentoi. Saako tää Johannan jokapäiväinen haukkuja itelleen jotain kiksejä, kun kyylää persukset, nenän....Vaihda jo levyä, noita ei kukaan usko.
Niin että tuikitavallinen täytetty tyllerö Kokkila Porista vain on ihana? Hollywood-tähdet eivät siis voi olla ihania eikä yhtään mitään. Oletko Kokkilan oma äiti?
Kyllä on luetun ymmärtämisessä vikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus, Geena on ihana, kun se on TÄHTI, pikkulapsiko siellä kommentoi. Saako tää Johannan jokapäiväinen haukkuja itelleen jotain kiksejä, kun kyylää persukset, nenän....Vaihda jo levyä, noita ei kukaan usko.
Niin että tuikitavallinen täytetty tyllerö Kokkila Porista vain on ihana? Hollywood-tähdet eivät siis voi olla ihania eikä yhtään mitään. Oletko Kokkilan oma äiti?
Kokkilan tyttö on epävarma ja riippuvainen vanhasta miehestään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on luetun ymmärtämisessä vikaa...
Seliseli....
Toivottavasti se sarja jatkuu! Olisi kiva nähdä kiinnostavia paikkoja, heidän elämää taas, Cocon kävelemään oppimista ja pojan syntymä (en tarkoita itse tapahtumaa, sitä en halua nähdä). Tämän päivän Johannan Instassa Coco seisoo tukea vasten jo tukevasti. Kohta siellä Harlineilla mennään kovaa. Toivottavasti ennen ensi kuuta, kun poika syntyy. Ettei Johannan tarvitse nostella ja kannella kahta. Melkein 2v painaa jo paljon. Pikkuvauvan kantokin rasittaa paljon hartioita, kun sitä tekee paljon. Itselläkin pikkulapsia, niin tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se sarja jatkuu! Olisi kiva nähdä kiinnostavia paikkoja, heidän elämää taas, Cocon kävelemään oppimista ja pojan syntymä (en tarkoita itse tapahtumaa, sitä en halua nähdä). Tämän päivän Johannan Instassa Coco seisoo tukea vasten jo tukevasti. Kohta siellä Harlineilla mennään kovaa. Toivottavasti ennen ensi kuuta, kun poika syntyy. Ettei Johannan tarvitse nostella ja kannella kahta. Melkein 2v painaa jo paljon. Pikkuvauvan kantokin rasittaa paljon hartioita, kun sitä tekee paljon. Itselläkin pikkulapsia, niin tiedän.
Ihmettelet kuinka 1, 8 vuotias seisoo tukea vasten🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kohta mennään kovaa🤣🤣🤣 onhan tuolla Johannalla mieskin, miksi sälytät lastenhoidon vain vaimon vastuulle?
Seiskassa Renny kertoo, että heidän lapsensa opetetaan uimaan kolmikuisina. Kuinka univajeessa tuo aivopieru on päästetty?
Money talks bullshit walks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet kuinka 1, 8 vuotias seisoo tukea vasten🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kohta mennään kovaa🤣🤣🤣 onhan tuolla Johannalla mieskin, miksi sälytät lastenhoidon vain vaimon vastuulle?
No totta puhuen uskon, että lastenhoito perheessä on pitkälle Johannan vastuulla.
Ei kukaan sälyttänyt lastenhoitoa vaimon harteille, kyl sä jaksat, miks joka kommentista pitää haastaa riitaa, oot kyllä tosi omituinen tyyppi, et ilmeisesti ole edes töissä, kun päivystää täällä...tuet taitaa sut elättää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tuota ihmettele, omat lapset oppivat kävelemään ilman tukea 11 kk ja 10 kk. Ihmettelen pikemminkin, miksi Coco ei vielä kävele, koska en tiedä ketään pientä lasta, joka noin vanhana ei kävellyt. Mutta tukeva seisominen on merkki siitä, että kohta voi seisoa ilman tukea. Ja siitä lähteä kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sälyttänyt lastenhoitoa vaimon harteille, kyl sä jaksat, miks joka kommentista pitää haastaa riitaa, oot kyllä tosi omituinen tyyppi, et ilmeisesti ole edes töissä, kun päivystää täällä...tuet taitaa sut elättää...
Jessuttelija taas haastamassa riitaa. Kyllä se mieskin voi kantaa taaperoa, miksi pitää voivotella vaimon jaksamista? Olet kyllä järkyttävä tyyppi, päivystät täällä solvaamassa ihmisiä mitä törkeimmin. Et taida olla työelämässä? Mt-ongelmainen?😂
Renny tokaisi syksyllä -22, että vuoden päästä Cocokin jo kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kävele vieläkään ja kevättä -24 mennään. Mutta eiköhän kohta kävele. Konttaa kovaa ja seisoo tukea vasten Johannan tuoreissa Insta-kuvissa. Ehkä karma halusi opettaa heille nöyryyttä. Lapsi ei ole muovailuvaha, joka ui, kävelee, osaa 4 kieltä ym silloin kuin itse haluaa tai itse päättää. Jokaista yksilöä tulee kunnioittaa sellaisenaan ja hänen kehitysnopeutta, vaikka se olisi kuinka hidasta hyvänsä,
Mitä yhteistä on mustekalalla ja Renny Harlinilla?
-Mustekalalla on kätenä lonkero,
Renny Harlinilla on kädessä Lonkero.
Renny fani jaksaa tutkia idoliaan päivästä toiseen, taas päästiin lonkeroon asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kävele vieläkään ja kevättä -24 mennään. Mutta eiköhän kohta kävele. Konttaa kovaa ja seisoo tukea vasten Johannan tuoreissa Insta-kuvissa. Ehkä karma halusi opettaa heille nöyryyttä. Lapsi ei ole muovailuvaha, joka ui, kävelee, osaa 4 kieltä ym silloin kuin itse haluaa tai itse päättää. Jokaista yksilöä tulee kunnioittaa sellaisenaan ja hänen kehitysnopeutta, vaikka se olisi kuinka hidasta hyvänsä,
Konttaa kovaa...
Isukki luetteli sarjassa mikä lapsesta ehkä tulee: kirjailija, taidemaalari, näyttelijä, elokuvaohjaaja....muusikko.
Katso peiliin, sinä se jaksat päivittäin solvata täällä kommentoijia. Menes mollaaja-maija vaikka kiusaamaan sitä työtöntä ukkoas.