Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
2281/26888 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko oikeesti, että köyhän perheen poika Suomesta olisi päässyt ohjaamaan ensimmäistäkään elokuvaa Usassa?

Rennyn isoeno johti Yleä 50-luvulla, ja kuulemma rautakourin.

Taustaa ja verkostoitumisen kykyä siis löytyy.

Isänsä oli Riihimäen sairaalan ylilääkäri. Huvittavaa, että Renny häpesi vanhaa isäänsä, kun itse tulee isäksi vuotta vanhempana, kuin isänsä Rennyn syntyessä.

kun renny häpesi vanhaa isäänsä, Renny oli lapsi. Nyt kun Renny tulee itse lähes eläkeikäisenä isäksi, hän on vanhempi, eli hänellä on (toivottavasti) elämänkokemusta, jonka avulla hän voi auttaa lastaan sitten aikaan ylittämään isän iän häpeämisen tuomat tunteet. Rennyllähän on omaa kokemusta (toivottavasti) siitä, että miten häpeän tunteen saa muunnettua positiiviseksi voimavaraksi.

Kirurgin pojan pitäisi varmaan tietää ettei pämppääminen jatkuvasti pidennä elinikää.

Sen nyt tietää katujuoppokin.

Vierailija
2282/26888 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kirkuja rouva Harlin. Ei uskois opettajaksi ja melkein 30 vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adilla on onneksi elämässä kaikki hyvin. Hänen ystävyyssuhteet on kestäneet ja vaikka olisi paljon sanottavaa case Rennystä, ei ole uhrannut sille aikaansa. Hänestä yritettiin hetki leipoa seuraavaa 7-julkkista, mutta ei kommentoinut mitään vaikka pyyntöjä tuli pommituksena. Seven julkaisi jotain hänen instakuviaankin "Johanna Harlinin kuuma sisko" -tyylisellä otsikolla, mutta on sittemmin onneksi jätetty rauhaan. Ehkä olisi oikeudenmukaisuuden kannalta hyvä, että joku ystävistä puhuisi ja Rennyn kupla puhkeaisi. Nyt Adi ja ystävät on leimattu kateellisiksi ja ties mitä, joka ei voisi olla kauempana totuudesta. Toisaalta, ehkä suurimmalle osalle helpompaa näin, n:n kosto on kauhea.

Ne häät joissa myös Johannan piti olla mukana (ja hänen mukanaan myös Renny oli kutsuttu), olivat ihanat juhlat. Morsian oli monin verroin kauniimpi ja tyylikkäämpi, uniikki hääpuku joka oli samaan aikaan trendikäs, seksikäs, tyylikäs ja ajaton. Pitsiä, paljasta selkää, pieni laahus. Ihan eri maailmasta kuin Johannan tyrkkypuku, josta oli juhlavuus kaukana. M:n ja miehensä häihin tuli muuten jälkiruuat Aissarilta, eli Kokkiloiden kahvilasta ;)

Olisi paljon kerrottavaa mutta asianomaiset ovat kärsineet ihan riittämiin. Ennemmin tai myöhemmin totuus tulee esiin, tai sitten aikanaan tämä ikävä keissi vain unohtuu.

Vierailija
2284/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on parempi kuin itse sarja. Hyviä ja mehukkaita pohdintoja. Rakastan keittiöpsykologiaa hömppäviihteenä ja tää pari antaa kaikki ainekset siihen. Jatkakaa😊👍

Vierailija
2285/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä homotutka värähtää..

Niin minullakin, eikä edes tutkaa tarvita. Mitä salaamista,  ihan luonnollinen asia, eikö.

Vierailija
2286/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä että Johanna jaksaa olla noin innoissaan joka ainoasta asiasta. En enää yhtään epäile etteikö olisi hyvä näyttelijä :D

Vierailija
2287/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyu miks tää jo loppu :( Jäin koukkuun. Kivaa hömppää sotauutisten jälkeen.

Vierailija
2288/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa, joka aidosti piti "The Harlins"- sarjasta? Ja toivon, että sarja saa myös jatkoa. Toivottavasti Harlinin pariskunta ei masennu näistä vauva.fi-kirjoituksista vaan jatkaa positiivisella asenteella ja jakaa elämäniloa myös meille muille. Minä ainakin myötäelin heidän kanssaan niin onnenkyynelissä kuin spontaanissa riemussa. Tällaisia hyvän mielen ohjelmia pitäisi olla enemmän.

Vierailija
2289/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä ainoa, joka aidosti piti "The Harlins"- sarjasta? Ja toivon, että sarja saa myös jatkoa. Toivottavasti Harlinin pariskunta ei masennu näistä vauva.fi-kirjoituksista vaan jatkaa positiivisella asenteella ja jakaa elämäniloa myös meille muille. Minä ainakin myötäelin heidän kanssaan niin onnenkyynelissä kuin spontaanissa riemussa. Tällaisia hyvän mielen ohjelmia pitäisi olla enemmän.

Kunhan nyt pysyisit naimisissa.

Vierailija
2290/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh.....minusta Renny on oikein hyvän näköinen ja on Johannakin, ei edes tekoripsiä, implantit tietysti on välttämättömät. Pitää olla seksikäs . Olenkohan minä seksikäs : 55 vuotta, paino 71 kg, maltilliset, klassiset ripsenpidennykset on, muuten luomu, pieni tissi, isopylly- nainen ?

Tuota, tuota, kun ne Johannan rinnat kyllä taitaa olla aidot.

Niitä fitnesslajeja kun on monia, eli on myös se "kuuluisampi" fitness-laji joissa kaikki vetävät rasvat niin epäluonnollisen alas että rinnat häviää.

Katso hyvä mies tarkemmin noita sen rintoja, joita hän niin auliisti esittää, kyllä ne silikonin muodot näkyisivät todella selvästi.

Kumitissit on. Näkeehän tuon sokee Reettakin.

Aidot tai ei niin upeat ovat. Sopivat tuohon vartaloon hienosti.

Vierailija
2291/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh.....minusta Renny on oikein hyvän näköinen ja on Johannakin, ei edes tekoripsiä, implantit tietysti on välttämättömät. Pitää olla seksikäs . Olenkohan minä seksikäs : 55 vuotta, paino 71 kg, maltilliset, klassiset ripsenpidennykset on, muuten luomu, pieni tissi, isopylly- nainen ?

Tuota, tuota, kun ne Johannan rinnat kyllä taitaa olla aidot.

Niitä fitnesslajeja kun on monia, eli on myös se "kuuluisampi" fitness-laji joissa kaikki vetävät rasvat niin epäluonnollisen alas että rinnat häviää.

Katso hyvä mies tarkemmin noita sen rintoja, joita hän niin auliisti esittää, kyllä ne silikonin muodot näkyisivät todella selvästi.

Kumitissit on. Näkeehän tuon sokee Reettakin.

Aidot tai ei niin upeat ovat. Sopivat tuohon vartaloon hienosti.

Riipputissit roikkuu napaan asti. Voi lapsi parkaa, kun joutuu lutkuttaa siliconia.

Vierailija
2292/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice cream house 2019 porin kuuma kesä. Johanna palveli antoi kahvin ja muffinssin. Olen melkein sukua julkimolle siis.

Vierailija
2293/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä homotutka värähtää..

Niin minullakin, eikä edes tutkaa tarvita. Mitä salaamista,  ihan luonnollinen asia, eikö.

Ei olw luonnollinen vaan kehityshäiriö - nyt taidat hakea sanaa "hyväksyttävä"

Vierailija
2294/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle teidän tutka nyt väpäjää?

Vierailija
2295/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Johannan sisko halunnut myös seukata Rennyn kanssa? Mutta toinen sisko veti pidemmän korren. Ja se harmitti = viestiä 7päiväälle??

Vierailija
2296/26888 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti olisi halunnut.

Vierailija
2297/26888 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laskettu aika milloin?

Vierailija
2298/26888 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko laskettu aika milloin?

Miamin kämpän metsästys -jaksossa mielestäni mainittiin 24.7.

Vierailija
2299/26888 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka seuraatte heitä somessa: No onko ne nyt siinä Penthousessa? Sarjata sain vaikutelman, että se oli vain yksi juonenkäänne, tuskin ainakaan kauaa majoittuvat siinä ökykämpässä.

Vierailija
2300/26888 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka seuraatte heitä somessa: No onko ne nyt siinä Penthousessa? Sarjata sain vaikutelman, että se oli vain yksi juonenkäänne, tuskin ainakaan kauaa majoittuvat siinä ökykämpässä.

Ne on nyt Losissa.

Ketju on lukittu.