The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään se "liikuttuminen" vaikuttaa näytellyltä. Naama menee kurttuun, silmät kiinni ja tulee irvistys mutta ei aitoa kyyneltä ym. Vähän pyyhitään muka niitä mutta mitään jälkeä itkusta ei näy.
Kyllä se varmaan aitoa on. Vanha mies herkistyy.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä lapsellinen tämä mr. Harlin, ei ole sanaakaan maininnut missään Refugesta, jonka piti olla Johannan tie tähtiin, ja josta kaikki rahoittajat ja tuottajat olivat innoissaan.
Saa nähdä kuinka Bricklayerin käy. Ennakko näytöksen perusteella saanut huonoja arvosteluja. Joku leffa-arvostelija arveli, onko Refuge parodia action-elokuvista ja hän nauroi ääneen, niin älyttömiä kohtauksia elokuvassa oli. Surullista, jos floppaa, ei tule Johannalla olemaan helppoa henkisesti.
Taisi Renny itsekin puhua viime kauden sarjan jaksoissa, kun tuota Bricklayeria kuvattiin, että toivoo sen olevan tien takaisin menestykseen jq Hollywoodin huipulle.
Taitaa nyt olla niin, että Rennyn huippu oli Cliffhanger ja Die Hard2, ja uutta, vastaavaa menestystä ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Aki Kaurismäki ole paljon menestyneempi kuin Harlin, joka tekee lähinnä B luokan toimintaelokuvia. Tälläkin hetkellä Kaurismäen kuolleet lehdet on Amerikan katsotuin elokuva.
Ei ole katsotuin, ja Amerikassa Renny Harlin on tunnetumpi kuin Aki Kaurismäki.
Olihan hänellä aikansa. Ja Geena Davis, joka oli todella tunnettu filmitähti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Coco jo kävele, sillä onhan hän jo puolitoistavuotias. Mistä olette päätelleen ettei kävele
Päättelyä aiheuttaa se, että lasta ei näytetä kävelemässä. Tuon ikäinen kävelemään oppinut yleensä ei myöskään enää ole tyytyväinen sylissä tai vaunuissa, kantokoppaan sidottuna...jne. On hyvin jo "minä itse". Lapsi haluaa kehittyä ja esittää osaamistaan. Sama syömisen kanssa. Ensimmäiset lauseet myös tulevat jo 18 viikon vanhana, tässäkin vaihtelua, eikä merkitse mitään haittaa kehityksessä. Mikäli kävelyn oppimiseen näyttäisi liittyvän jokin häiriö kehityksessä, luulisi vanhempien huolestuvan ja järjestävän lapsen tutkimuksiin. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
No. Eipä tuota Cocoa mihinkään kantokoppaan ole sidottu😁
Mitä Johanna vouhkaa jatkuvasti🙈
Yhden lapsen äiti, lapsen jolla on hoitaja, Johanna harrastelee ja luo uraansa.
Koko ajan paasaa äitiydestä... On sillä raskasta. 🤣
Siinä oiva pari... Kaksi vasemman jalan saapasta🤡
Kyllä se on vaan niin, että Renny on entinen tunnettu Hollywoodissa , sillä nykyään tekee ainoastaan B luokan leffoja joissakin itäblokin maissa. Ja kyllä Aki on todella paljon arvostetumpi Jenkeissä ja yleensä elokuva piireissä. Onko Rennyn kuvat olleet ikinä Oscar ehdokkaana - ei todellakaan, mutta Akin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auringon ottaminen voi joillekin olla addiktio, endorfiinin tuotanto lisääntyy.
Ihosyöpäriski lisääntyy ja iho vanhenee ennenaikaisesti. Rusketushan kertoo jo ihon yrittävän suojautuvan UV-säteilyltä.
Tykkään älyttömästi olla auringossa sen mitä pystyn palamatta, sillä auringosta saa tuhottomasti energiaa, hyvää mieltä ja paljon muuta hyvää terveydelle. Pimeässä istuminen ei ole ihmiselle hyväksi. Ei se ole kovin vaarallista, jos vähän aikaa ottaa aurinkoa, ja siirtyy sitten varjoon oleilemaan.
Vieläkö sunlaisia ihmisiä on olemassa? Kyllä se nyt vaan on vaarallista, nykyään otsonikadosta johtuen. Riittää 15 min. kolme kertaa viikossa korkean suojakertoimen kanssa. Totuushan on, että
Kauheet rypyt saa auringossa grillaamisen lahjana.
En nyt Kaurismäen elokuviakaan liikoja hehkuttaisi. Roolihenkilöt autistisia, hymyttömiä seinään tuijottelijoita ja rakkaus kohtaukset siivoojan ja baarimikon välisiä ilmeettömiä sananvaihtoja tyyliin "pidän sinusta, mennäänkö naimisiin". Amerikkalaisten mielestä varmaan eksoottista joo.
Noh, ainakin suomalaisia eläkeläisiä riittää katsomaan Bricklayeria.😂
Eikös Renska sanonut Jossulle, että tänä vuonna riittää punaisia mattoja.
Vierailija kirjoitti:
En nyt Kaurismäen elokuviakaan liikoja hehkuttaisi. Roolihenkilöt autistisia, hymyttömiä seinään tuijottelijoita ja rakkaus kohtaukset siivoojan ja baarimikon välisiä ilmeettömiä sananvaihtoja tyyliin "pidän sinusta, mennäänkö naimisiin". Amerikkalaisten mielestä varmaan eksoottista joo.
Vähän sellaisia elottomia olentoja ja toisinaan tulee tunne, että hieman jälkeenjääneitä. Halutaan kuitenkin antaan kuva oikein syvällisyydestä, ja että pitää osata lukea siitä hiljaisuudesta ja ilmeettömyydestä niitä syvimpiä tuntoja.
Itse en K..mäen kuvia katso, jotenkin omituisia, ja itse K..mäki on vieläkin omituisempi, käyttäytyminen kyseenalaista.
Totuus on ettei Renny Harlin ole mikään nimi nykyään Hollywoodissa ! Se juna meni jo hänellä !
Mä en kestä katsoa tota Rennyn pillittämistä. Nainen on tossakin suhteessa vahvempi joka tukee ja pönkittää miestään.
Rennyhän sanoi useasti sillon sinkkuna ollessaankin että hän haluaa sellaisen naisen joka tukee, arvostaa, ihailee ja kannustaa häntä, elää hänelle!!!
No nyt tais saada. Ja useasti on sanonutkin ääneen, miten ihanaa on kun nyt hänellä on ihminen joka ymmärtää häntä, joka tukee ja arvostaa häntä....sorry, mut järkytäävän itsekeskeistä puhetta, ihan ku joku teini joka kerjää huomiota ja hyväksyntää. Luulis että tuolla tasolla maailmaa nähnyt huippuammattilainen kuusikymppinen mies ei tarvitse naisensa ihailua tukea pönkitystä arvostusta niin että se pitää joka välissä sanoa ääneen.
Minä en ymmärrä miten Johannan ovat tekemisissä Johannan kanssa. Jos yksi lapsistani hylkäisi sisarensa, niin en minä sitä kyllä hyväksyisi. Siis, koska tälle siskon hylkäämiselle ei ole mitää muuta syytä kuin Rennyn ego.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten Johannan vanhemmat ovat tekemisissä Johannan kanssa. Jos yksi lapsistani hylkäisi sisarensa, niin en minä sitä kyllä hyväksyisi. Siis, koska tälle siskon hylkäämiselle ei ole mitää muuta syytä kuin Rennyn ego.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Coco jo kävele, sillä onhan hän jo puolitoistavuotias. Mistä olette päätelleen ettei kävele
Päättelyä aiheuttaa se, että lasta ei näytetä kävelemässä. Tuon ikäinen kävelemään oppinut yleensä ei myöskään enää ole tyytyväinen sylissä tai vaunuissa, kantokoppaan sidottuna...jne. On hyvin jo "minä itse". Lapsi haluaa kehittyä ja esittää osaamistaan. Sama syömisen kanssa. Ensimmäiset lauseet myös tulevat jo 18 viikon vanhana, tässäkin vaihtelua, eikä merkitse mitään haittaa kehityksessä. Mikäli kävelyn oppimiseen näyttäisi liittyvän jokin häiriö kehityksessä, luulisi vanhempien huolestuvan ja järjestävän lapsen tutkimuksiin. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
...korjaus, tarkoitin n. 18 kk.n iässä😅
Vierailija kirjoitti:
Rennie on menneen talven lumia. Pääsi tyttöystäviensä ja vaimonsa siivellä hw. Nyt ei pääse takaisin vaikka kuinka itkisi.
Sokuri ihan pimee kiirekiire äitiys. Mitään muuta sokuri ei tee kun hytkyttää soosia. Laiska aina ollut.
Eron merkit näkyvissä.
Sinulla virtaa myrkkyä suonissa. Olet omituinen nimittelyinesi.
Vierailija kirjoitti:
Johannan pää on tyhjää täynnä ja Renska on jo vanha mies, seniori-iässä. Näiden faneissa näkyy olevan lähinnä ns. heikkolahjaisia.
Nyt alat syyllistämään ihmisiä, jotka eivät hauku, parjaa ja nimittele ihmisiä nettipalstoilla. Mielelläni olen sitten ns. heikkolahjainen.
Omaan silmään se "liikuttuminen" vaikuttaa näytellyltä. Naama menee kurttuun, silmät kiinni ja tulee irvistys mutta ei aitoa kyyneltä ym. Vähän pyyhitään muka niitä mutta mitään jälkeä itkusta ei näy.