The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Uskoisin että Coco on ihan normaali lapsi
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä hampaitakaan heti näytetty, vaikka täällä kuittailtiin samaan malliin, että kyllä se Jossu heti tiedottaa. Ovat ehkäpä kuulleet tästä sanahelinästä, niin eivät ihan kaikkea kerro, ja täällähän ollaan tietävinään jo kaikki mahdollinen heidän elämästä.
Miksi haastat taas riitaa? Mitä olisi pitänyt näyttää? Aika törkeästi isukki nimitteli lastaan hampaita koskien. Jos täällä olisi joku nimitellyt harvahampaaksi, mikä raivo olisi revennyt!
Vierailija kirjoitti:
Ai se Louhimiehen mollaaja onkin siirtynyt tänne. Yhä sairas. Lääkkeet auttavat vain jos niitä ottaa.
Puolustelet naisten ahdistelijaa? Ole hyvä vaan. Missähän täällä on mainittu Louhimies?
Renny nimitteli hellyttely äänellä Cocoa harvahampaaksi, ei ollut todellakaan törkeää nimittelyä. Kuunteleppa uudelleen, niin näet selvän eron. Aikasemmin täällä on arvosteltu Rennyn lepertelyä, niin eihän voi olla mahdollistakaan että hän puhuisi törkeästi, vai😁
Itse olen tyytyväinen Moden toimintaan, kun laittaa hyvät perustelut törkeyksiin, niin hyvin on viestit poistuneet, kiitos siitä. Joku raja löytyy ihmisten loukkaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Renny nimitteli hellyttely äänellä Cocoa harvahampaaksi, ei ollut todellakaan törkeää nimittelyä. Kuunteleppa uudelleen, niin näet selvän eron. Aikasemmin täällä on arvosteltu Rennyn lepertelyä, niin eihän voi olla mahdollistakaan että hän puhuisi törkeästi, vai😁
Kyllä nimittely on nimittelyä olipa äänensävy mikä tahansa. Haluaisikohan Renny kuulla, jos Johanna "hellittely äänellä" nimittelisi Rennyä vaikka kurttunaamaksi?😄 en todellakaan kuuntele uudestaan, niin sekaisin en ole😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. H. on entinen putousnäyttelijä...
En ole vuosiin katsonut sitä ohjelmaa.
No ei sun ole tarvinnutkaan, A H oli mukana ekalla kaudella ja seuraavilla neljällä kaudella, eli silloin kun Putous oli vielä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tyytyväinen Moden toimintaan, kun laittaa hyvät perustelut törkeyksiin, niin hyvin on viestit poistuneet, kiitos siitä. Joku raja löytyy ihmisten loukkaamiselle.
Laitoitko ne viestit joissa haukut kommentoijia? Tämän ketjun päähenkilöt eivät loukkaannu täällä, tämä on viimeinen paikka missä viettävät aikaansa.
Olen myös poistattanut monta tämän ketjun haukkujan viestiä, joissa hyökätään kommentoijia vastaan.
Kenestä komisario Palmu? Syltty olis hyvä.
Miksi ei ohjaaja mainosta The Refugea?????
The Harlins on hyvä huumoriohjelma jos tykkää nauraa pellejä... Heh! :-)
Vierailija kirjoitti:
The Harlins on hyvä huumoriohjelma jos tykkää nauraa pellejä... Heh! :-)
Just tulee tvstä....herra herkistyi taas.
Rennyllä ei ole sitä huolta, että vaimo nimittelisi kurttunaamaksi, ei noin sano muu kuin nillittelijä vauvasivustolla.
Hämmentävää settiä. Renny itkee joka toinen minuutti.
Miks toi Renny on aina noin punainen?
Ovatko sanomeet missääm miksi eivät enää näytä Cocon naamaa somessa vaan peittävät sen emojeilla?
Eikö tämä pari usko rakkauteensa, ellei koko ajan vakuuteta, että rakastetaan? Muusta eivät juuri puhu.
Tai no, Rennyn herkkyys nousee usein aiheeksi. Kyynelien kera.
Vierailija kirjoitti:
😝🤪🤡🤭
Ei niitä hampaitakaan heti näytetty, vaikka täällä kuittailtiin samaan malliin, että kyllä se Jossu heti tiedottaa. Ovat ehkäpä kuulleet tästä sanahelinästä, niin eivät ihan kaikkea kerro, ja täällähän ollaan tietävinään jo kaikki mahdollinen heidän elämästä.