Naapuri oli ottanut pyykkini koneesta ja mytännyt ne pyykkitelineelle
Suututtaa sekin, mutta vahingossa vuodevaatteiden mukaan oli mennyt paitani. Hän näki siis vaatekokoni.
Kommentit (22)
On koneessa ollut hänenkin pyykkejään, kun olen sinne mennyt. En silti ole heittänyt niitä pois vaan tullut myöhemmin uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miks päästät naapurin teille pyykkäämään. Käske hommata oma kone
Meillä on pyykkitupa. Täällä ei ole pyykkivuoroja käytössä. Pitää vissiin ehdottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On koneessa ollut hänenkin pyykkejään, kun olen sinne mennyt. En silti ole heittänyt niitä pois vaan tullut myöhemmin uudelleen.
Miksi ette noudata ajanvarauslistaa, jos tuo on yleisempikn ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette noudata ajanvarauslistaa, jos tuo on yleisempikn ongelma?
Ei ole käytössä eikä minulle ole ollut mikään ongelma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pyykkitupa. Täällä ei ole pyykkivuoroja käytössä. Pitää vissiin ehdottaa.
Ap
Tuohan selittää ongelmat. Ratkaisu on ajanvarauslista. Ehdota sitä taloyhtiölle.
Kuka puupää, vaikka ehdota sitä listaa ensin vuokranantajalle ennen kuin viskaa vain toisen pyykit helvettiin. Pitääkin asua tällaisessa junttilassa.
Ap
Ajanvarauslista on jees, ja vielä kun kaikki noudattaa sitä niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuohan selittää ongelmat. Ratkaisu on ajanvarauslista. Ehdota sitä taloyhtiölle.
Huomenna sanon vuokranantajalle kyllä ja pyydän tarkistamaan kamerat. Sen jälkeen teen naapurini elämästä helvettiä.
Ap
Oli putkiremppa ja kävin pyykkituvalla ja olin mennyt jonkun vuorolla vahingossa ja hän oli sammuttanut koneen ennenaikojaaqn. Luonnollisesti pahoittelin että olin "varastanut" hänen aikansa vahingossa.
Juu …
nämä jotka ei huolehdi pyykkiään pois koneesta ja kuivaa pyykkiään pois kuivaushuoneesta viemästä tilaa, on todellakin ärsyttäviä juntteja.
Tuon on erikoista
, ettei ole varauskirjaa.
Kaikissa asunnoissa, joissa olen asunut, on ollut pyykkituvassa/ mankelihuoneessa varauskirja.
Joo mäkin keskeytän tarvittaessa vaikka ohjelman, jos ei olla omalla vuorolla siellä. Muistaa sitten seuraavalla kerralla paremmin.
Ne pyykit kannattaa hakea koneesta, kun se on valmis.
Oma kone kirjoitti:
Juu …
nämä jotka ei huolehdi pyykkiään pois koneesta ja kuivaa pyykkiään pois kuivaushuoneesta viemästä tilaa, on todellakin ärsyttäviä juntteja.Tuon on erikoista
, ettei ole varauskirjaa.
Kaikissa asunnoissa, joissa olen asunut, on ollut pyykkituvassa/ mankelihuoneessa varauskirja.
En minä siellä samalla sekunnilla ole kuin kone pysähtyy. En tiedä miten edes ehti käydä sotkemassa pyykkini eikä siellä hänen pyykkejään ollut niin vissiin käynyt vain kiusaa tekemässä, kun olen ennenkin hänen touhuistaan poliisit soittanut ja vuokranantajalta jo yhden varoituksen saanut. Tästä saa toisen ja puuttuu enää yksi nii pääsee siitäkin eroon.
Ap
sinun häätypi jäähä ite pesutupaan vahtimaan. ota termariin kahavia ja juudtosämpylöitä evvääksi ja ehketi iltapävälehti lukemistoksi niin mukavasti saapi pyykit ootella!
😁
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen se mű tí àinen, joka råì s kåsi yli 80-vuotiaan naisen Suomessa pyykkituvassa joskus vuosi pari sitten: pyykkituvat ovat vaarallisia paikkoja nykyään...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e43d649-3f41-47c9-838f-2db3468b7be7
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen se mű tí àinen, joka råì s kåsi yli 80-vuotiaan naisen Suomessa pyykkituvassa joskus vuosi pari sitten: pyykkituvat ovat vaarallisia paikkoja nykyään...
Oon muuten siitä lähtien pelännyt pyykkituvassa, jos olen ollut yksin. Ennen tuota kauheaa tapausta en edes tiennyt pelätä jossain pyykkituvassa.
Siis oliko nyt kamalinta se, että näki paitasi koon ?
vai oli laittanut myttyyn pyykkisi, eikä sievästi narulle ?
Omassa koneessa kone ilmoittaa minuutilleen kuinka pitkä ohjelma on,
joten voin sekunnilleen olla tyhjentämässä konetta.
Ja näin oli parissa taloyhtiönkin koneessa jotka olen nähnyt.
Tämän täytyy olla joku onneton provo lähtien siitä, että pyykkituvilla on aina ajanvarauslistat. Ap. kehittelee tarinaa pitkin matkaa, eikä kerro pääkohtia aloituksessa kuten tositapauksessa tekisi.
Mä asuin kerran yhdessä talossa jossa asui paljon vanhuksia, pyykkituvassa oli ajanvarauslista ja olin vuoroni varannut ja pesin aamulla omalla vuorollani pyykkiä. No kun menin hakemaan pyykkiä omalle parvekkeelle kuivumaan, talossa asuva vanha mies joka oli joku taloyhtiön puheenjohtaja ja joku nainen oli pyykkituvassa, olivat heittäneet mun vaatteet koneesta pois kasaksi pyykkituvan pöydälle ja nainen oli pistänyt omat pyykit koneeseen ja väittivät että pesen toisten vuorolla. Eihän ne ymmärtäneet sitä että he olivat itse vääränä päivänä liikenteessä! Ja kaiken huipuksi tämä vanha mies oli kertonut tapauksesta mun vuokraisännälle ja väittänyt sille että mä pesin muiden vuorolla pyykkiä ja kännissä! Aivan uskomatonta! Iltavuoroon olin menossa silloin joten en todellakaan ollut kännissä! Siinä talossa harrastettiin tuollaista kiusaamista varsinkin tämän puheenjohtajan taholta!