Millainen on tuntemasi Tuomo?
Kommentit (51)
Veljeni Tuomo, pitkä, luonteltaan kiltti ja herkkä, pyöräilee, hiihtää.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa hullu. Varastaa rahaa työnantajilta ja lainaa sukulaisilta ja ystäviltä maksamatta ikinä takaisin. Tuomolla on erääntyneet velat maksettava kun tavataan.
Tiedän tyypin. Majailee ainakin Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa hullu. Varastaa rahaa työnantajilta ja lainaa sukulaisilta ja ystäviltä maksamatta ikinä takaisin. Tuomolla on erääntyneet velat maksettava kun tavataan.
No enpä oikein tunnista itseäni noista piirteistä. Enempi olen joutunut olemaan se rahan antaja kuin sen pyytäjä. Toisekseen olen työnantaja, en työntekijä.
Ja ne velat. Velaton. Sopivasti, ja ihan itse tienattua varallisuutta. Eli ei osunut nimen perusteella sun arvaus ihan nappiin?Ihme selittelyä. Otsikossahan kysyttiin millainen on tuntemasi Tuomo(eli minkälaisen Tuomon joku tuntee), ei sitä millaisia kaikki Tuomot ovat tai millainen Tuomo sinä olet.
Minulle on oikeastaan ihan yksi ja sama miten sinä näet ihmisten nimen ja korrelaation ihmiseen. Teet noilla kirjoituksillasi lähinnä vain itsesi typeräksi. Sinua fiksummat ihmiset ei tee nimien perusteella mitään johtopäätöksiä ihmisistä.
Ei muuta lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ollut Vantaalla vähemmän. Oli aika pitkään suljetullakin.
sukulaiseni, insinööri ja viisain tuntemani ihminen
Jotenkin saamaton, liian hiljainen ja ehkä lajissaan jopa osaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä oikein tunnista itseäni noista piirteistä. Enempi olen joutunut olemaan se rahan antaja kuin sen pyytäjä. Toisekseen olen työnantaja, en työntekijä.
Ja ne velat. Velaton. Sopivasti, ja ihan itse tienattua varallisuutta. Eli ei osunut nimen perusteella sun arvaus ihan nappiin?Ihme selittelyä. Otsikossahan kysyttiin millainen on tuntemasi Tuomo(eli minkälaisen Tuomon joku tuntee), ei sitä millaisia kaikki Tuomot ovat tai millainen Tuomo sinä olet.
Minulle on oikeastaan ihan yksi ja sama miten sinä näet ihmisten nimen ja korrelaation ihmiseen. Teet noilla kirjoituksillasi lähinnä vain itsesi typeräksi. Sinua fiksummat ihmiset ei tee nimien perusteella mitään johtopäätöksiä ihmisistä.
Ei muuta lisättävää.
En ole tehnyt kenenkään nimien perusteella johtopäätöksiä. Selvensin vaan sinulle mitä aloituksessa kysyttiin, sinä itseäni viisaampi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ollut Vantaalla vähemmän. Oli aika pitkään suljetullakin.
En ihmettele...
yläastemuistikuva kirjoitti:
Sellanen jykeväleukanen komea liikkaope jolla on vahva ja pistävä ääni
Tämä Tuomo taitaa nykyisin olla opetustoimenjohtaja.
Lapsuudenkaverin isoveli, surulliset silmät ja aika komeat piirteet, tumma. Luonteesta en tiedä muuta kuin että aika vakaa ja harkitsevainen. En ole nähnyt kolmeenkymmeneen vuoteen kuin kerran.
Lestadiolainen. Kaksi kolmesta tuntemastani Tuomosta lestoja
Pitkä, ahkera tekemään töitä, luotettava, aina valmis auttamaan.
Tapettiin sulautuva hissukkamies.
Tätini mies, tylsä tyyppi. Jos tulee kylään niin ruoan pitää olla lihasoppaa tai korkeintaan mureketta ja muusia, muu on liian eksoottista. Siinä lihasopassa ei saa olla liikaa juureksia, varsinkaan selleriä. Kahvin kanssa oltava pullaa ja jotain kuivia keksejä. Juttelee lähinnä autoista, ja ehkä säästä.
Ristiverinen, lyhyehkö ja ihoongelmia kasvoissa. Tunnen siis kolme Tuomoa.
Vanha pelkäävä setämies. Käy hammaslääkärissä neljänkymmenen vuoden välein. Hehkuttava nauru, kuin kauan käynnistettävä kone. Taskumatti mukana. Kaljuuntui vauvana.
Ihme selittelyä. Otsikossahan kysyttiin millainen on tuntemasi Tuomo(eli minkälaisen Tuomon joku tuntee), ei sitä millaisia kaikki Tuomot ovat tai millainen Tuomo sinä olet.