Suosittele hyvä kasvovesi, ei perus markettimerkki
Joku hyvin kosteuttava, hoitava. Normaalille iholle. Nyt on pitkään ollut korealaiset ja japanilaiset tuotteet käytössä, välillä voisi kokeilla jotain muuta.
Kommentit (23)
Älä käytä kasvovettä jos on kuiva iho.Se kuivattaa enempi.Laita NIveaa yöksi naamaan!
Suosittelen suihkuteltavaa kasvovettä, ei siis vanulapulla levitettävää. Itsellä tällä hetkellä Olivia Klein Mineral Toner, se sopii kaikille ihotyypeille. Tykkään kovasti myös Fiinin Ruusu-kaura kasvovedestä, ihanan kosteuttava.
Meinasin ehdottaa Whamisan Deep rich -kasvovettä, mutta se on korealainen. On kyllä heittämällä paras kasvovesi mitä olen koskaan käyttänyt, ei ole tullut tarvetta vaihtaa sen jälkeen kun tämän löysin.
Itse rakastan Patykan Soothing milky toneria! Ihanan kosteuttava, sisältää mm. Aloe Veraa.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä kasvovettä jos on kuiva iho.Se kuivattaa enempi.Laita NIveaa yöksi naamaan!
Nivea sarja on huippu. Yövoidekin se kalliimpi on mahtavan hyvä iholle.
En ole koskaan käyttänyt kasvovettä. Iho ihan hyvä. Hikoilu on hyväksi iholle.
Atopik on osoittatunut loistavaksi tuotesarjaksi. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen suihkuteltavaa kasvovettä, ei siis vanulapulla levitettävää. Itsellä tällä hetkellä Olivia Klein Mineral Toner, se sopii kaikille ihotyypeille. Tykkään kovasti myös Fiinin Ruusu-kaura kasvovedestä, ihanan kosteuttava.
Juu, suihkuttelen kasvoveden aina kasvoille. Laitan pullosta pienempään jossa se spray. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt kasvovettä. Iho ihan hyvä. Hikoilu on hyväksi iholle.
Ok. Kiitos tiedosta vaikka tätä en nyt kysynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ehdottaa Whamisan Deep rich -kasvovettä, mutta se on korealainen. On kyllä heittämällä paras kasvovesi mitä olen koskaan käyttänyt, ei ole tullut tarvetta vaihtaa sen jälkeen kun tämän löysin.
Juu, olen käyttänytkin tuota, ihan hyvää on. Ap
BTB13 kasvovettä käytän itse. Kotimainen, täysin vegaaninen. Myös se puhdistusvaahto tosi hyvä.
Louis Widmerin kasvovesi, saa apteekeista.
Filorgan Anti-Aging Micellar Solution.
Laitetaanko kosteuttavan kasvoveden jälkeen kosteusvoidetta? En oo sitten teini-aikojen käyttänyt kasvovettä...
Bybi Mega Mist, sisältää hyaluronihappoa eli kosteuttaa superhyvin
Flow kosmetiikan probioottinen Chamomille & Probiotics Facial Mist
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko kosteuttavan kasvoveden jälkeen kosteusvoidetta? En oo sitten teini-aikojen käyttänyt kasvovettä...
Aina. Kasvovesi antaa ns. vesikosteuden ja voide tai öljy lukitsee sen ihoon. Jos ei laita mitään päälle, kosteus vaan haihtuu ilmaan.
Cliniquen nro 2 toimii mulla. Ei kuivata, vaikka on aika tuhtia ainetta. Olen käyttänyt Stockan kokeneen Cliniquen myyjän suosituksesta jo vuosia, vaikka en ensin uskonut että on mulle hyvä.
Joku tuoksuton tai Garnier, Micellar Rose Water Cleanse & Glow 400 ml.