Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittini mielestä on ok painostaa naista pitämään lapsi/tekemään abortti

Vierailija
18.04.2022 |

Tapasin miehen, joka sanoi että jos joku tulisi raskaaksi hänelle ja hän ei haluaisi lapsia, tämä mies yrittäisi painostaa naista tekemään abortin. Ja sama toisin päin: hänen mielestä on ok painostaa raskaana olevaa naista pitämään lapsen, huolimatta siitä että nainen ei halua/ei voi pitää lasta.

Järkytyin, varsinkin kun kyseinen mies on ainakin näennäisesti avarakatseinen vassari. Ja vaikkei olisikaan, niin miten Suomessa voi elää tuollaisia ihmisiä? Eikö oman kehon itsemääräämisoikeus merkitse mitään tuollaisille manipuloiville friikeille??

En elää tunne vetoa tuota miestä kohtaan, mikä on tosi harmi. Olin ihastunut häneen, mutta en enää voi nähdä häntä samalla tavalla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä tyyppi, jätä hänet

Vierailija
2/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkinen persoona kieltämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sitä voi mielipiteensä ilmaista, mutta tyypin olisi varmasti järkevintä yksinkertaisesti hoitaa ehkäisy kuntoon.

Vierailija
4/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki sitä voi mielipiteensä ilmaista, mutta tyypin olisi varmasti järkevintä yksinkertaisesti hoitaa ehkäisy kuntoon.

Mieti jos miehiä painostettaisiin tekemään vasektomia. Voisitko edes vähän yrittää asettua naisten asemaan tällaisessa keskustelussa.

Vierailija
5/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies yli 60v? Kuulostaa tosi vanhanaikaiselta

Vierailija
6/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostaminen on toki väärin, mutta kyllä mä ymmärtäisin, jos lapseni isä keskustelisi asiasta mun kanssa. Vikka keho on mun ja mä sen päätöksen tekisin, olisin kyllä ihan mulkku, jos en miestä (lapsen isää) kuuntelisi lainkaan.

Vierailija
7/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painostaminen on toki väärin, mutta kyllä mä ymmärtäisin, jos lapseni isä keskustelisi asiasta mun kanssa. Vikka keho on mun ja mä sen päätöksen tekisin, olisin kyllä ihan mulkku, jos en miestä (lapsen isää) kuuntelisi lainkaan.

Joskus käy niin, että nainen haluaa pitää lapsen/tehdä abortin vaikka lapsen isä olisi toista mieltä. Silloin nainen tekee itse päätöksen. Painostaminen on aina väärin.

Vierailija
8/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin alkuvaiheessa esittää noin vastenmielisen puolen itsestään niin millainen onkaan myöhemmin... Unohda tuo miehenkuvatus.

Vierailija
9/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi on viaton ja sillä on oikeus elää.

Vierailija
10/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lapsi on viaton ja sillä on oikeus elää.

Mitäh? Tollanen mielipide ei liity tähän mitenkään. Tuo on vaan sun mielipide.

Vierailija
11/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehelläkin on oikeus olla tekemässä päätöstä abortista. Yhteinen lapsihan se on.

Vierailija
12/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisetkaan välitä lapsien habkita asioissa miehen mielipiteestä niin minkä takia miehen pitäisi välitää naisen mielipiteestä?

Vierailija
13/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehelläkin on oikeus olla tekemässä päätöstä abortista. Yhteinen lapsihan se on.

Keho on naisen, joten nainen tekee lopullisen päätöksen. Painostaminen ja manipulointi on väärin.

Vierailija
14/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on. Jos mies ei halua lasta niin sitä pitäisi kuunnella.

Vierailija
15/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai on. Jos mies ei halua lasta niin sitä pitäisi kuunnella.

Väärin. Jokaisen itsemääräämisoikeutta pitää kunnioittaa. Kuvittele jos miehiä painostettaisiin vasektomiaan. Miten reagoisit?

Vierailija
16/21 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keho on naisen, joten nainen tekee lopullisen päätöksen. Painostaminen ja manipulointi on väärin.

Eli jos nainen painostaa pitämään lapsen se on ok, mutta jos mies painostaa aborttiin se on väärin?

Vierailija
17/21 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Keho on naisen, joten nainen tekee lopullisen päätöksen. Painostaminen ja manipulointi on väärin.[/quote]

Naisen keho on naisen keho, ja naisen kehon sisällä kehittyvän lapsen keho on tuon lapsen keho.

Lapsen kehon elämän lopettaminen väkivaltaisesti on raakaa puuttumista tuon lapsen elämään niin että lapselta riistetään myös mahdollisuus elämänsä aikana laulaa sydämestänsä laulua "Kiitos elämän lahjasta". Lapsella ei ole yhtään solua jossa olisi sama DNA kuin äitinsä missään solussa. - Kyllä ihminen on pohjattoman itsepetoksellinen puolustellessaan pimeyden tekojansa.

Vierailija
18/21 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostaminen tietty väärin, mutta voi olla yksilökohtaista miten kyseisen termin ymmärtää. Jos yrittää puhua naista ympäri ja saada tekemään abortti tai pitämään lapsi, niin onko se painostamista? Kyllähän asiasta pitää yhdessä voida keskustella ja usein osapuolilla voi olla voimakkaitakin mielipiteitä asiasta, ja se on sinänsä ihan hyväksyttävää.

Vierailija
19/21 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä oikein kun se että nainen painostaa miehen isäksi tai kieltää mieheltä isyyden jos mies niin haluaisi

Vierailija
20/21 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on isä ja äiti, joten kummankin näkemystä on kuultava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän