Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkävaivainen (noidannuolta, si-nivel vaivoja yms):

06.10.2006 |

Kovasti pohdituttaa lähestyvä synnytys (alatie) kun selkä, nimenomaan alaselkä on kovasti jumissa ja kipeä (ongelmana krampit/noidannuoli sekä si-nivelen löystyminen) - kuinka synnytys vaikuttaa. Aiemmat synnytyksen (ilman selkä ongelmaa) olleet suhteellisen nopeita ja rajuja (ei puudutuksia). Kyselenkin kokemuksia selkävaivaisilta synnytyksistänne, mitä puudutuksia - kuinka onnistuneet ja jne. Kiitos jaetuista kokemuksista .

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskauden aikana issias oireita selässä ja synnytysasennoista kylkiasento oli se mikä toimi parhaiten, mutta lopussa oli pakko synnyttää perinteisesti, mikä ensin tuntui siltä, et mun selkä räjähtää, mutta kun mies tuki (nosti) ristiselkää niin se ei tahtia haitannut. Puudutuksena oli spinaali.

Vierailija
2/2 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin koko viime raskauden selkävaivoista, nimenomaan löysistä si-nivelistä. Synnytys meni hyvin epiduraalin avulla. Mies tuki selkään koko ponnistusvaiheen. Itse pelkäsin kanssa synnytystä juuri kipeän selän takia ( istumatyötä en voinut tehdä viikon 15 jälkeen ) Mutta hyvin meni. Nyt odotan toista ja selkäkipuja ei vielä ole ollut, mutta alatiesynnytykseen tähtään tälläkin kertaa.

Onnea tulevaan koitokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla