Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus osallistunut työ- tai opiskelukaverien kiusaamiseen?

Vierailija
15.05.2008 |

Mikä on ollut kiusaamisperusteenne, eli mikä juuri siinä ihmisessä on ollut sellaista, mikä on ärsyttänyt? Miten olette kiusanneet? Onko kiusaamisesta tullut itselle parempi olo? Entä miltä on tuntunut jälkikäteen? Tyhmältä vai voittajalta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjintää ja kiusaamista. Toisaalta ihmiset ottavat asiat eritavalla. Toiset loukkaantuvat sellaisista asioista mitä ei ole tarkoittanut pahalla. Yritän tulla työelämässä kaikkien kanssa yhteistyöhön, vaikka muuten ei olisikaan tekemisissä.

Vierailija
2/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla ollut sellaisia työkavereita, joista en juurikaan ole välittänyt - joten en ole erityisesti tehnyt itseäni tykö. Jotkuthan kokevat jo sen kiusaamiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

materialistinen ihminen. Hänellä oli vaan jutut tyyliin uusi kännykkä, auto, kynsilakan väri, farkkumerkit, ripsiväri. Lisäksi vähän kärkäs oli arvostelemaan kun toisilla oli pikkuisen heikompi opiskelumotivaatio. Opiskelimme vielä muotoilua, eli suht taiteellisista ja luovista tyypeistä oli kyse. Ne ei jaksanut kuunnella. Kiusaaminen alkoi esim. kahvipöydässä kun tää tyyppi alkoi jauhaa typeriä juttujaan niin nämä toiset loivat pitkiä katseita, eivät olleet kuulevinaan jne.No minä reiluna ihmisenä en hyväksynyt ja olin ystävällinen hänelle niin sitten alkoi kutsut vähetä luokan kekkereihin. Sanotaanko että väliintulijana olo on hieno, mutta vähän tyhmä kun kyseinen ihminen on edelleen vuosien jälkeen bimbo ja muista en ole kuullut halaistua sanaa.Et kannattaako kiusata tai puuttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi