Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poistuu ilmoittamatta ja jälkeenpäin rähisee että mikä vankila tää on, miksi sun tarvii tietää kaikki mun liikkeet

Sarppa81
18.04.2022 |

Totta hitossa mä hämmästyn kun mies vaan lähtee sanomatta edes heippoja! Asutaan kuitenkin yhdessä niin oisi kiva tietää mihin meni.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sä lähtisit jonnekin sanomatta mitään etkä palaisi muutamaan päivään?

Vierailija
2/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kontrollifriikkejä. Jännä juttu, että jos mies tivaa naiselta tämän menoja, niin mies on väärässä. Ja jos mies loukkaantuu, kun nainen tivaa miehen menoja, niin mies on väärässä.

Mitä opimme?

Naiselle tulee AINA sanoa se, mitä nainen haluaa kuulla. Ja mies ei saa reagoida tunteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sä lähtisit jonnekin sanomatta mitään etkä palaisi muutamaan päivään?

Pitä varmaan kokeilla! Vaikka ei tuo mies ikinä päivää kauempaa ole poissa, yleensä käy jossai rautakaupassa tai kaverilla kahvilla ym. En vaan ymmärrä miksei sano siitä mulle! Menisi puoli sekkaa huikata" Raksu käyn Petrin luona"

Aloittaja 

Vierailija
4/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää.

Vierailija
5/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni harrasti tuota. Ei mennyt mihinkään erikoiseen paikkaan mutta halusi vittuilla. Tiesi että mua ärsyttää sellanen käytös. Teki sen siis vain ilkeyttään.

Eron jälkeen kertoi että oli ihan hukassa itsensä kanssa.

Vierailija
6/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin munkin ex-puoliso alkoi käyttäytyä. Ei vastannut puheluihinkaan. Sitten kun homma eskaloitui oikein kunnolla niin kävi ilmi, että oli käytännössä jo pari vuotta asunut toisen naisen kanssa ja rakensivat yhteistä taloa. Siellä se ahersi rakennustyömaalla kaiken vapaa-aikansa. Oli siinä kuulkaa lapsilla ja mulla ihmettelemistä!

Vierailija
7/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua loukkaa kun mies  lähtee ikäänkuin vihoissaan, ei heippoja ei pusuja ei selitystä mihin meni. Ja sitte ihmettelee miksi mä olen kiihtynyt kun kävi  vaan Motonetissä. No mikset voinut sanoa?!

Välillä mä mietin miksi vi tussa me edes muutettiin yhteen kun sillä oli noita ihme temppuja jo silloin kun  seukattiin. Pari kertaa se jätti mut yksin baariin ja kerran  Prismaan kun haki  jotain citymarketista ja mun ois pitänyt kait lukea ajatuksia ja mennä sinne Citymarkettiin, eikä kotiin. 

Aloittaja

Vierailija
8/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kontrollifriikkejä. Jännä juttu, että jos mies tivaa naiselta tämän menoja, niin mies on väärässä. Ja jos mies loukkaantuu, kun nainen tivaa miehen menoja, niin mies on väärässä.

Mitä opimme?

Naiselle tulee AINA sanoa se, mitä nainen haluaa kuulla. Ja mies ei saa reagoida tunteella.

Onko se miehille jotenkin hankalaa mainita, minne on menossa? Ei siitä tarvitse mitään novellin mittaista vastausta tarvitse antaa. Mainitsee vain ihan pikaisesti, minne on menossa. Esim. "menen lenkille", "käyn kaverin luona" yms.

Vierailija
9/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes olet moisen mieslapsen kanssa. Arvosta itseäsi nainen!

Vierailija
10/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa tarvitse lupaa pyytää, haluun vain tietää ettei tarvii ihmetellä. Ei sen tarvi mun kanssa nyhjätä koko aikaa mutta ilmoitus ennen ovesta poistumista ois kiva.  Niinhä mäki kerron että lähden nyt  ripsihuoltoon, kaverille kahville ym.

Aloittaja

Vierailija
11/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa poistuminen sanaakaan sanomatta on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
12/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua loukkaa kun mies  lähtee ikäänkuin vihoissaan, ei heippoja ei pusuja ei selitystä mihin meni. Ja sitte ihmettelee miksi mä olen kiihtynyt kun kävi  vaan Motonetissä. No mikset voinut sanoa?!

Välillä mä mietin miksi vi tussa me edes muutettiin yhteen kun sillä oli noita ihme temppuja jo silloin kun  seukattiin. Pari kertaa se jätti mut yksin baariin ja kerran  Prismaan kun haki  jotain citymarketista ja mun ois pitänyt kait lukea ajatuksia ja mennä sinne Citymarkettiin, eikä kotiin. 

Aloittaja

Saatan kuulostaa törkeältä, kun kehotan miettimään, haluatko oikeasti jatkaa suhdetta

Vierailija
13/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi lähtevänsä mutta sä et kuunnellut ja kysynyt "mihin meet kulta, tarvitsetko apua" vaan jumitit netflixii.

Miehen palatessa aloit kuulustelemaan, et keskustelemaan.

Vierailija
14/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei multa tarvitse lupaa pyytää, haluun vain tietää ettei tarvii ihmetellä. Ei sen tarvi mun kanssa nyhjätä koko aikaa mutta ilmoitus ennen ovesta poistumista ois kiva.  Niinhä mäki kerron että lähden nyt  ripsihuoltoon, kaverille kahville ym.

Aloittaja

Ensinnäkin, jos olisin sinä, en todellakaan kertoisi minne menen. Ihan tarkoituksella järjestäisin niin, että häipyisin sanomatta mitään. Jos kumppani reagoisi tähän, kertoisin että juuri noin omituiselta minustakin tuntuu kun teet sitä samaa.

Jos kumppani ei reagoisi mitenkään, alkaisin etsiä omaa asuntoa. Miksi kukaan haluaisi elää ihmisen kanssa, joka ei kunnioita sinua lainkaan ja käyttäytyy kakaramaisesti tahallaan?

Vierailija
15/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Miksi olet ko. miehen kanssa?

Kysyn siis ihan miehenä joka ei ymmärrä... toki, se perinteinen "raha" tulee nopeasti mieleen koska kyse ei selvästikään ole käytöstavoista ja kuinka hän arvostaa sinua ja tulevia lapsianne.

Vierailija
16/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni luokkakaverin äiti teki/tekee tuollaista lapselleen.

Se lapsikin on täysin ikävä ja hankala. Kokeilee itsekin tuollaisia jo.

Vierailija
17/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Olisi tosiaan ollut viisasta olla muuttamatta yhteen kyseisen luonnevikaisen miehen kanssa, mutta miehenpuute sumensi terveen järjen.

Vierailija
18/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni luokkakaverin äiti teki/tekee tuollaista lapselleen.

Se lapsikin on täysin ikävä ja hankala. Kokeilee itsekin tuollaisia jo.

Häiriintyneissä perheissä kasvaa "ikäviä ja hankalia" lapsia. Lasu äidistä joka ei osaa olla vanhempi eikä aikuinen.

Vierailija
19/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ajatellut tän olevan  niin iso juttu että erota pitäisi.. ennen.  Mutta nyt niinkuin te sanoitte miksi mä olen tuollaisen miehen kanssa? Ok, se ei  hakkaa eikä petä mutta kohtelee mua kuin ilmaa. Jos sille on noin tärkeetä saada mennä kertomatta kellekään  niin ehkä on parempi kun erotaan. Vaikkei me kauan olla asuttu  yhdessä, ei edes täyttä vuotta. 

Aloittaja

Vierailija
20/42 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Miksi olet ko. miehen kanssa?

Kysyn siis ihan miehenä joka ei ymmärrä... toki, se perinteinen "raha" tulee nopeasti mieleen koska kyse ei selvästikään ole käytöstavoista ja kuinka hän arvostaa sinua ja tulevia lapsianne.

Vastaisitko aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan