Mies poistuu ilmoittamatta ja jälkeenpäin rähisee että mikä vankila tää on, miksi sun tarvii tietää kaikki mun liikkeet
Totta hitossa mä hämmästyn kun mies vaan lähtee sanomatta edes heippoja! Asutaan kuitenkin yhdessä niin oisi kiva tietää mihin meni.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Exäni harrasti tuota. Ei mennyt mihinkään erikoiseen paikkaan mutta halusi vittuilla. Tiesi että mua ärsyttää sellanen käytös. Teki sen siis vain ilkeyttään.
Eron jälkeen kertoi että oli ihan hukassa itsensä kanssa.
Narsisti
Onko miehellä muitakin vastaavia tapoja, esim. ei vastaa viesteihin, syyttää sinua takertumisesta, ei puhu asioistaan?
Aika vaikeita nämä parisuhteet. Sinkkuna säästyy monelta riidalta.
Jos toinen käy vaikka auton tankkaamassa tai laittamassa auton lämmitykseen niin sekin pitää akalle kertoa? Akat ovat lapsellisia kyttääjiä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole ajatellut tän olevan niin iso juttu että erota pitäisi.. ennen. Mutta nyt niinkuin te sanoitte miksi mä olen tuollaisen miehen kanssa? Ok, se ei hakkaa eikä petä mutta kohtelee mua kuin ilmaa. Jos sille on noin tärkeetä saada mennä kertomatta kellekään niin ehkä on parempi kun erotaan. Vaikkei me kauan olla asuttu yhdessä, ei edes täyttä vuotta.
Aloittaja
Mene kahlaamaan ketjua Narsistin keskustelutyyli. Saattaa silmät aueta.
Meillä vastaava käytös ajoi kun miehellä oli sivusuhde. Mies oikein ilmoitti mulle, että jatkossa hän ei ilmoita minulle eli vaimolle menoistaan. Sinnehän se meni uuden naisen ja lapsipuolten luo.
Jossain vaiheessa sain selville osoitteen mihin mies meni. Soitin ovikelloa ja sanoin uudelle naiselle että pitäköön, ei ole palautusoikeutta.
Oli meillä kolmen lapsen kanssa ihmettelemistä että mitä nyt tapahtuu…
Ongelma on tässä se, ettei miehellä ole alkeellisiakaan käytöstapoja! Onko kotikasvatuksessa mennyt jotain pieleen?
Ihan sama oletko parisuhteessa tai asut kämppiksen kanssa yhdessä, kyllä on kohteliasta ilmoittaa, jos poistut pitemmäksi ajaksi. Voisit ottaa tämän puheeksi miehen kanssa, että peruskäytöstavat pitää hallita.
Työpaikalla näen tätä paljon, joillakin työkavereilla ei ole mitään käytöstapoja. Ihmettelen, että miten ovat yleensä päässeet tuonne töihin, koska työt tehdään nykyisin tiimityöskentelynä, eikä yksinään huoneessa murjottaen.
Ihan hyviin käytöstapoihin kuuluu kertoa menoistaan
Ihan ok poistua pihalle tupakalle tai hakea lehti laatikosta sanomatta mitään puolisolle/kämppikselle.
Kun lähtee kauppaan, kysytään haluaako joku toinen sieltä jotain.
Miten on niin vaikeaa sanoa paria sanaa?
Vai seuraako siitä joku vääntö, että Ei saa mennä tai että Mä tuun mukaan?
Vierailija kirjoitti:
En mä ole ajatellut tän olevan niin iso juttu että erota pitäisi.. ennen. Mutta nyt niinkuin te sanoitte miksi mä olen tuollaisen miehen kanssa? Ok, se ei hakkaa eikä petä mutta kohtelee mua kuin ilmaa. Jos sille on noin tärkeetä saada mennä kertomatta kellekään niin ehkä on parempi kun erotaan. Vaikkei me kauan olla asuttu yhdessä, ei edes täyttä vuotta.
Aloittaja
on se miehellekin parempi erota, kuin elää tuollaisen kontrollifriikin kanssa. toivon kuitenkin, että pysytte yhdessä, koska, jos eroatte, sinä voit kontrollointiongelmillasi pilata jonkun toisen miehen elämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua loukkaa kun mies lähtee ikäänkuin vihoissaan, ei heippoja ei pusuja ei selitystä mihin meni. Ja sitte ihmettelee miksi mä olen kiihtynyt kun kävi vaan Motonetissä. No mikset voinut sanoa?!
Välillä mä mietin miksi vi tussa me edes muutettiin yhteen kun sillä oli noita ihme temppuja jo silloin kun seukattiin. Pari kertaa se jätti mut yksin baariin ja kerran Prismaan kun haki jotain citymarketista ja mun ois pitänyt kait lukea ajatuksia ja mennä sinne Citymarkettiin, eikä kotiin.
Aloittaja
Miksi olet ko. miehen kanssa?
Kysyn siis ihan miehenä joka ei ymmärrä... toki, se perinteinen "raha" tulee nopeasti mieleen koska kyse ei selvästikään ole käytöstavoista ja kuinka hän arvostaa sinua ja tulevia lapsianne.
Kuinkahan monen naisen mieleen tuli raha? Minun mieleeni tuli ajatus perheen perustamisesta, rakkaus, hyvin vähän on miehiä, joiden kanssa nainen perustaa mitään ensimmäisenä ajatuksena raha, ne miehet ei häivy Cittariin tai Motonetiin.
Minä huikkaan miehelle vaikka vien vain roskapussin ja mies puolestaan ilmoittaa menevänsä puuhastelemaan autotalliin. On mielestäni kohteliasta kun kuitenkin asutaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Nyt on taso aika alkaalla. Miksi luettelit vain asioita, joita mies EI tee? Lisäksi luettelit asioit, jotka ovat normaalissa terveessä ihmisten välisessä kanssakäymisessä itsestäänselvyyksiä, kuten se, että mies ei hakkaa. Tiesitkö, että parisuhteen tulee ANTAA sinulle jotain hyvää, tuoda elämääsi jotain hyvää. Erittäin huolestuttavaa, että kuvailet miestäsi sanomalla asioita, joita hän EI tee sen sijaan että luettelisit niitä, miten ihania asioita elämääsi miehen kanssa seurustelusta saat. Suosittelen eroa ja itsetutkiskelua.
Kohtelee sinua kuin ilmaa? Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tarvitse lupaa pyytää, haluun vain tietää ettei tarvii ihmetellä. Ei sen tarvi mun kanssa nyhjätä koko aikaa mutta ilmoitus ennen ovesta poistumista ois kiva. Niinhä mäki kerron että lähden nyt ripsihuoltoon, kaverille kahville ym.
Aloittaja
hahahahaha "ripsihuoltoon" Olin kuolla nauruun kun kaverini ilmoitti menevänsä ripsipermanenttiin! Oli silloin uusin villitys. En meinannut toipua siitä naurusta millään... Toi oli yhtä "paha"
Vierailija kirjoitti:
Mua loukkaa kun mies lähtee ikäänkuin vihoissaan, ei heippoja ei pusuja ei selitystä mihin meni. Ja sitte ihmettelee miksi mä olen kiihtynyt kun kävi vaan Motonetissä. No mikset voinut sanoa?!
Välillä mä mietin miksi vi tussa me edes muutettiin yhteen kun sillä oli noita ihme temppuja jo silloin kun seukattiin. Pari kertaa se jätti mut yksin baariin ja kerran Prismaan kun haki jotain citymarketista ja mun ois pitänyt kait lukea ajatuksia ja mennä sinne Citymarkettiin, eikä kotiin.
Aloittaja
No siinä on kyllä kirjoitustyylistä päätellen idiootti löytänyt idiootin. Tehkää ihmeessä muutama lapsi vielä, kunnon sekoboltseja syntyy paskageeneillänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa tarvitse lupaa pyytää, haluun vain tietää ettei tarvii ihmetellä. Ei sen tarvi mun kanssa nyhjätä koko aikaa mutta ilmoitus ennen ovesta poistumista ois kiva. Niinhä mäki kerron että lähden nyt ripsihuoltoon, kaverille kahville ym.
Veikkaan, että hän on ottanut nokkiinsa jostakin ja osoittaa mieltään. Miehillähän on näitä kestoaiheita, mistä ne mököttää. Tilannetta seuraamalla saatat löytää syyn hänen evvk-käytökseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hän on ottanut nokkiinsa jostakin ja osoittaa mieltään. Miehillähän on näitä kestoaiheita, mistä ne mököttää. Tilannetta seuraamalla saatat löytää syyn hänen evvk-käytökseensä.
Ketä kiinnostaa mikään kouluttaja/rankaisijamies aivotuksineen. Vaihtoon! Kouluttakoon seuraavaa uhria. Ja seuraavaa. Ja seuraavaa.
Kerrotaan aina minne ollaan menossa. Myös reitti mitä pitkin moottoripyörällä ajamme, ihan siksi ettei tarvitse etsiä mistä sattuu jos toisesta ei kuulu mitään. Hänhän voi olla vaikka suistunut jonnekin pöpelikköön niin ettei tieltä näe häntä. Siellä sitten viruu hengiltä.
Oletko koskaan nähnyt, miten toisiaan rakastavat ja kunnioittavat ihmiset käyttäytyvät toisiaan kohtaan? Teillä on noin tuore suhde ja nyt jo tuollaista passiivis-aggressiivista nokittelua ja rähinää. Siinäkö paras, mitä elämällä voi olla tarjota sinulle?