Mies poistuu ilmoittamatta ja jälkeenpäin rähisee että mikä vankila tää on, miksi sun tarvii tietää kaikki mun liikkeet
Totta hitossa mä hämmästyn kun mies vaan lähtee sanomatta edes heippoja! Asutaan kuitenkin yhdessä niin oisi kiva tietää mihin meni.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mua loukkaa kun mies lähtee ikäänkuin vihoissaan, ei heippoja ei pusuja ei selitystä mihin meni. Ja sitte ihmettelee miksi mä olen kiihtynyt kun kävi vaan Motonetissä. No mikset voinut sanoa?!
Välillä mä mietin miksi vi tussa me edes muutettiin yhteen kun sillä oli noita ihme temppuja jo silloin kun seukattiin. Pari kertaa se jätti mut yksin baariin ja kerran Prismaan kun haki jotain citymarketista ja mun ois pitänyt kait lukea ajatuksia ja mennä sinne Citymarkettiin, eikä kotiin.
Aloittaja
Ai hitto, niin tuttua tuo, että pitäisi osata lukea toisen ajatukset, omalla puolisolla on kanssa tämä oletus minunkin suhteen. En tiedä , pitäisikö siitä olla jopa otettu, että luulee minusta niinkin liikoja..
Pitäisi olla foliohattu päässä sojottamassa kohti kattoa 24/7 ja sillä ainakin yrittää ottaa yhteyksiä hänen mieleensä, sillä en muuten valitettavasti kuule hänen päänsisäistä keskustelua mitä tapahtuu milloinkin, varsinkin jos se koskee yhteistä tekemistä. Sitten kun nämä asiat vaan yhtäkkiä ilmoitetaan ja sen jälkeen suureen ääneen ihmetelee että miksi en ole jo valmiina lähtöön, siis sekunti sen jälkeen kun sai edes tietää, että on jotain suunnitellut. Niin, olisi varmaan ollut edes joku pieni varoaika paikallaan.
Toivottavasti ”akka” älysi jo vuosia sitten vaihtaa osoitetta, jos vahingossa erehtyi kanssasi yhteen.
Noin ikävällä asenteella ja puutteellisilla käytöstavoilla varustetut ihmiset eivät voi elää muiden kanssa, vaan on kaikille parempi vihoitella ihan vain yksikseen.