Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko peruuttamattomasti jos deittikumppanisi valehtelisi ikänsä esim 10 vuodella?

Vierailija
17.04.2022 |

Jos olisit törmännyt kiinnostavaan henkilöön ja tämä olisi sanonut olevansa vaikkapa kolmekymppinen, mutta olisikin todellisuudessa nelikymppinen, niin suuttuisitko tästä anteeksiantamattomasti? Sanotaan vielä näin, että ulkoisesti et olisi arvannut hänen valehdelleen ikäänsä ja olisit hänen kanssaan jo vakiintuneessa onnellisessa parisuhteessa, kunnes sitten asia selviäisi.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 40 valehtelisi olevan 39, aivan kauhea rikos!

Vierailija
42/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on 40 mutta näyttää siltä että on 30 niin mitä väliä? Naisethan ne valehtelee tinderissä painonsa ja kuvat ovat jotain 10v vanhoja.

Mies jolle oma ikä on ongelma ei ole kiinnostava. Toisaalta hän selkeästi tavoittelee itselleen väärää ikäluokkaa, jonkinlainen ikävääristymä. Miestä itseään ei ilmeisesti haittaisi, että 30 v. nainen onkin 40 v. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo nää professional "suuttujat" on näitä samoja jotka antaa anteeksi sille ihkulle ali abdulille kun selviää sen kymmenes pettäminen.

Todellakin naisille kannattaa aina valehdella kaikki mitä ne haluu kuulla. Rehellinen mies = kiltti mies = täyttä jätettä mammojen mielestä.

Vierailija
44/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on 40 mutta näyttää siltä että on 30 niin mitä väliä? Naisethan ne valehtelee tinderissä painonsa ja kuvat ovat jotain 10v vanhoja.

Mies jolle oma ikä on ongelma ei ole kiinnostava. Toisaalta hän selkeästi tavoittelee itselleen väärää ikäluokkaa, jonkinlainen ikävääristymä. Miestä itseään ei ilmeisesti haittaisi, että 30 v. nainen onkin 40 v. 🤣

Eihän sen ikä ole ongelma sille. Teille se on.

Ja ei todellakaan naisen ikä haittaa jos läpäisee nuoremmasta eikä ole lapsia.

Vierailija
45/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois kelvatakin se nelikymppinen. Mutta jos valehtelee niin se on game over siinä kohtaa. N31

Vierailija
46/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa se tinder svindler dokkari ja miten naiset antoivat anteeksi sille. Suomalainenkin muija oli mukana ja pyöräytti lapsen sille senkin jälkeen kun se oli selvinnyt huijariksi.

Se mitä akat sanoo ja peukuttaa tällä palstalla on ihan eri asia kuin niitten teot oikeassa maailmassa.

Vierailija
47/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vois kelvatakin se nelikymppinen. Mutta jos valehtelee niin se on game over siinä kohtaa. N31

Olen nelikymppinen mies, enkä valehtele. Annatko nyt tussua? 😚❤

Vierailija
48/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa se tinder svindler dokkari ja miten naiset antoivat anteeksi sille. Suomalainenkin muija oli mukana ja pyöräytti lapsen sille senkin jälkeen kun se oli selvinnyt huijariksi.

Se mitä akat sanoo ja peukuttaa tällä palstalla on ihan eri asia kuin niitten teot oikeassa maailmassa.

Jos te tiedätte mitä mieltä naiset ovat, niin miksi ihmeessä teette näitä ilmeisen turhia kyselyitä?

Vierailija
49/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän aiemmassa ketjussa kirjoittanut, mutta tärkeää asiaa joten menköön uudestaa. Olin joitain vuosia sitten Tinderissä, olin silloin itse 37 v. Ikähaarukka mulla oli miesten suhteen 32-42 v. Oli huvittavaa, kun jotkut 50+ papparaiset pokkana valehteli ikänsä reilustikin 10-20 vuotta alaspäin. Kuvista oikein näkyi, että ne oli otettu 2000-luvun alun paperikuvista kännykällä ja nyt esitettiin muka kännykkäkameran uusina kuvina. Yhden herran kuvasta oli melkein onnistuttu rajaamaan kuvassa alunperin ollut kuvauspäivä pois mutta se näkyi kuitenkin, että paperikuvasta on kuva otettu. Toinen oli unohtanut vanhaan kuvaan jonkun Nokian 2002 puhelinmallin taustalla olevaan terassipöytään, erottui kun zoomasi lähemmäs.

Joidenkin näiden kanssa tein ihan huvikseni niin, että mätsäsin, vaihdettiin numeroita ja pyysin soittamaan videopuhelun. (En halunnut oikeaa treffiaikaa tuhlata näihin kuitenkaan). Oli niin huvittavaa, kun 2000-luvun alussa "uutena" esitellyssä kuvassa herralla oli ollut tuuhea tukka tyyliin Juha Tapio uran alkuvaiheessa ja videopuhelussa oli kalju vanha ukkeli tyyliin Juha Tapio nyt. En voinut kuin kysyä että anteeksi miltä vuosiKYMMENELTÄ se sun kuva oikein olikaan? Siinä ukot sitten selitteli kaikkea p_kaa, että "oon edelleen nuorekas", "oon aina henkisesti kolmekymppinen", "mun ikäiset naiset on jo ihan mummoja". Ai jumakekka. Etenkin tämä mummo-kommentin heittänyt ukko itse näytti noin 67 vuotiaalta. Harmaita yksittäisiä parranhaivenia, naama roikkui, kellastuneet hampaat, maksaläikkiä kaljussa päässä, josta sojotti yksittäisiä hiustukkoja sieltä täältä tyyliin Seppo Taalasmaa. Mietin, että juuri eläkkeelle jäänyt 65-vuotias työkaverini (nainen) ei ikinä katsoisi moista papparaista. 

Vierailija
50/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin nuorena ikäni yläkanttiin eräälle naiselle. Olin 17 ja väitin olevani yli 25. Loukkaantui verisesti asian paljastuttua ja lopetti yhteydenpidon 😂 No, itsepähän oli aloitteen tehnyt.

Vierailija
51/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo nää professional "suuttujat" on näitä samoja jotka antaa anteeksi sille ihkulle ali abdulille kun selviää sen kymmenes pettäminen.

Todellakin naisille kannattaa aina valehdella kaikki mitä ne haluu kuulla. Rehellinen mies = kiltti mies = täyttä jätettä mammojen mielestä.

Ootko sä humalassa vai miksi sun jutut on noin harhaisia? Suosittelen joko AA:ta tai terapiaa

Vierailija
52/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella 10v vanhemman, mutta en koskaan valehtelijan kanssa.

Vierailija
53/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän muusta on valehdellut tulisi mieleen? Minulle on käynyt niin, että deittikumppani valehteli ikänsä nuoremmaksi, se tapaaminen päättyi aika lailla saman tien (itse olin parikymppinen, mies nelikymppinen).

Täytyy olla hyvin typerä, että käyttäytyy noin. Totuus selviää kuitenkin jossain vaiheessa. Toinen mitä en ymmärrä on pituuden valehtelu. Sekin paljastuu ensitapaamisella.

Valehtelu ei kannata. Koettakaa jo uskoa.

Vierailija
54/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti täysin menisi luottamus. On kokemusta näistä miehistä jotka "unohtaa" vaikka naimisiinmenonsa. 28-vuotiaana naisena voisin deittailla kolmekymppistä miestä, mutta en todellakaan nelikymppistä. En kylläkään usko että menisin edes lankaan, kun kyllä vanhenemisen merkit alkaa tuossa iässä jo näkyä. Ja jo joillakin omanikäisilläni.

Vierailija
55/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ennen Tinderiä tapasin opiskelijabileissä yhden nuoren (ikäiseni) miehen, joka ensi tapaamisella valehteli mulle tulevansa varakkaasta yrittäjäperheestä. Kertoi mm. purjehdusmatkoista Ausseissa ja Uudessa Seelannissa isänsä kanssa, äitinsä kanssa tehdyistä Karibian luksusristeilyistä, itki humalassa tosi uskottavan oloisesti miten on niin vaikea tietää kuka tykkää hänestä persoonan takia ja kuka on vaan hänen suvun rahan perässä. Mä taas ihmettelin, että no mitä hittoa sitten mulle noita rahajuttuja kerrot, jos kerran pelkäät onnenonkijoita. Lisäksi mies sepitteli ihme juttuja siitä, miten on ollut rahoista huolimatta vuoden Afrikassa ja Intiassa vapaaehtoistyössä ja miten siellä koki henkisiä ja hengellisiä oivalluksia elämän merkityksestä jne. Noi vapaaehtoisjutut teki muhun itseasiassa vaikutuksen, sillä mies herkistyi ihan kyyneliin asti niistä kertoessaan. 

Kaikki tuo tapailumiehen kertoma oli siis ihan bullshittiä ja jäi siitä hyvin nopeasti kiinni kun meillä oli pienet piirit ja yhteisiä tuttuja ainejärjestön kautta. Mies selitteli myöhemmin kun häntä kovistelin näistä valeista, että sitten kun häneen tutustuu ihmisenä niin ei väliä noilla valeilla, kunhan pääsee vaan alkuun treffeille! Ihmettelen vaan, että kuinka tyhmä/epätoivoinen/autistinen pitää kaverin olla jos luulee, ettei naisille valehtelu merkkaa mitään! 

Vierailija
56/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaisi se, miten tuo selviää. Saattaisin antaa anteeksi, jos hän itse kertoisi asian ja selittäisi järkevästi. Mutta jos jää kiinni muuten valheesta ja mahdollisesti vielä inttää vastaan, niin anteeksi ei saa.

Sekin vielä, että tuossa oletettiin meidän olevan vakaassa suhteessa. Onko hän laittanut kaikki kaverinsakin valehtelemaan ikänsä ja asioita? Valehdellut koulutuksensa ja kouluakaverinsa ja koulumuistonsa ja muuten kaiken, mistä hän pitää? Kun noin paljon ikää on valehdellut alemmas, on pakosti valehdellut noista muista.

Vierailija
57/57 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaan vaikuttaisi se, miten tuo selviää. Saattaisin antaa anteeksi, jos hän itse kertoisi asian ja selittäisi järkevästi. Mutta jos jää kiinni muuten valheesta ja mahdollisesti vielä inttää vastaan, niin anteeksi ei saa.

Sekin vielä, että tuossa oletettiin meidän olevan vakaassa suhteessa. Onko hän laittanut kaikki kaverinsakin valehtelemaan ikänsä ja asioita? Valehdellut koulutuksensa ja kouluakaverinsa ja koulumuistonsa ja muuten kaiken, mistä hän pitää? Kun noin paljon ikää on valehdellut alemmas, on pakosti valehdellut noista muista.

Nimenomaan tuo. Kun valehtelee yhdestä asiasta, täytyy helposti lähteä paikkaamaan sitä valetta toisella valeella, sitä toista valetta kolmannella jne. onkin kasassa valtava valheiden verkko. Olen tullut kusetetuksi naimisissa olevan miehen taholta ja pahinta ei edes ollut se naimisissaolon valehtelu vaan kaikki ne lukemattomat muut valeet mitä siitä seurasi. Oli toki paha juttu se naimisissaolon valehtelukin ja sydämeni särkyi sillä luulin koko ajan meidän olevan menossa naimisiin. :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä