Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet miehet tykkää ilmeisesti karvattomasta...

Vierailija
06.10.2006 |

Mutta mä en kyllä voi itseäni karvattomaks laittaa, se olis niin hirvee näky! Mulla on liian isot häppärit ja ne näkyis karseesti jos olisin karvaton!!! Muilla sama ongelma????

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä näytän... Mutta karvattomana aion pysyä ;) Eipähän tule miehellekään karvoja suukkiin....

Vierailija
2/30 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen jalkoväliin kuuluu karvoitus. " Karvat menee suuhun.." jääkö ne myös sinne ?? Kai nyt jokainen tietää että jos laittaa suunsa karvapehkoon niin ne menee suuhun.. ja kun ottaa pois puskasta niin lähtee pois suusta. Vai irtooko sulla karvat ihan tosta vaan ?? Lapset ovat karvattomia jalkovälistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajanut jo monta vuotta..olen tottunut siihen ja se on siisti. Uimahallissa (en kyttää, mutta ei voi olla näkemättä) on monella HIRVITTÄVÄ pehko..en voi käsittää sellaista.

Vierailija
4/30 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan kuulu mikään pehko. Yököttää haistella kusen polttamia pillunkarvoja, ei niistä lähden haju pesemälläkään. Kaikista paras on valoimpulsseilla pysyväksi tehty posliini, aijai kun sellaista on mukava lutkuttaa ja hiplata...

Vierailija
5/30 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosi kehtaa posliinilla/lyhyillä karvoilla saunoa muiden kuin mieheni kanssa. Se siis rajoittaa sen verran, että en halua pitää posliinia.

Vierailija
6/30 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai auttaako siihen vain esinahan poisto?

Vierailija
7/30 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa paljon..

Vierailija
8/30 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sopivan karvainen on seksy

-mici-

Vierailija
9/30 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella kuuluu karvoja olla vain päässä. ja siellä niitä pitääkin olla Paljon.

Okei, pieni tupsu jalkovälissä sallitaan, siinä yläpuolella että ei kutita nuollessa.

Vierailija
10/30 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyön jälkeen olen ollut jatkuvasti karvaton, eikä tulisi mieeleenikään sen pehkon kasvatus. Häpyhuulet ovat minullakin melkoisen suuret olleet aina. Kahden synnytyksen jälkeen entisestään suurentuneet ja reippaasti näkyvillä. Mieheni tykkää niistä, ja itsekin olen jo tottunut.

Tuo valoimpulssi (Dermaclear) on tehokas tapa poistattaa karvat lopullisesti. Kaverini on käynyt teettämässä, maksoi tosiaan melkoisesti, mutta on nyt tyytyväinen. Itse olen ajatellut käydä laser-poistossa vaavin syntymän jälkeen.

Vierailija
11/30 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa kerta valoimpulssihoitoa?

Vierailija
12/30 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hoidattamassa karvattomaksi kainalot ja alapään. Tunti riitti kerralla ja käyntejä tuli 7.

Vierailija
13/30 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroa ei ole paljon pysyvästi karvattomasta. On se niin tärkeää ainakin minulle.

Vierailija
14/30 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Lapset ovat karvattomia, aikuiselle naiselle ja miehelle kuuluu genitaalikarvoitus, joka muuten suojaa sukupuolielinten limakalvoja. Minusta on outoa, jos mies haluaa posliinia. Miten se nyt olikaan, pedofilia on lisääntymään päin. Selviä merkkejä tosiaan nähtävissä. Ei aikuisen naisen tarvitse olla yhtä laiha kuin varhaisteinin, eikä hänen tarvitse olla karvaton kuten lapsen. Jos mies tällaista haluaa, hänen kannattaisi hetken miettiä, miksi.

Vierailija
15/30 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaako?

Ajellaanhan sitä sääriä, kainaloita, käsivarsiakin kai ja kaikkia muitakin paikkoja joissa karvat koetaan turhiksi. Puhumattakaan hiustenleikkauksesta ja parranajosta. Joten miksei sitten sitä jalkoväliäkin jos se tuntuu järkevältä?!

Aika väsynyt kortti tuo lapsi/aikuinen -vertailu.

Vierailija
16/30 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: onhan karvaton pirun kiihottava. Aluksi. Mutta se vaikutus menee ohi, kohta sitä ei huomaakaan. Siinä on vain jotain " kiellettyä" tai sitten vain uutuuden ja erilaisuuden tuntu. Loppujen lopuksi karvainen on parempi !

Ja itse, olen siis mies, en todellakaan kehtaisi esiintyä karvattomana työpaikan saunaillassa tms.

Vierailija
17/30 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sileä karvaton iho tuntuu ja näyttää paremmalta aika monen mielestä. Pedofiilejä kaikki..? just.

Vierailija
18/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös useat sukulaiseni, tuttuni/-kaverini tietävät karvattomuuteni, koska meillä käy paljon saunavieraita. Sekä me mieheni kanssa käymme paljon toisten mökeillä yms.

Olen (n. 5 vuotta sitten) poistanut valoimpulssi menetelmällä lopullisesti mm. häpykarvat. Joten ei tarvitse tuskailla poiston kanssa enää.

Vierailija
19/30 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle naiselle kuuluu säärikarvat ja myös kainalokarvat, häpykarvoista puhumattakaan. On todella naurettavaa, että jotkut siistivät bikinirajoja. Genitaalikarvoitus suojaa naisen limakalvoja erittäin hyvin miehen kosketukselta. Mitä runsaampi ja jäykempi karvoitus, sitä paremmin se suojaa. Oikein karkea genitaalikarvoitus raapii ikävästi peniksen vartta yhdynnässä, tämä on nk. teräsharjaefekti.

Lisäksi voisi todeta, että lähes kaikille ihmisille kuuluu hiukset. Hiukset suojaavat tehokkaasti päänahkaa ja aivoja kylmältä viimalta. Käsittämätöntä, että jotkut haluavat leikata hiukset jopa kokonaan pois.

Vierailija:

En tajua. Lapset ovat karvattomia, aikuiselle naiselle ja miehelle kuuluu genitaalikarvoitus, joka muuten suojaa sukupuolielinten limakalvoja.

Vierailija
20/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella sopii olla alapäässä karvoitusta mutta suuseksin saa sitten unohtaa.