Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet miehet tykkää ilmeisesti karvattomasta...

Vierailija
06.10.2006 |

Mutta mä en kyllä voi itseäni karvattomaks laittaa, se olis niin hirvee näky! Mulla on liian isot häppärit ja ne näkyis karseesti jos olisin karvaton!!! Muilla sama ongelma????

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä riittää ja hyvää sellaista. Useammin minä saan nyppäistä sen karvan suustani kuin mies, eikä minua moinen juuri haittaa, joten tuskinpa miestäkään. Ehkä toisillä irtoaa karvoja herkemmin kuin toisilla.

Vierailija
22/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat on/off

mulla luonnostaan niin vähän harvaa karvaa että ei paljon kannata ajella...ja karvoja voi vähän vedellä ennen suu seksiä, ei ainakaan paljon lähde karvoja sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkailmeinen ja kulmakarvaton, couperosa-ihoinen, ylipainoinen muumi-huiveihin ja ylikokoisiin marimekon t-paitoihin pukeutuva nainen - jolla on joskus ennen kesää kaupan väreillä punaiseksi värjätty lamppuharjaa muistuttava kuontalo, joka pahasti ohenee latvaa kohden.

Nutturapää voi olla kuinka horny tahansa.

Vierailija
24/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvähyvä. en ollut ajatellut kirjoittaa muta sinä edellinen kirjoittaja sait hymyn suupieliin. kiitos. hyvähyvä.

Vierailija
25/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paremmalta limakalvoa vasten!

Vierailija
26/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikuiselle naiselle kuuluu säärikarvat ja myös kainalokarvat, häpykarvoista puhumattakaan. On todella naurettavaa, että jotkut siistivät bikinirajoja. Genitaalikarvoitus suojaa naisen limakalvoja erittäin hyvin miehen kosketukselta.

Yes! Samaan syssyyn voi todeta että Miehelle kuuluu rehevä parta, rintakarvoitus ja oikein tuuhea selkäkarvoitus. Mutta eihän näitä kaikille teineille kasva. Sitten ne kiertää palstoilla ja valittaa.

Kyllähän tuuhea karvoitus pitää mukavasti lämpöisenä ja ainakin meillä vaimo osaa arvostaa kun köriläs hilautuu saunasta ja on hangannut itsensä pyyhkeellä oikein pörröiseksi.

Vierailija
27/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllähän tuuhea karvoitus pitää mukavasti lämpöisenä ja ainakin meillä vaimo osaa arvostaa kun köriläs hilautuu saunasta ja on hangannut itsensä pyyhkeellä oikein pörröiseksi.

Minä ainakin rakastan mieheni tuuheita selkäkarvoja ja häpykarvoja ja kainalokarvoja :D

Itse kyllä ajelin kainalokarvat, kun mies niistä huomautti, mutta alapäätäni en parturoi (tulee kauhea näppyläpilde, ei kiva).

Vierailija
28/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukaisuus on parasta. En antaisi vaimoni höylätä sääriäänkään, mutta...

Minusta posliinihörhöt ovat pedofiilejä.

Vierailija
29/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ainakin rakastan mieheni tuuheita selkäkarvoja ja häpykarvoja ja kainalokarvoja :D

Juuri näin. Mistäs arvelisit nallekarhu nimityksen alunperin tulevan? No sittemmin sekin on plagioitu karvattomien vähän sinnepäin olevien nallemaisten hemmojen käyttöön. Kyllä nallella pitää olla karvaa.

Vierailija
30/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Siksi minua puistattaa parrattomat miehet. Mies ilman sänkeä tai partaa näyttää ihan pikkupojalta. Miksi pitää ajaa parta pois ja yrittää näyttää koulupojalta, kysyn vain??!! Samaten naiset, joilla on posliini, mutta esim. D-kupin rinnat ja leveä lantio, näyttävät ihan pikkutytöiltä.

Vierailija:

Minusta posliinihörhöt ovat pedofiilejä.