Monet miehet tykkää ilmeisesti karvattomasta...
Mutta mä en kyllä voi itseäni karvattomaks laittaa, se olis niin hirvee näky! Mulla on liian isot häppärit ja ne näkyis karseesti jos olisin karvaton!!! Muilla sama ongelma????
Kommentit (30)
karvat on/off
mulla luonnostaan niin vähän harvaa karvaa että ei paljon kannata ajella...ja karvoja voi vähän vedellä ennen suu seksiä, ei ainakaan paljon lähde karvoja sitten
tiukkailmeinen ja kulmakarvaton, couperosa-ihoinen, ylipainoinen muumi-huiveihin ja ylikokoisiin marimekon t-paitoihin pukeutuva nainen - jolla on joskus ennen kesää kaupan väreillä punaiseksi värjätty lamppuharjaa muistuttava kuontalo, joka pahasti ohenee latvaa kohden.
Nutturapää voi olla kuinka horny tahansa.
hyvähyvä. en ollut ajatellut kirjoittaa muta sinä edellinen kirjoittaja sait hymyn suupieliin. kiitos. hyvähyvä.
Tuntuu paremmalta limakalvoa vasten!
Vierailija:
Aikuiselle naiselle kuuluu säärikarvat ja myös kainalokarvat, häpykarvoista puhumattakaan. On todella naurettavaa, että jotkut siistivät bikinirajoja. Genitaalikarvoitus suojaa naisen limakalvoja erittäin hyvin miehen kosketukselta.
Yes! Samaan syssyyn voi todeta että Miehelle kuuluu rehevä parta, rintakarvoitus ja oikein tuuhea selkäkarvoitus. Mutta eihän näitä kaikille teineille kasva. Sitten ne kiertää palstoilla ja valittaa.
Kyllähän tuuhea karvoitus pitää mukavasti lämpöisenä ja ainakin meillä vaimo osaa arvostaa kun köriläs hilautuu saunasta ja on hangannut itsensä pyyhkeellä oikein pörröiseksi.
Vierailija:
Kyllähän tuuhea karvoitus pitää mukavasti lämpöisenä ja ainakin meillä vaimo osaa arvostaa kun köriläs hilautuu saunasta ja on hangannut itsensä pyyhkeellä oikein pörröiseksi.
Minä ainakin rakastan mieheni tuuheita selkäkarvoja ja häpykarvoja ja kainalokarvoja :D
Itse kyllä ajelin kainalokarvat, kun mies niistä huomautti, mutta alapäätäni en parturoi (tulee kauhea näppyläpilde, ei kiva).
Luonnonmukaisuus on parasta. En antaisi vaimoni höylätä sääriäänkään, mutta...
Minusta posliinihörhöt ovat pedofiilejä.
Vierailija:
Minä ainakin rakastan mieheni tuuheita selkäkarvoja ja häpykarvoja ja kainalokarvoja :D
Juuri näin. Mistäs arvelisit nallekarhu nimityksen alunperin tulevan? No sittemmin sekin on plagioitu karvattomien vähän sinnepäin olevien nallemaisten hemmojen käyttöön. Kyllä nallella pitää olla karvaa.
mieltä. Siksi minua puistattaa parrattomat miehet. Mies ilman sänkeä tai partaa näyttää ihan pikkupojalta. Miksi pitää ajaa parta pois ja yrittää näyttää koulupojalta, kysyn vain??!! Samaten naiset, joilla on posliini, mutta esim. D-kupin rinnat ja leveä lantio, näyttävät ihan pikkutytöiltä.
Vierailija:
Minusta posliinihörhöt ovat pedofiilejä.
Suuseksiä riittää ja hyvää sellaista. Useammin minä saan nyppäistä sen karvan suustani kuin mies, eikä minua moinen juuri haittaa, joten tuskinpa miestäkään. Ehkä toisillä irtoaa karvoja herkemmin kuin toisilla.