Mikä sairaus on, jos keski-ikäinen pukeutuu kuin teini?
Kommentit (147)
Joskus voi olla niin, et henkilö tuntee itsensä nuoreksi vaikka on jo keski-ikäinen.
Se voi näkyä myös pukeutumisessa.
Joku toinen saattaa käyttää jo hyvin nuorena vaatteita jotka kuuluisivat varsinkin lasten ja nuorten mielestä vähintäänkin keski-ikäisille.
Jo on outoa porukkaa. Jokainen pukeutuu miten itse haluaa. Se ei kuulu muille pätkääkään.
Akseli Herlevillä on muuten leopardikuosiset sortsit Farmi-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy ohjeet miten pukeutua missäkin iässä?
Kysy Sami Syköltä tai Lenita Airistolta?
Vierailija kirjoitti:
Kultainen nuoruus.
Vain henkisesti venäläinen pohtii näitä. Ei ymmärrä kannabiksen käyttäjiä, ei kykene hyväksymään muun sukupuolisia tai ihmisiä jotka poikkeaa neuvosto-pukukoodista ja elää kapitalismin vapauden mukaisessa elämässä. Suomessakin on paljon idän tavoin eläviä. Ihmettelevät yksilöllisiä ihmisiä ja onhan meillä pilkkanimitys uniikki lumihiutalekin. On tieteellisesti kuitenkin todistettu että jokainen on perimältään geneettisesti ainutlaatuinen. Mutta nämä neukkulaiset ei anna ihmisten olla.
Ola Virta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultainen nuoruus.
Lauloin tätä lapsesta lähtien väärin, eikä kukaan korjannut. :(
Luulin, että siinä lauletaan "Hei kultainen nuoruus, jää unholaan." :)
Pukeutuuko kyseinen keski-ikäinen kuin oman aikansa teini vai nykypäivän teini?
Sain kerran Star Wars -aiheisesta repustani kuulla, että leikinkö jotain nuorisoa vai. Kommentoijalta oli vissiin mennyt ohi, että valtaosa Star Wars -faneista on nykyään keski-ikäisiä.
Minäkin mietin että mitä nykyään tarkoittaa että pukeutuu kuin teini. Kun sehän muuttuu koko ajan. Hesarissa oli juuri juttu helsinkiläisestä paikannimiä tutkineesta lukiopojasta. Kuvassa hän oli pukeutunut kuin stereotyyppinen taiteilija vanhoissa sarjakuvissa. Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy ohjeet miten pukeutua missäkin iässä?
Tällä (hyvin naisellisella) naisella on mielestäni hyvä ohje: priorisoi sopivuus, värit, fit, colors. Räkkivaatteenkin voi modistaa sopivaksi:
Näin pohtii vain venäläistyyppinen ihminen joka ei ole havainnut syntyneensä vapaana, vaan kuvittelee valtion omistavan itsensä ja muut. Aina erilaisuus ärsyttää ja varsinkin jos joku päättää olla juomatta vodkaa ja sen sijaan ottaakin kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Jo on outoa porukkaa. Jokainen pukeutuu miten itse haluaa. Se ei kuulu muille pätkääkään.
Akseli Herlevillä on muuten leopardikuosiset sortsit Farmi-ohjelmassa.
Mitäpä siitä, nuori mies on vielä.
Nykyteinit pukeutuu, kuten minä pukeuduin 30 vuotta sitten
Keski-ikäinen joka pukeutuu kuin TEINI on jotain näistä tai kaikkea :
- nuoruus on jäänyt elämästä
- jäänyt ja takertunut nuoruuteen
- elää ikuisen nuoruuden harhassa
- ikäkriisi
- vanhenemisen pelko
- huono itseluottamus
- nuoruuden syndrooma
- epätoivoinen
- pelko lähestyvästä vanhuudesta
Jos on kovin hoikka, niin joutuu ostamaan vaatteet teinivaatekaupoista, naistenvaatekaupoissa koot alkavat monesti vasta 36:sta.
Ajattelin juuri äsken että kokeilen tyyliä, jossa on hillittyjä vaikutteita emo-tyylistä. Raitapaita, farkut, vähän roikkuva vyö, lenkkarit. 🔒
Nuorempana ollut gootti. 🎩
Oi voi ,mä oon 46 ja pukeudun ja käyttäydyn kuin kolmikymppinen ja luullaan usein 30vuotiaaksi. Olen elänyt terveellisesti niin en ole rypistynyt. Eipä se keltään pois ole miten minä elän ja pukeudu. Ihan omalla palkalla elän ja ostan vaatteeni. Tsemppiä mielensä pahoittajille. PS terve ihminen olen henkisesti ja fyysisesti. Rock!
Mikä sairaus on jos ei pukedu niin kuin itse haluaa?
Vierailija wrote:
Keski-ikäinen joka pukeutuu kuin TEINI on jotain näistä tai kaikkea :
- nuoruus on jäänyt elämästä
- jäänyt ja takertunut nuoruuteen
- elää ikuisen nuoruuden harhassa
- ikäkriisi
- vanhenemisen pelko
- huono itseluottamus
- nuoruuden syndrooma
- epätoivoinen
- pelko lähestyvästä vanhuudesta
Voi rakas ystävä, nimenomaan on hyvä itsetunto,että uskaltaa olla oma itsensä . Vanhuus ei pelota. En tiedä mikä sinun ongelma on,mutta sääliksi käy. Pukeudun edelleen empin vaatteisiin;) terv yli nelikymppinen nuorekas pimu.
Tiukat trikoohousut ei ole muotivaate vaan käyttö/urheiluvaate. Teineillä on nyt leveät, suoralahkeiset farkut ja ruudullista pappojen flanellipaitaa muistuttava takki. Keski-ikäiset ei ota pukeutumista kovin vakavasti, ne ostaa mitä kaupassa tarjotaan. Jos se on sairaus niin eipä varmasti paljon toimintakykyä alenna.