Mikä sairaus on, jos keski-ikäinen pukeutuu kuin teini?
Kommentit (147)
Vierailija wrote:
Kehitystaso on jäänyt jumiin. Ikinuoruus elämäntapana. Sitä ei vain itse huomaa pantteripaidassa, kuinka vanha oikeesti on.
Nyt pakko psykolointia pakko lähetteellä eteenpäin. Sauvakävelemään henkilön lähettyville. Ikänsä mukainen pukeutuminen ei ole selviä kaikille, kuten ei säänmukainenkaan. Huvittunerna katsonut, kun jotkut vielä ilman pipoa.
Mitä tarkoittaa "pukeutuu kuin teini"?
Oma vanhempi teinini pukeutuu usein farkkuihin ja neuleisiin, samoin minä. Minä lainaan välillä teinin farkkuja ja teini lainaa minun neuleita. Molemmat pöllitään nuoremman teinin hupparit ja takit, kun ne jäävät pikkuveljelle pieniksi.
Vanhempi teini on myös ottanut käyttöön puolet käsilaukuistani. Jos käyn hakemassa laukun välillä omaan käyttöön, asustaudunko kuin teini?
Mulla ei oo vaihtoehtoja. Mun teinit käyttää klassisia ja preppy-tyylin vaatteita, eivätkä halua että matkin heitä.
Kuten moni muukin on sanonut, ei tässä koko keskustelussa ole mitään mieltä ellei ap määrittele mitä teinipukeutumisella tarkoittaa. Teini-ikäiset kun tuppaavat vetämään kaikki eri tyylit sata lasissa olipa kyseessä sitten viimeisimmän muodin mukaisuus tai jokin alakulttuuri. Ei ole olemassakaan jotain yhtä universaalia teinityyliä.
Vaikka toki oma mielipiteeni on että kukin vetäkööt päälleen just sitä mitä mieli tekee ellei ole joku tiukemman etiketin alainen tilaisuus tai pyöri pylly paljaana.
Vierailija wrote:
Oma vanhempi teinini pukeutuu usein farkkuihin ja neuleisiin, samoin minä. Minä lainaan välillä teinin farkkuja ja teini lainaa minun neuleita. Molemmat pöllitään nuoremman teinin hupparit ja takit, kun ne jäävät pikkuveljelle pieniksi.
Vanhempi teini on myös ottanut käyttöön puolet käsilaukuistani. Jos käyn hakemassa laukun välillä omaan käyttöön, asustaudunko kuin teini?
Sama juttu täällä! Ylpeänä olen todennut, että mahdun samoihin vaatteisiin kuin 15-vuotias tytär :D Ehkä ap on joku vähän pullahtanut keski-ikäinen, jonka mielestä muidenkin pitäisi kulkea Marimekko-kaavussa ja leikata hiukset lyhyiksi. Kiitos ei. Voin minulle joku asettaa diagnoosin, mutta taidan näyttää sille teinien tavoin keskaria ;)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama juttu täällä! Ylpeänä olen todennut, että mahdun samoihin vaatteisiin kuin 15-vuotias tytär :D Ehkä ap on joku vähän pullahtanut keski-ikäinen, jonka mielestä muidenkin pitäisi kulkea Marimekko-kaavussa ja leikata hiukset lyhyiksi. Kiitos ei. Voin minulle joku asettaa diagnoosin, mutta taidan näyttää sille teinien tavoin keskaria ;)
Vai että ylpeänä. No en mäkään häpeä sitä etten mahdu. En mahtuisi vaikka olisin alipainoinen. Ihan eri mallia kun olen.
Kun jo edesmennyt tätini puki ylleen liian pienen paidan mutta ei mitään alaosaa ja lähti baariin, kyseessä oli Alzheimer.