Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kuljet edelleen paksu pipo päässä?

Vierailija
16.04.2022 |

Täällä etelässä mittari näyttää +8 astetta eikä tuule. Tänään näin useita ihmisiä paksut pipot päässä. Naapurin akallakin paksu pipo päässä.
Takkina kuitenkin ohut vk-takki ja jalassa leggarit selä tennarit.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ne ohuet kangaspipot on rumia.

Aivan karmeita.

Vierailija
22/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillalangasta neulottu pipo. Lämmittää vähän, ei liikaa 👌.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivovammainen kirjoitti:

olisko ehdotuksia mistä sais hyvä ohuen pipon? voisin vaihtaa, mutta rasittaa etsiä sellaista

Täältä saa sellaisia hengittävistä materiaaleista tehtyjä eikä hiosta päänahkaa sisälläkään pidettynä ja hyvän näköisiä. 

https://www.littlemaya.fi/

Vierailija
24/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipot on kivoja ja lisäksi lämmittää, jos takki on vähän liian ohut. Oliko muuta kysyttävää mun pukeutumisesta?

t. Naapurin akka

Vierailija
25/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kengät kyllä ihan oikeasti jaksaa ihmetyttää. Jollakin voi olla paksu takki päällä, pipo päässä ja hanskat kädessä, mutta jalassa kuitenkin vain tennarit ja monesti vielä sitten nilkat paljaana??

Eikö jo ihan pienestä pitäen ole opetettu että jos jalat palelee niin sitten palelee koko keho. Luulisi että kun lunta ja vettä maassa vielä ym. niin vaikka yläosa olisi jo kevyempi pidettäisiin kunnon talvikenkiä mutta moni tekee juuri päinvastoin!?

Vierailija
26/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin on viileä tuuli vaikka mittari näyttääkin 7 plusastetta ja saan helposti korvatulehduksen. Tai toisaalta mitä V!TTU@ se edes sulle kuuluu.

Vierailija
27/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pilkkihaalarit, karvareuhka ja saappaat, kun kävin lidlistä kaljaa ja makkaraa. Paistan makkaraa nuotiolla, että tulee niitä karstanokeenejä mitä lie. Pöyristy nyt tästä hippi!

Vierailija
28/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vieläkin paksu merinovillapipo jokapäiväisessä käytössä, oikein lämpimänä päivänä ohuempi merinovillapipo. Talvella samat pipot ovat päällekkäin, eli kesää kohti ollaan selvästi menossa. Kohta varmaan päivittäiseen käyttöön se ohuempi merinovillapipo. Kesällä päässä ohuin merinovillapipo tai sitten tuo ohuempi merinovillapipo, riippuen tuulesta ja lämpötilasta. Helteellä sitten saa viimeinkin olla ilman päähinettä.

Ihan oman tuntoaistimuksen mukaan menen pukeutumisessa, en sen mukaan mikä on jonkun muun mielestä sopivaa tai miellyttää jonkun muun silmää. Eikä minua myöskään kiinnosta muiden mielipiteet pukeutumisestani.

Vierailija
29/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun itseni takia, en sen mukaan mitä joku ajattelee. Ainiin ja ajattelepa ap, mulla oli tänään paksu pilkkihaalari päällä kun olin järvellä. Mitähän sinne olis aloittajan mielestä pitänyt pukea?

Vierailija
30/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se paksu ei ole niin kiristävä kun omasi.

Vierailija
31/31 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen pipo päässä koska syöpähoidot vei hiukset. Repikää siitä.