Miksi kuljet edelleen paksu pipo päässä?
Täällä etelässä mittari näyttää +8 astetta eikä tuule. Tänään näin useita ihmisiä paksut pipot päässä. Naapurin akallakin paksu pipo päässä.
Takkina kuitenkin ohut vk-takki ja jalassa leggarit selä tennarit.
Kommentit (31)
Sain korvan kipeäksi ja päähän kipeät vihleet, kun ensi kertaa jätin pipon kotiin, joten siirryin takaisin pipoon.
Minulla on korona, viluttaa kovasti, mutta pitää saada raitista ilmaa.
Me ehkä nähtiinkin äsken ulkona?
En valitse vaatteita sen mukaan, millainen sää etelässä on. Ja toisaalta en raivoa muidennihmisten vaatteista.
Miksi kyttäät toisia ihmisiä ja pohdit heidän motiivejaan?
No sekään asia että miksi pidän vielä pipoa ei kuulu kenellekkään.
SAA VIELÄ: Korvatulehduksen !
Ja mitä se Sinulle kuuluu!
On tarpeen vielä, ainakin meren lähettyvissä tuulee kylmästi. Ensi viikolla toivottavasti lämpenee.
Saahan nyt pitää vaikka karvahattua jos haluaa, ei pitäisi haitata ap:ta! 😡
Joillain ihmisillä on aikaa oksennella tälläisiä typeriä keskusteluita nettiin. Eikös ole muuta tekemistä?
Varsinainen kyylä on aloittaja!
Tiedokses että aion pitää maskiakin niin kauan kuin sattuu huvittaa.
Minä lähden kohta hilppaseen ulos munasillaan, mitäs siihen sanot AP?
Minulla on työterveyden erikoislääkärille aika reilun viikon kuluttua n.9kk kestäneen korvaoireilua vuoksi, ehkäpä hänen lähetteensä hyväksytään HUSissa eikä tule bumerangina takaisin kuten "perus"työterveyden lääkärin tekemä lähete joka tullut bumerangina takaisin jo 2x.
Siksi.
Anteeksi, jos tämä akka aiheuttaa silmillesi kärsimystä, mutta jokaisellahan on ristinsä.
olisko ehdotuksia mistä sais hyvä ohuen pipon? voisin vaihtaa, mutta rasittaa etsiä sellaista
No päässähän paksun pipon pitää olla. Minkä ruuminosan ylle sen itse pukisit?
Voi olla edelleen viileää. Kosteus, lumi, viima, kaupan kylmyys.
Ja 13 lisää, että piponi ei ole paksu, vaan ohutta merinovillaa oleva sileä versio joka muuten lämmin myös pakkasilla. Meillä päin käy myös säännöllisesti aika kovakin tuuli täällä pk-seudulla, on mukavan tuntuista pitää mm korvat suojassa siltä.
-13-
Musta ne ohuet kangaspipot on rumia.
Mulla oli tänään huivikin kaulassa! Pöyristy siitä ap! Ja jalassa villasukat nytkin.
...ja mitäpä hittoa se sulle kuuluu vaikka ois kaks päällekkäin!