Ärsyttää kun ei voi tehdä enää mitään sos mediassa kun joku stalkkeri tulee perässä
Ja selvittää tuntemieni ihmisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (39)
Ja taas niistä Kavereista jotain.
Miten uskovaisryhmät saa niistä irti?
Miten voin nähdä ketkä käyvät minun Fb sivuilla ?
Suurinta osaa somekäyttäjistä stalkataan jollain tasolla, ei sitä voi mitenkään estää. Lataamasi kuvat ovat vapaata riistaa kaikille, vaikkei välttämättä laillisesti.
Julkaisin facen tilillä jotkut asiat ja ne oli levitetty myös kaikille.
Levitä ihmeessä vielä lisää.
Jos olet uskovainen ja olet niitä asioita levittänyt niin tee pakkomielteellesi jotain.
Vituttaa ainainen kotiin tukkiminen ja penkominen ja selvittäminen
Mitä hlvettiä sä oikein selvität?
Vierailija kirjoitti:
Julkaisin facen tilillä jotkut asiat ja ne oli levitetty myös kaikille.
Levitä ihmeessä vielä lisää.
Miksi vit ussa julkaiset asioita julkisesti facebookissa jos et halua että niitä levitetään?
Noku mä selvitän mä selvitän.
LOPETA JO
Itse tein niin että poistin henkilökohtaisen tilini, mutta perustin harrastustilin instaan josta en kertonut kuin ihan muutamalle sukulaiselle ja parille ystävälle. Ei olisi pitänyt kertoa kenellekään nyt kun tätä asiaa pohtinut.
Sanotaan näin että en olisi odottanut että ihan tuonne ja tuonne asti levitettiin. Tuli kieltämättä yllätyksenä
Lähde oli nimenomaan se tili.
Onko pakko jokainen kuva levittää kaikille?
Sinänsä se ja sama mutta en odota että kaikki pitää kaikille levittää. En jakanut kuvia niille ihmisille
Siellä montaa seuraajaa enää ole. Jäljelle jääneet sitäkin aktiivisempia levittäjiä
Teetkö elämässäsi muuta kuin levität? Ja pengot?
Sinänsä sama ku itse omat kuvat jaoin mutta yleisö on aika pieni. En ihan odottanut että kaikki pitää jakaa koko ympäristölle. .
.
Samat jutut uudestaan ja uudestaan.