Ärsyttää kun ei voi tehdä enää mitään sos mediassa kun joku stalkkeri tulee perässä
Ja selvittää tuntemieni ihmisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (39)
Tähän mennessä jokainen postaus mitä postaan, jaetaan niihin piireihin. Kaikille
Uskovaiset jakaa kaiken vieraille. Uskovaiset ei oikeastaan muuta tee, kuin jaa asioita.
Yksikin kuva tai lause jos päätyy yhdelle, niin se on viikossa kaikilla.
628
Sama omien yksityisten asioiden kanssa. Mitään yksityisyyttä ei ole. Joka saaklin paikasta on tultu väkisin läpi.
Voin samaistua, tykkään yksityisyydestä ja en oikeastaan tykkää jakaa instagramissa mitään. Some ei ole minulle pakkomielle, ärsyttää ihmiset jotka haluavat tietää missä joku menee koko ajan. En tajua sellaisia ihmisiä, joiden pitää julkaista siellä koko ajan jotakin.
- Nainen
Tämä ei ole yhteisön mielestä väärin. Tukkia joka paikkaan väkisin.
Aion lähteä pariksi viikoksi ulkomaille enkä ota puhelinta mukaan, kuvat vanhanaikaiseen digikameraan.
Fiksuinta olisi poistua sos mediassa kokonaan koska se on minulle vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Voin samaistua, tykkään yksityisyydestä ja en oikeastaan tykkää jakaa instagramissa mitään. Some ei ole minulle pakkomielle, ärsyttää ihmiset jotka haluavat tietää missä joku menee koko ajan. En tajua sellaisia ihmisiä, joiden pitää julkaista siellä koko ajan jotakin.
- Nainen
Ja jos on jotakin asiaa, niin voi tulla ovelle sanomaan.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Aion lähteä pariksi viikoksi ulkomaille enkä ota puhelinta mukaan, kuvat vanhanaikaiseen digikameraan.
Jes! Ei tarvitse sitten vähän aikaan törmätä tähän psykoosispämmiisi täällä.
10 vuoden urkkiminen, penkominen ja sekaaminen.
Yhteisön sisältä touhuun ei ole ollut aikomustakaan puuttua. Se pahenee vuosi vuodelta. Kotiin tukitaan miten mieli tekee.
No estä se? Silloin se ei nää enää sun tiliä, eikä mitään mitä teet.
Ihmiset ei suostu näkemään toiminnassa mitään väärää.
Voit poistaa omat sometilisi, kukaan ei sinua sinne pakota.
Poistin joka ainoan kommentin ja tykkäyksen sellainen ihmisten sivuilta joiden kanssa olen fyysisesti tekemisissä.
Uskovaisryhmät on jatkuvasti tukkimassa niiden ihmisten lähelle.
Mitään muuta tehdä kuin mennä puhumaan pskaa.
Jopa tykkäyksiä seuraamaan. Oli pakko poistaa omat tykkäyksetkin läheisten kuvista.