Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajtteletteko että on naisen vika jos on tehnyt lapsia huonon miehen kanssa? Siis jos lasten isä

Vierailija
06.10.2006 |

on hulttio, juoppo, väkivaltainen, huono isä tmv., on naisen vika on on tehnyt lapsia tällaisen miehen kanssa. Jos mies vaikka yhtäkkiä jättää perheensä kun löytää toisen naisen, voi tämä jätetty katsoa peiliin ja miettiä miksi on hankkinut lapsia tuollaisen miehen kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä välillä ihmettelen naisia, jotka pariutuvat ja tekevät vielä lapsia joiden hulttioiden, pummien ja kusipäiden kanssa. Siis miksi??

Vierailija
2/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmettelen, että miksi pitää tehdä lapsia jonkun hulttion kanssa. Tai sitten tehdään niin pian niitä lapsia, ettei ne hulttiomaisuudet ole vielä tulleet esiin eli ei tunneta kunnolla sitä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatisin että on elettävä selibaatissa ennen kuin on tuntenut miehen vaikka 3-5 vuotta. Sillä silloin kyllä nainen saisi olla yksin lopun ikänsä sillä ei kukaan mies ala olemaan seksittömässä suhteessa. Ja mikään ehkäisy ei ole 100 varma.

Vierailija
4/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu ulkopuolisille mitään asiasta, koska ajattelen että itse olen mieheni valinnut. Hän ei ole kyllä huono isä lapsilleen ja mm. siksi eroaminen ei ole ihan yksiselitteinen asia.

Vierailija
5/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa kyllä syyttää itseään, jos ei edes yritä irti, vaikka tajuaa virheensä.

Vierailija
6/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan pitänyt odottaa, että tuleeko tästä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän