Seurustelu naimisissa olevan naisen kanssa
Nainen huijasi minut parisuhteeseen kertomalla olevansa sinkku ja edellisen suhteen päättyneen.
Vähän tämän jälkeen omatunto alkoi ilmeisesti kolkuttaa ja kertoi olevansa naimisissa mutta seksittömässä liitossa.
Mies ei kuitenkaan tiedä sivusuhteesta. Olen alkanut pohtimaan, pitäisikö minun itse ottaa mieheen yhteyttä?
Nainen vannoo ottavansa avioeron jollain aikataululla, mutta kuitenkin reissaavat yhdessä ajoittain. Mitään fyysistä ei kuulemma ole.
Olenko vain hyväuskoinen hölmö kun odottelen hänen vapautuvan tuosta liitosta ja uskon hänen selityksiään?
Kommentit (12)
Kun nyt tiedät miten asia on, niin lähetä rouva miehensä luo.
Riippuu täysin siitä, mitä suhteelta haet. Sinun ja naisen välillä ei ole parisuhdetta, mutta seksisuhde on. Riittääkö se sinulle? Ja haluatko oikeasti miestään pettävän naisen?
Olet hyväuskoinen hölmö. Jos nainen aikoisi erota, hän eroaisi nyt. Mutta hän ei aio, koska sivusuhde on juuri se mitä hän etsii.
Ja miehensä ja hänen suhde tuskin edes on seksitön, tuo on aikaakin vanhempi kertomus jolla pettäjä hämää salarakasta.
Äläpä nyt hosu, tarkastellaan tilannetta hetki.
Sinä siis saat säännöllisesti pimppiä naiselta, joka elää seksittömässä liitossa. Sinun ei tarvitse maksaa hänen ylläpidosta, ei ostaa lahjoja, eikä kuunnella nalkutusta. Ei pelkoa sukupuolitaudeista. Tuskin pettääkään, koska on jo vakituinen mies ja rakastaja (sinä). Tuohan on paras mahdollinen diili, olisit onnellinen!
Kertoisin miehelle.
Enkä uskoisi valehtelevaa naista, tuskin on seksitön liittokaan.
Haluatko itsellesi naisen, joka selän takana puuhaillee toisten kanssa? Tekee sinulle jonain päivänä saman, kun kyllästyy. Vapaita, uskollisia naisia on olemassa.
Älä nyt ota lainkaan vakavasti tuota naista. Pidä vain hauskaa, mutta käytä kumia. Hän ei ole vaimomatskua.
Joku vielä uskoo pettäjien erolupauksiin 😂🤣😁
Jännää..pääsee panemaan vierasta rouvaa