Pankin vaihtaminen Nordeasta pois. Suosituksia? Vai meneekö ojasta allikkoon?
Nyt tuli mitta täyteen. Nordealla on selkeästi enemmän ongelmia kuin muilla pankeilla. Mutta paraneeko mikään jos vaihdan muualle? Suosituksia? Itsellä on ASP ja muuta Nordealla niin pitäisi kaikki sitten siirtää toisaalle. Mutta onhan tuo jo tragikoomista kun koko ajan pelkästään yhdellä pankilla on noita ongelmia.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Nordean verkkopankki on uskomattoman vanhanaikainen. Se on rakennettu 1990-luvun Yhdyspankin Solo-verkkopankin päälle.
???? :D Oletko edes koskaan käyttänyt Nordean verkkopankkia?
Ei välttämättä muuta mitään. Kaikki putsaamisen osaavat mutta toiset tekevät sen tyylikkäämmin ja omavaltaisemmin. Kun mikään ei riitä ja rahat kiinnostavat ei asiakas. Liiketoimintaa kylmän viileästi. Paras vastaus ehdotukselle aikoinaan että vaihdan pankkia niin Heille ei käy sellainenkaan.🙂🤣🙊🙉🙈
Kaikilla pankeilla on omat ongelmansa. Isolla pankilla on vain isommat ongelmat ja ne myös näkyvät julkisuudessa. Toivottavasti avaaja on jo löytänyt itselleen sopivimman pankin.
Kysesestä panista luovuin 15v.sitten ja siiryin s-pankiin.Helpoa kun ei velkaa ei omaisutta.
Minä vaihdoin 10 vuotta sitten Nordeasta S-pankkiin. En ole vaihtoa katunut. Jos otat samalla vihreän bonuskortin, perus pankkipalvelut on maksuttomia.
Vaihdettu kaikki spankkiin. Palvelupisteitäkin on paljon. 7v sitten . Erittäin tyytyväinen. myös rahastoja on. Ei tilimaksuja. Hyvä luottokortti. nordeasta pois ei ole työssäkäyvän tavallisen ihmisen pankki. Ja auki vain työaikaan.
Op ei ole hyvä pankki ainakaan pienempituloiselle. OP asiakaspalvelija sanoi minulle että te pienepituloiset olette vain arvoton tulonlähde ja samaan aikaan sanottiin että kyllähän minun pitää ymmärtää että pankin on aina saatava rahat vaikka se tarkoittaisi että et voi ostaa ruokaa ja nälkäkuolema uhkaa. Tämän jälkeen minua kehitettiin lainaamaan joltain tutulta rahaa että saan ruokaa ja kun lainan sain niin op otti nekin rahat ja totesi vain että lainaa lisää
Ei missään tapauksessa Danskeen kannata vaihtaa! Kallis pankki, etkä saa enää palvelua jos yrität vaihtaa pois sieltä. Olin pitkään asiakkaana, kunnes kyllästyin ja kaduttaa, että niin kauan maksoin turhasta.
Nordean verkkopankki on uskomattoman vanhanaikainen. Se on rakennettu 1990-luvun Yhdyspankin Solo-verkkopankin päälle.