Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laivalla paljaalla

Vierailija
16.04.2022 |

Laivalla tuntuu saavan +40 rouvilta aika helposti, sehän on vaam kivaa. Mutta onko muilla sama kokemus, että lähes aina saa myös panna ilman kumia?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaan en ole laivalla pannut vieraan kanssa, oma mieheni kanssa kylläkin. Olen ollut laivalla myös työporukan ja ystävien kanssa, enkä tiedä yhdenkään varatun ystäväni harrastaneen seksiä laivalla.  Ihan miesten kuvitelmia nämä laivaseikkailut varattujen naisten kanssa.

Vierailija
42/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakaan en ole laivalla pannut vieraan kanssa, oma mieheni kanssa kylläkin. Olen ollut laivalla myös työporukan ja ystävien kanssa, enkä tiedä yhdenkään varatun ystäväni harrastaneen seksiä laivalla.  Ihan miesten kuvitelmia nämä laivaseikkailut varattujen naisten kanssa.

Kaikki tämän seksi osion tarinat ovat tarinoita.mielikuvituksen tuotetta.Onhan näitä hauska lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panoistani ehkä kolmannes ollu naimisissa, tosin laivalla en oo käyny monesti mutta sielläkin. Ja kumia kysyy ehkä viidesosa ekakerralla, likimain aina toine tai viimeistä kolmas yö menee paljaalla niittenki kans

Vierailija
44/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa naisporukoissani ei ole tapana pettää. Ei maissa eikä laivalla. Ja vaikka olisin vapaa, niin ei tulisi mieleenkään olla vieraan kanssa ilman kumia. Sori.

Vierailija
45/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että viimeistään kolmas yö menee paljaalla. Taidat puhua jostain rahtilaivasta. Tallinnan ja Tukholman laivoilla harvoin kuluu kolmea yötä. Taas tätä valetta, jota olisi hauska lukea, jos niissä ei olisi ilmiseviä asiavirheitä.

Vierailija
46/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveyden sipulit ne ei elämästä mittään tiiä. Antoisia ovat laivareissit olleet. Kiihkeetä kuumaa, varatut parhaita.

Vierailija
47/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että viimeistään kolmas yö menee paljaalla. Taidat puhua jostain rahtilaivasta. Tallinnan ja Tukholman laivoilla harvoin kuluu kolmea yötä. Taas tätä valetta, jota olisi hauska lukea, jos niissä ei olisi ilmiseviä asiavirheitä.

Ehkä viesti oli vähä offtopik. Mutta lukemisen ymmärrystä voi oppia vielä aikuisena

Vierailija
48/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveyden sipulit ne ei elämästä mittään tiiä. Antoisia ovat laivareissit olleet. Kiihkeetä kuumaa, varatut parhaita.

Kivahan se on unelmoida. Olen kohta 60 vuotta vanha, olen ollut paljon laivoilla elämäni aikana ja minulla on laaja ystäväpiiri. En ole minkään kuullut yhdenkään naimisissa olevan naisen haksahtaneen laivalla seksiin vieraiden miesten kanssa. 

Vierailija
49/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku laivalla työtä tehnyt kommentoida? Sieltä se totuus saataisiin. 

Esim. hyttisiivoja on nähnyt varmaan yhtä ja toista? Muutakin kuin lapsiperheitä, abiristeilyjä ja hytteihin sammuneita äijiä ja ämmiä. 

Vierailija
50/90 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on unelmoida. Olen kohta 60 vuotta vanha, olen ollut paljon laivoilla elämäni aikana ja minulla on laaja ystäväpiiri. En ole minkään kuullut yhdenkään naimisissa olevan naisen haksahtaneen laivalla seksiin vieraiden miesten kanssa. 

Ehkä sinulla on vain niin estynyt ystäväpiiri;)

Vierailija
51/90 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa ei ole pettämistä jos ei suutele,eihän siinä olle edes kontaktissa kun kumi välissä

Vierailija
52/90 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku laivalla työtä tehnyt kommentoida? Sieltä se totuus saataisiin. 
Esim. hyttisiivoja on nähnyt varmaan yhtä ja toista? Muutakin kuin lapsiperheitä, abiristeilyjä ja hytteihin sammuneita äijiä ja ämmiä. 

Mulla oli kaveri pari vuotta laivalla töissä ja se ainakin sanoi, että kyllä ne melkoisia porauslauttoja on. Henkilökunta sekoilee sitten kuulemma enemmän keskenään. Pyrkivät pysymään ammattillisesti erossa matkustajista, vaikka pillua olisikin ollut enemmän kuin runsaasti tarjolla

Vierailija
53/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa ei ole pettämistä jos ei suutele,eihän siinä olle edes kontaktissa kun kumi välissä

Täydellinen teoria. Harmi vain, että 'unohtuu' siinä tilanteessa, kun himot vie ja on ihanaa suudella ja naida paljaalla.

Vierailija
54/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan laittaa kumin paikoilleen huulillani.

Tämä pitää opetella. Melkeinpä kansalaisvelvollisuus.

Vierailija
55/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää itsellä fantasia, koska laivalla yleensä puolison kanssa, mutta siis todellakin, naisena 52, haluan kokea tuon eli päästä ihokkain jonkun tosi kuumana käyvän miehen kanssa, joka haluaa vain päästä naimaan. Ja tietysti paljaalla, koska haluan kuulla hänen tyytyväisenä ruikkivan spermat syvälle pilluuni.

Miten niitä varattuja rouvia saa iskettyä???

Tulet luokse, kehut vaikka tissejä tai peppua, muotoja ylipäänsä, vaikka ei pitäisikään paikkansa, ja tovin kuluttua tiedät, kysyäkö naiselta, mitä mieltä tämä olisi lähemmän tuttavuuden hieromisesta vai jatkatko matkaasi.

Älä nyt herranjestas aloita kehumalla yhtään mitään ruumiinosia. Olen ennemmin kiinnostunut aidosti ihmisestä ensin, kuuntele ja kuule. Ehkä sitten myöhemmin voit jonkun kohteliasuuden sanoa ulkonäöstä, vaatteista, hymystä, tuoksusta tms. Mutta sen täytyy olla totta tai ainakin lähes totta, liioitella voi taidolla. Tanssilattia on hyvä paikka aistia onko mahdollisuuksia, laivalla en ole kertaakaan jäänyt ilman. Sitten vielä ne tärkeät, älä juo liikaa, muista käytöstavat, puhu vähemmän ja kuuntele enemmän. Kun rouvalla on kotona mies joka ei kuuntele, eikä sytytä muutenkaan, niin ennen kuin laiva on avaomerellä sinä olet jo hytissä peuhaamassa vieraan pillun päällä

Minulla on myös luonnostaan uteliaisuus kuulla miten toisella menee ja jos on huolia+ murheita niin kyselen niistä tarkemminkin. Ilman tanssitaitoa kertokaa lisää tapoja lähestyä?? Voiko pöydässä vaan laskea käden reidelle ja katsoa miten reagoi?

Minusta käden reidelle laskeminen on hyvä liike, koska kaikki tietävät, mitä sillä haetaan takaa. Siinä tilanteessa nainen voi vain suoraan kysyä, kumman hyttiin lähdetään.

Vierailija
56/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää itsellä fantasia, koska laivalla yleensä puolison kanssa, mutta siis todellakin, naisena 52, haluan kokea tuon eli päästä ihokkain jonkun tosi kuumana käyvän miehen kanssa, joka haluaa vain päästä naimaan. Ja tietysti paljaalla, koska haluan kuulla hänen tyytyväisenä ruikkivan spermat syvälle pilluuni.

Tulet luokse, kehut vaikka tissejä tai peppua, muotoja ylipäänsä, vaikka ei pitäisikään paikkansa, ja tovin kuluttua tiedät, kysyäkö naiselta, mitä mieltä tämä olisi lähemmän tuttavuuden hieromisesta vai jatkatko matkaasi.

Älä nyt herranjestas aloita kehumalla yhtään mitään ruumiinosia. Olen ennemmin kiinnostunut aidosti ihmisestä ensin, kuuntele ja kuule. Ehkä sitten myöhemmin voit jonkun kohteliasuuden sanoa ulkonäöstä, vaatteista, hymystä, tuoksusta tms. Mutta sen täytyy olla totta tai ainakin lähes totta, liioitella voi taidolla. Tanssilattia on hyvä paikka aistia onko mahdollisuuksia, laivalla en ole kertaakaan jäänyt ilman. Sitten vielä ne tärkeät, älä juo liikaa, muista käytöstavat, puhu vähemmän ja kuuntele enemmän. Kun rouvalla on kotona mies joka ei kuuntele, eikä sytytä muutenkaan, niin ennen kuin laiva on avaomerellä sinä olet jo hytissä peuhaamassa vieraan pillun päällä

Minulla on myös luonnostaan uteliaisuus kuulla miten toisella menee ja jos on huolia+ murheita niin kyselen niistä tarkemminkin. Ilman tanssitaitoa kertokaa lisää tapoja lähestyä?? Voiko pöydässä vaan laskea käden reidelle ja katsoa miten reagoi?

Minusta käden reidelle laskeminen on hyvä liike, koska kaikki tietävät, mitä sillä haetaan takaa. Siinä tilanteessa nainen voi vain suoraan kysyä, kumman hyttiin lähdetään.

Sitten on niitä hetkiä kun on käden naisen reidelle laskenut ja aloitetta tehnyt mutta nainen ei tee elettäkään suuntaan eikä toiseen etkä edelleenkään tiedä kiinnostaako naisella seksi kunnolla

Vierailija
57/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä hetkiä kun on käden naisen reidelle laskenut ja aloitetta tehnyt mutta nainen ei tee elettäkään suuntaan eikä toiseen etkä edelleenkään tiedä kiinnostaako naisella seksi kunnolla

Sanoisin naisena, ettei ole sitten tainnut naista seksi kiinnostaa riittävästi, jos ei ole mitään vastakaikua tullut.

Vierailija
58/90 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn säännölliseti risteilyillä ja aina olen saanut vierasta kalua. Tuntuu hyvälle mennä sitten kotiin saaneena :) N55

Vierailija
59/90 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn säännölliseti risteilyillä ja aina olen saanut vierasta kalua. Tuntuu hyvälle mennä sitten kotiin saaneena :) N55

Vau! Käytkö säännöllisesti risteilyillä saadaksesi vierasta kalua vai siitä nyt sattumalta vain aina saat, kun usein käyt risteilyillä?

Oletko risteilyllä yleensä vain yhden miehen kanssa vai joskus useammankin? Oletko kokeillut kimppaa laivalla? Käytättekö kumia?

Vierailija
60/90 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaanpa gallup pystyyn;

1 Oletko mies, nainen , muu?

2 Oletko vapaa, avioliitossa, avoliitossa, avoimessa suhteessa, seurustelusuhteessa?

3 Ikäsi?

4 Oletko harrastanut seksiä laivalla vieraan kanssa? 

5 Kuinka monta kertaa?

6 Panitteko ilman kumia?

7 Saitko sukupuolitautia?

8 Kannattiko? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän