laivalla paljaalla
Laivalla tuntuu saavan +40 rouvilta aika helposti, sehän on vaam kivaa. Mutta onko muilla sama kokemus, että lähes aina saa myös panna ilman kumia?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Pannaanpa gallup pystyyn;
1 Oletko mies, nainen , muu?
Mies
2 Oletko vapaa, avioliitossa, avoliitossa, avoimessa suhteessa, seurustelusuhteessa
Avioliitossa
3 Ikäsi?
58
4 Oletko harrastanut seksiä laivalla vieraan kanssa?
Kyllä vaan
5 Kuinka monta kertaa?
Kerran
6 Panitteko ilman kumia?
Kyllä
7 Saitko sukupuolitautia?
En
8 Kannattiko?
Kyllä, ehdottomasti
Oletko mies, nainen , muu?
Mies
2 Oletko vapaa, avioliitossa, avoliitossa, avoimessa suhteessa, seurustelusuhteessa
Avioliitossa
3 Ikäsi
46
4 Oletko harrastanut seksiä laivalla vieraan kanssa?
olen
5 Kuinka monta kertaa?
5
6 Panitteko ilman kumia?
Kolme kertaa ilman, kaksi kertaa kumilla
7 Saitko sukupuolitautia?
En
8 Kannattiko?
Yksi kerta oli huono, daami liian humalassa, muuten ihan ok seksiä. Yksi kerta ehkä paras pano koskaan ja silloin vielä hytti jossa parisänky:)
Vierailija kirjoitti:
Kerran laivalla sattui niin että pääsin varatun naisen kanssa hyttiin jatkoille. Kolmas kierros oli jo menossa kun hän kuiskasi että muistathan että hän on luomu. Ensimmäinen kierros mentiin kondomilla, toinen lipsahti sitten niin että kondomi unohtui ja olin varma että hän huomasi sen ja painelin loppuun asti. Mitäpä siinä sitten.. mietittiin hetki ja annettiin kolmaskin setti mennä loppuun saakka paljaalla. Rva sanoi sitten että täytyy mennä apteekin kautta kotio.
Kuulostaa todella hyvältä
Rouva käy toisinaan laivalla ystävä porukan kanssa ja lähes kaikki ovat ottaneet vierasta, on yleensä aina kertonut kuka teki mitäkin. Saa myös itse ottaa vierasta nyt, parista kerrasta on jo kokemustakin. Aika estottomia tuntuu ryhmän naiset olevan kun laivalle pääsevät, mutta tämä on pelkästään positiivinen asia,
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, panin laivalla todella kiimaista noin 50 vee rouvaa hytissä. Kumit oli kyllä matkassa ja eka setti mentiin kumin kanssa, kaksi seuravaa laskin sisäsään, koska hän halusi niin. Sanoi, ettei se ole ensimmäisen kerta kun katumuspillereitä apteekista haetaan. Kahta asiaa mietin kun päätä särkien mutta kassit tyhjinä kotiuduin. Hakiko hän katumuspillerit? Todennäköisyys tulla paksuksi tuossa iässä on kuitenkin häviävän pieni? Toinen asia mitä mietin, oli se, että käyttikö hän jotain vagisan tai muuta liukastetta mutta minä en vain huomannut, koska niin litisevää ja lämmintä tuheroa en ole pannut koskaan. Ikää kuiten oli jo hänellä, voiko paikat yhä olla luonnostaan niin märät:)
Kyl ne enemmänkin kuivuu vanhemmiten kun kastuu. Lämmitit hyvin niin kostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla yleensä meno aika hurjaa, eli silloin harvoin, kun lähden laivalle, yleensä ystävän kanssa, olemme estottomia, ja hytti on vuorotellen kovassa käytössä koko matkan ajan. Lähdemme laivalle nimenomaan pitämään erittäin hauskaa miesten kanssa ja tyydyttämään fantasioitamme kimppajutuista ja mistä milloinkin.
Ensimmäiset kaverit lähestyvät yleensä jo ennen ravintolailtaa. Vastaan itse miesten pitkiin katseisiin, ja laivalla molemminpuolinen aktiivisuus kasvaa, koska tuntuu, että miehet tulevat suuremmitta kynnyksittä juttelemaan. Eikä siinä tilanteessa, laivalla kun ollaan, enää ole mitään epäselvää, mitä toisesta halutaan. Aika nopeasti siinä lähdetään hymyssä suin kohti omaa tai miehen hyttiä. Käytännössä olen aina ihan kostea koko matkan.
Illalla ja yöllä sitä tulee lähdettyä oikeastaan jokaisen tanssittajan kanssa hyttiin, sillä suurin osa miehistä, jotka tanssimaan hakevat, hakevat myös seksiä, mikäli mahdollista. Toki miehen pitää olla siinä kunnossa, että suoriutuu, mutta harvoin tanssittaja on ollut kovin päihtynyt. Pientä arviota tulee toki tanssiessa jo tehtyä, eikä ihan pienikaluisien kanssa tule lähdettyä, ellei tanssiessa ilmene keskustellessamme jotain sellaista kinkyä, johon mies erikoistunut, tai kimppaa tämän isompivarusteisen kaverin kanssa.
N53
Tarkoitatko, että menet hyttiin pantavaksi, sitten takaisin tanssimaan ja heti uudestaan hyttiin ja tätä sitten koko matkan ajan. Käytkö edes pesulla välillä?
Joskus ei päästä hyttiin asti, vaan käydään naimassa veskissä nopeasti. Sieltä hyttiin. Joskus menee tunti, joskus viisi. Hytissä peseydytään kesken leikkien yhdessä miehen kanssa, siis suihkussa/kylppärissä, ja siellä yleensä vielä viimeinen pano, joskus kyllä viimeinen veskissä matkalla ravintolaan.
Mites te mahutte kaks sinne hytin suihkuun?
Aika laihoja akrobaatteja olette.
Vierailija kirjoitti:
Tää itsellä fantasia, koska laivalla yleensä puolison kanssa, mutta siis todellakin, naisena 52, haluan kokea tuon eli päästä ihokkain jonkun tosi kuumana käyvän miehen kanssa, joka haluaa vain päästä naimaan. Ja tietysti paljaalla, koska haluan kuulla hänen tyytyväisenä ruikkivan spermat syvälle pilluuni.
Miehet näitä kirjoitttlee luoden kuvan et yleistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus on laivalta kyllä juuri tuo, että irtoseksiä hakevat 40-60 v rouvat haluavat aina paljaalla, oikein erikseen sanovat, että saat paljaalla ja laskea sisään. Jokin juttu siinä on miksi näin? Osaisiko joku vastata mistä johtuu, jotenkin liittyy siihen että ovat varattuja...Kieltämättä on kiva panna paljaalla "toisen omaa"
Sehän siinä naista kiehtoo , vieras paljas kalu - kielletty leikki ja kiima
Ja satiaiset ja tippari kaupan päälle.
Siinä ei paljon kumi auta satiaisiin... ja mikä on tippari, mutta onneksi meillä on teitä asiantuntijoita, muuten olisin lähtenyt laivalle panemaan.
Viiskymppisiä kulahtaneita limaperse akkoja, hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus on laivalta kyllä juuri tuo, että irtoseksiä hakevat 40-60 v rouvat haluavat aina paljaalla, oikein erikseen sanovat, että saat paljaalla ja laskea sisään. Jokin juttu siinä on miksi näin? Osaisiko joku vastata mistä johtuu, jotenkin liittyy siihen että ovat varattuja...Kieltämättä on kiva panna paljaalla "toisen omaa"
Sehän siinä naista kiehtoo , vieras paljas kalu - kielletty leikki ja kiima
Ja satiaiset ja tippari kaupan päälle.
Siinä ei paljon kumi auta satiaisiin... ja mikä on tippari, mutta onneksi meillä on teitä asiantuntijoita, muuten olisin lähtenyt laivalle panemaan.
Tippari on sukupuolitauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää itsellä fantasia, koska laivalla yleensä puolison kanssa, mutta siis todellakin, naisena 52, haluan kokea tuon eli päästä ihokkain jonkun tosi kuumana käyvän miehen kanssa, joka haluaa vain päästä naimaan. Ja tietysti paljaalla, koska haluan kuulla hänen tyytyväisenä ruikkivan spermat syvälle pilluuni.
Miten niitä varattuja rouvia saa iskettyä???
Tulet luokse, kehut vaikka tissejä tai peppua, muotoja ylipäänsä, vaikka ei pitäisikään paikkansa, ja tovin kuluttua tiedät, kysyäkö naiselta, mitä mieltä tämä olisi lähemmän tuttavuuden hieromisesta vai jatkatko matkaasi.
Älä nyt herranjestas aloita kehumalla yhtään mitään ruumiinosia. Olen ennemmin kiinnostunut aidosti ihmisestä ensin, kuuntele ja kuule. Ehkä sitten myöhemmin voit jonkun kohteliasuuden sanoa ulkonäöstä, vaatteista, hymystä, tuoksusta tms. Mutta sen täytyy olla totta tai ainakin lähes totta, liioitella voi taidolla. Tanssilattia on hyvä paikka aistia onko mahdollisuuksia, laivalla en ole kertaakaan jäänyt ilman. Sitten vielä ne tärkeät, älä juo liikaa, muista käytöstavat, puhu vähemmän ja kuuntele enemmän. Kun rouvalla on kotona mies joka ei kuuntele, eikä sytytä muutenkaan, niin ennen kuin laiva on avaomerellä sinä olet jo hytissä peuhaamassa vieraan pillun päällä
Jos mies on siisti, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen ja tanssitaitoinen niin todennäköisyydet päästä kanssani hyttiin ovat jo aika hyvät. Olen samaa mieltä jonkun edeltävän kanssa siitä, että siinä vaiheessa kun alkaa olla varmaa, että edetään seksiin, niin kannattaa aikuisten tavoin jo puhua mieltymykset läpi ennakkoon ja tehdä esim selväksi onnistuuko ilman kumia tai B rappu jne. Silloin jää kaikki turha säätö pois itse hommasta ja todennäköisyydet hyvälle nautinnolle kasvavat. Vaatii toki rohkeutta puhua ja kysyä suoraan. Paras laivapano oli ukkomihen kanssa, joka myös kylmässä liitossa ja jonka kanssa mieltymykset meni yksiin. Naimme kuin kanit ja kivaa oli molemmilla. N44
Itse löysin parikymppisen nuoren rouvan laivalta kun menin pyytämään häntä tanssimaan. Oli kavereiden kanssa tyttöjen risteilyllä. Puolen yön jälkeen pyysin häntä hytissäni käymään ja tarjoilin jokusen paukun, jonka jälkeen homma menikin jo nuoleskeluksi. Heitettiin vaatteita pois ja nainen kaivoi kumipaketin käsilaukusta ja ojensi kumia minulle. Vastasin olevani terve ja haluavan olla ilman kumia. Nainen pienen hetken miettiä ja sanattomat hyväksyi asian kun ohjasi munan häpyhuulille. Useemman kerran sai siimahännät sisäänsä...
Vierailija kirjoitti:
Rouva käy toisinaan laivalla ystävä porukan kanssa ja lähes kaikki ovat ottaneet vierasta, on yleensä aina kertonut kuka teki mitäkin. Saa myös itse ottaa vierasta nyt, parista kerrasta on jo kokemustakin. Aika estottomia tuntuu ryhmän naiset olevan kun laivalle pääsevät, mutta tämä on pelkästään positiivinen asia,
kaikki ottaneet vierasta ? mistähän se johtuu että ollaan niin siveitä mutta siveimmätkin uskollisimmat yksilöt haluaa vierasta munaan nimenomaan laivalla ? ei kotikuppiloissa mutta laivalla kyllä
Laivalla on oivat olosuhteet: romanttinen ilmapiiri, seksiä ilmassa, alkoholia, hytti, tanssia, suljettu tila täynnä ihmisiä joita ei tarvitse enää nähdä sataman jälkeen koskaan jne.
En minä näe asiassa mitään pahaa. Kun homma tehdään yhteisestä halusta ja vastuullisesti. Itse olen kohta 60v mies. Avioliitto on ok, mutta seksi ei niinkään. Olen laivalla pannut viiden eri rouvan kanssa joilla aamiainen elämäntilanne. Hyvää seksiä, selkeää ja suoraa. Nyt vielä naidaan kun voidaan, vanhuus on jo ovella:) Mitä pahaa siinä olisi, kukaan ei loukkaantunut. Itse myönnän kiihottuvani siitä, että saan paljaalla laskea sisään ja kyllä naisetkin ovat sitä ihan pyytäneet. Parasta on kun voi jo tanssiessa puhua avoimesti mieltymyksistä sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että seksiin päädytään. Ei tarvitse sitten niin paljon arvuutella ja kokeilla hytissä. Viimeisin rouva sanoi, että häntä ei sitten nuolla, itse ottaa suihin mielellään, paneminen pitää olla rajua eikä mitään hissuttelua ja saa puhua rivoja. En ole koskaan kokenut, että kukaan nainen saisi takaapäin panataessa, mutta hän tuli niin rajusti että varmaan kuului muutaman hytin päähän. Seksi on riemukas asia
Perjantaina laivalla vonkasin, en saanut.
Vieläkin kiihotun kun muistelen laivamatkaani pari kuukautta sitten. Menimme hyttiin ja mies sanoi heti että housut alas ja sängylle, haluan nuolla pillua. Niin tehtiin ja pyynnöstäni sain myöhemmin myös läiskintää pakaroilleni. Ottaisin heti uusiksi jos hän pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina laivalla vonkasin, en saanut.
Miehet vonkaa ja naiset antaa, ei kai se ihan noin enää tänä päivänä mene
Vierailija kirjoitti:
oispa unelma tavata sut käyn kuumana vanhempiin naisiin 😋😍
m30
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tämän seksi osion tarinat ovat tarinoita.mielikuvituksen tuotetta.
Olisi hauska seurata, kun yrität todistaa tätä väitettäsi.
Kaikkitietävä pitää olla, jotta voi varmaksi sanoa. Oletan kuitenkin, että olet vain ihminen.
Kissalle ja keinutuolille mukava kertoa tapahtumat.