laivalla paljaalla
Laivalla tuntuu saavan +40 rouvilta aika helposti, sehän on vaam kivaa. Mutta onko muilla sama kokemus, että lähes aina saa myös panna ilman kumia?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Tää itsellä fantasia, koska laivalla yleensä puolison kanssa, mutta siis todellakin, naisena 52, haluan kokea tuon eli päästä ihokkain jonkun tosi kuumana käyvän miehen kanssa, joka haluaa vain päästä naimaan. Ja tietysti paljaalla, koska haluan kuulla hänen tyytyväisenä ruikkivan spermat syvälle pilluuni.
Miten niitä varattuja rouvia saa iskettyä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää itsellä fantasia, koska laivalla yleensä puolison kanssa, mutta siis todellakin, naisena 52, haluan kokea tuon eli päästä ihokkain jonkun tosi kuumana käyvän miehen kanssa, joka haluaa vain päästä naimaan. Ja tietysti paljaalla, koska haluan kuulla hänen tyytyväisenä ruikkivan spermat syvälle pilluuni.
Pukeutumslla siisisti ja käyttäytymällä asiallisesti. Tanssitaito auttaa. Itseään ei ole pakko tintata jalattomaksi, viina ei maailmasta juomalla lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulet luokse, kehut vaikka tissejä tai peppua, muotoja ylipäänsä, vaikka ei pitäisikään paikkansa, ja tovin kuluttua tiedät, kysyäkö naiselta, mitä mieltä tämä olisi lähemmän tuttavuuden hieromisesta vai jatkatko matkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulet luokse, kehut vaikka tissejä tai peppua, muotoja ylipäänsä, vaikka ei pitäisikään paikkansa, ja tovin kuluttua tiedät, kysyäkö naiselta, mitä mieltä tämä olisi lähemmän tuttavuuden hieromisesta vai jatkatko matkaasi.
Älä nyt herranjestas aloita kehumalla yhtään mitään ruumiinosia. Olen ennemmin kiinnostunut aidosti ihmisestä ensin, kuuntele ja kuule. Ehkä sitten myöhemmin voit jonkun kohteliasuuden sanoa ulkonäöstä, vaatteista, hymystä, tuoksusta tms. Mutta sen täytyy olla totta tai ainakin lähes totta, liioitella voi taidolla. Tanssilattia on hyvä paikka aistia onko mahdollisuuksia, laivalla en ole kertaakaan jäänyt ilman. Sitten vielä ne tärkeät, älä juo liikaa, muista käytöstavat, puhu vähemmän ja kuuntele enemmän. Kun rouvalla on kotona mies joka ei kuuntele, eikä sytytä muutenkaan, niin ennen kuin laiva on avaomerellä sinä olet jo hytissä peuhaamassa vieraan pillun päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt herranjestas aloita kehumalla yhtään mitään ruumiinosia. Olen ennemmin kiinnostunut aidosti ihmisestä ensin, kuuntele ja kuule. Ehkä sitten myöhemmin voit jonkun kohteliasuuden sanoa ulkonäöstä, vaatteista, hymystä, tuoksusta tms. Mutta sen täytyy olla totta tai ainakin lähes totta, liioitella voi taidolla. Tanssilattia on hyvä paikka aistia onko mahdollisuuksia, laivalla en ole kertaakaan jäänyt ilman. Sitten vielä ne tärkeät, älä juo liikaa, muista käytöstavat, puhu vähemmän ja kuuntele enemmän. Kun rouvalla on kotona mies joka ei kuuntele, eikä sytytä muutenkaan, niin ennen kuin laiva on avaomerellä sinä olet jo hytissä peuhaamassa vieraan pillun päällä
Jos mies on siisti, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen ja tanssitaitoinen niin todennäköisyydet päästä kanssani hyttiin ovat jo aika hyvät. Olen samaa mieltä jonkun edeltävän kanssa siitä, että siinä vaiheessa kun alkaa olla varmaa, että edetään seksiin, niin kannattaa aikuisten tavoin jo puhua mieltymykset läpi ennakkoon ja tehdä esim selväksi onnistuuko ilman kumia tai B rappu jne. Silloin jää kaikki turha säätö pois itse hommasta ja todennäköisyydet hyvälle nautinnolle kasvavat. Vaatii toki rohkeutta puhua ja kysyä suoraan. Paras laivapano oli ukkomihen kanssa, joka myös kylmässä liitossa ja jonka kanssa mieltymykset meni yksiin. Naimme kuin kanit ja kivaa oli molemmilla. N44
Minun kokemus on laivalta kyllä juuri tuo, että irtoseksiä hakevat 40-60 v rouvat haluavat aina paljaalla, oikein erikseen sanovat, että saat paljaalla ja laskea sisään. Jokin juttu siinä on miksi näin? Osaisiko joku vastata mistä johtuu, jotenkin liittyy siihen että ovat varattuja...Kieltämättä on kiva panna paljaalla "toisen omaa"
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus on laivalta kyllä juuri tuo, että irtoseksiä hakevat 40-60 v rouvat haluavat aina paljaalla, oikein erikseen sanovat, että saat paljaalla ja laskea sisään. Jokin juttu siinä on miksi näin? Osaisiko joku vastata mistä johtuu, jotenkin liittyy siihen että ovat varattuja...Kieltämättä on kiva panna paljaalla "toisen omaa"[/quote
Sama kokemus, rouvat 40+ laivalla antavat aina paljaalla ja mikä parasta ovat usein aitoja luomu naisia karvoineen päivineen, eikä mitää pikku posliinipilluja. Naivat, nauttivat ja osavaat kertoa suoraan mistä pitävät. Ei varmasti riko kenekään liittoa, eikä satuta ketään. Aikuisten ihmisten kivaa. Jos on liitto hajoamassa niin varmaan olisi ilman laivamatkaakin. Väitän, että jos on sisään tuleminen kiihottavaa minulle, niin kyllä nainenkin siitä nauttii. Tykkään kyllä myös kuoruttaa pillun, varsinkin jos on karvainen. Mutta sisään on parasta. Ja onhan siinä tuota toisen oman omistamisen ja panemisen kiihkoa myös
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus on laivalta kyllä juuri tuo, että irtoseksiä hakevat 40-60 v rouvat haluavat aina paljaalla, oikein erikseen sanovat, että saat paljaalla ja laskea sisään. Jokin juttu siinä on miksi näin? Osaisiko joku vastata mistä johtuu, jotenkin liittyy siihen että ovat varattuja...Kieltämättä on kiva panna paljaalla "toisen omaa"
Sehän siinä naista kiehtoo , vieras paljas kalu - kielletty leikki ja kiima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja satiaiset ja tippari kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja satiaiset ja tippari kaupan päälle.
Minkä kaupan? Lidlin, kirjainmarketin vaiko Prisman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös luonnostaan uteliaisuus kuulla miten toisella menee ja jos on huolia+ murheita niin kyselen niistä tarkemminkin. Ilman tanssitaitoa kertokaa lisää tapoja lähestyä?? Voiko pöydässä vaan laskea käden reidelle ja katsoa miten reagoi?
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko jo ravintolassa ääneen että saat siiten laskea sisään ?? onko niillä monesti sormukset mukana vai piilossa??
Vierailija kirjoitti:
Miksihän sitten laivalla antavat helpommin kuin kaupungin ravintoloista?? luulisi vielä että helpommin taudit liikkuu laivalla matkustavilla kun todennäköisesti enemmän panevat myös turisteja ja ulkomaalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko jo ravintolassa ääneen että saat siiten laskea sisään ?? onko niillä monesti sormukset mukana vai piilossa??
Tanssilattialla suoraan korvaan: "jos tekee mieli, niin saat laskea sisään asti..."
En vastannut mitään, kun en ollut ihan varma kuulinko oikein. Jatkoimme tanssimista, hetken kuluttua hän hieraisi selvästi etumustani ja kuiskasi korvaani; "olen terve, luomu ja jo nyt märkä, mutta saat sä kumiakin käyttää jos tahdot". Mullahan alkoi ottaa eteen ja hän huomasi sen. "Mennäänkö ennen kuin joudut tanssimaan vaan kyykyssä" Ei ollut saanut mieheltää puoleen vuoteen, ilmeisesti alkoholisti mies ja muutenkin sairas. Uskomaton pano; hierontaa, suuseksiä, istui jopa mun naaman päälle ja kolme kertaa tulin sisään asti hänen toinen orgasminsa oli niin raju, että se kuului kyllä sillä hyttikäytävällä. Sellaista voi seksi olla puutteessa olleen aikuisen rouvan kanssa. Kiimaista ja mutkatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän sitten laivalla antavat helpommin kuin kaupungin ravintoloista?? luulisi vielä että helpommin taudit liikkuu laivalla matkustavilla kun todennäköisesti enemmän panevat myös turisteja ja ulkomaalaisia
Kyllä ravintolassakin saa, mutta jos pieni paikkakunta niin varatut naiset pelkää ja syystä, että aina jossain on joku naapuri, tuttu, sukulainen tai työkaveri joka näkee. Laivalla ollaa ikään kuin vieraalla maalla, vieraiden kanssa, aikuiten huvipuistossa ja siellä on eri koodisto. Se mikä tapahtuu laivalla jää laivalle.
Onhan laiva hyvä paikka, ei kai niitä syyttä sanota porauslautoiksi. Aika monta risteilyä on tullut tehtyä ja vähissä on ne kerrat kun olen ilman jäänyt. Silloinkin on voinut olla oma mielenkiinto enemmän muualla, enkä ole itse ollut niin aktiivinen. Useimmissa laivoissa keulan tanssiravintola on kahdessa tai jopa kolmessa tasossa. Ylhäältä on jo helppo katsoa ja merkata ne rouvat tai naisseurueet joiden meiningistä, vaatetutksesta ja liikekielestä näkee, että on kokonaisuus alusvaatteiden väri ja malli miettitty jo kotoa lähtiessä. Siinä samalla on hyvä bongata pois liian aktiiviset ja ne joista näkee, että humala tulee ottamaan liian ison roolin. Mikään ei ole ikävämpää kuin mennä hyttiin naisen kassa, joka jossain kohtaa avautuu avioliitostaan liikaa, oksentaa ja sammuu. Kun homma on kartoitettu, sitten vaan tanssimaan. Tanssitaito, huumorintaju, hyvä käytös ja aito kiinnostus toista kohtaan vievät kyllä vieraan pillun päälle. Itseäni kiihottavat juuri avioliitossa olevat, avoimesti sormusta pitävät aikuiset naiset. En koe olevani mikään liiton rikkoja, kyse on vain seksistä ja yhdestä panosta tai yöstä. Jokin siinä vieraan tai toisen oman panemisessa kiihottaa valtavasti. Ihan parhautta on se kun vielä puuhastelun aikana katse osuu sormukseen.... Nam. Minulla ei ole mikää valtava kalu, mutta seisoo vahvasti ja on ilmeisesti hieman normaalia paksumpi, tästä paksuudesta saan usein rouvilta kiitosta ja kunniasiana pidän, että pystyn heille tuottamaan nautintoa ja orgasmin. Jos ei tule naidessa niin usein kysyn miten hän saisi ja lähes joka kerta on jokin konsti keksitty:)
Kiitos kaikki ihanat aikuiset estottomat rouvat, ei se järvi tosiaan soutamalla kulu.
Täällä taas miehet retostelee ja satuilee, luulen. Mutta onko tuolla edes totuuden siementä mukana. Kertokaapas nyt daamit, perheenäidit ja naisporukat omaa näkemystänne näistä "porauslautoista" Onko sitä seksiä tullut oikeasti harrastettua vieraan kanssa laivalla ja paljaallako on pantu?
Jotenkin en usko, että on niin yleistä kun väitetään. Kerran olen itse laivalla saanut, ei ollut varattu, oli työkaveri ja entuudestaan tuttu. Oli naitu ennenkin. Että näin meillä.
Miten teillä arvon rouvat?
Sitten heräsin on teemana näissä 100/100
Vierailija kirjoitti:
Onhan laiva hyvä paikka, ei kai niitä syyttä sanota porauslautoiksi. Aika monta risteilyä on tullut tehtyä ja vähissä on ne kerrat kun olen ilman jäänyt. Silloinkin on voinut olla oma mielenkiinto enemmän muualla, enkä ole itse ollut niin aktiivinen. Useimmissa laivoissa keulan tanssiravintola on kahdessa tai jopa kolmessa tasossa. Ylhäältä on jo helppo katsoa ja merkata ne rouvat tai naisseurueet joiden meiningistä, vaatetutksesta ja liikekielestä näkee, että on kokonaisuus alusvaatteiden väri ja malli miettitty jo kotoa lähtiessä. Siinä samalla on hyvä bongata pois liian aktiiviset ja ne joista näkee, että humala tulee ottamaan liian ison roolin. Mikään ei ole ikävämpää kuin mennä hyttiin naisen kassa, joka jossain kohtaa avautuu avioliitostaan liikaa, oksentaa ja sammuu. Kun homma on kartoitettu, sitten vaan tanssimaan. Tanssitaito, huumorintaju, hyvä käytös ja aito kiinnostus toista kohtaan vievät kyllä vieraan pillun päälle. Itseäni kiihottavat juuri avioliitossa olevat, avoimesti sormusta pitävät aikuiset naiset. En koe olevani mikään liiton rikkoja, kyse on vain seksistä ja yhdestä panosta tai yöstä. Jokin siinä vieraan tai toisen oman panemisessa kiihottaa valtavasti. Ihan parhautta on se kun vielä puuhastelun aikana katse osuu sormukseen.... Nam. Minulla ei ole mikää valtava kalu, mutta seisoo vahvasti ja on ilmeisesti hieman normaalia paksumpi, tästä paksuudesta saan usein rouvilta kiitosta ja kunniasiana pidän, että pystyn heille tuottamaan nautintoa ja orgasmin. Jos ei tule naidessa niin usein kysyn miten hän saisi ja lähes joka kerta on jokin konsti keksitty:)
Kiitos kaikki ihanat aikuiset estottomat rouvat, ei se järvi tosiaan soutamalla kulu.
Ei sieltä laivaltakaan joka kerta heru, mutta varmimpia ovat naisseurueet esim työporukat tai muuten vaan ystäväryhmät. Jos esim. viiden hengen "tyttöporukka" niin siinä on aina yksi negatiivinen, yksi asiallinen joka vähän myös katsoo muiden kunnon perään ja yksi liian humalainen ja sitten ne kaksi joilta saa kun pelaa vaan korttinsa oikein ja hoitaa niin ettei menetä kasvojaan muiden naisten silmissä
Osaan laittaa kumin paikoilleen huulillani.