Lue keskustelun säännöt.
No paljonkos voi pyytää äp-toppapuvusta
06.10.2006 |
(käyttämättömästä) vai annanko ilmaiseksi tarvitsevalle? Harmittaa kun viime syksyn vauvalle oli liian iso ja nyt ei enää mahdu.
Kommentit (2)
no niin vähän ajattelin. Tuon 5¿ olisin itsekin ollut valmis maksamaan. -ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eilen oli sama keskustelu ja siinä oltiin valmiita maksamaan 5 eur.