kuinka paljon voi pyytää kirppiksellä hyväkuntoisista, hyvännäköisistä mutta käytetyistä talvihaalareista? onko 10e liikaa?
Kommentit (8)
kirppiskamat sen mukaan, mitä itse maksaisin ko. tuotteesta. Eli hinta on hyvä, jos itse ostaisit ne kympillä. Haalareissa kai merkkikin ratkaisee, kun uusia halppiksia saa kuitenkin jo parilla kympillä.
On jo sellainen summa, että periaatteesta ostan uuden.
Varsinkin jos poikien väri ja haalari kunnossa pepusta ja polvista. Nämä hinnat parin vuoden takaa. Nyt taitaa saada jo 50-70 euroa sillä uudet reimatecit (talvi-) maksaa 140-150 euroa kaupassa.....
noista muista ehkä 8-10 euroa. Ei ole niin haluttuja...
sain kerran yhdellä lapsella olleen reimatecin, jonka kosteussuojasta ei ollut tietoakaan. Kastui läpi samoin kuin mikä tahansa tavallinen haalari.
sitten 10 euron hintaan. Mielestäni kyllä moni on valmis maksamaan sen sillä uudet briot maksaa helposti 60-70 euroa... Riippuu tietysti onko vedenpitävä vaiko ei
20-30 euroa, jopa 40 euroa, jos on sopiva koko (ei liian pieni eikä liian iso, parhaiten menee 86 cm-116 cm) Mutta jostain Lassietecistä tai H&M-haalrista saat tuskin 5-10 euroa enempää.
Näin minun kokemusten mukaan.