Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vaihtamalla parani

Vierailija
16.04.2022 |

https://www.hs.fi/perhe/art-2000008703525.html?utm_medium=promobox&utm_…

Mitähän lääkkeitä tuo mies kiskoo että jaksaa panna koko illan? Haluan myös samaa.

Ihanaa kun näitä juttuja julkaistaan, heillä on muutenkin elämässä kaikki paremmin kuin hyvin. Saisipa edes puolet tuosta omaan elämään.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme lopun aikoja.

Tunnetusti näin viimeiset 4000 vuotta, jos muinaisia kirjoituksia on uskominen.

Nuoriso ja moraali olivat rappiolla jo ennen ajanlaskun alkua.

Parasta mitä voit tehdä, on pidättäytyä edelleen meikkaamasta ja katsoa toisaalle, kun miehesi koskettelee naapurin kakaroita, niin kuin lahkolaiset tykkäävät tehdä.

Kunhan ei vain avata sitä suhdetta!

Tämä. Monille uhka on juuri avoimuus. Omat tai puolison hämärät puuhathan paljastuisivat, jos keskusteltaisiin avoimesti.

Vierailija
42/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehen, joka kertoi, että minun takiani hän voisi luopua parinvaihtobileistä. Jos siis olen ehdottomasti niitä vastaan, hänen vaimonsa kyllä ne hyväksyi.

Totesin, että kiitos ei, en ryhdy minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, joka haluaa pettää vaimoaan avoimesti ja salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saada parisuhde joka täytyy "avata"? Miksei voi olla sinkkuna ja panna ketä huvittaa? En ymmärrä avoimiin suhteisiin haluavia. Millainen se päivän keskustelu illalla on? "Kävitkö tänään töiden jälkeen panolla? Juu kävin, iso muna oli sillä ja pani kunnolla. Entäs sinä? Huomenna menen sen yhden nuijan luokse, sillä on tosi tiukka pillu"..

Vierailija
44/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista jutuista saa kuvan, että ilman parinvaihtoa seksielämän täytyy olla tylsää ja parisuhteen tympäisevää. Eli mennäänkö nykyään parisuhteeseen vain sen takia, jotta päästään parinvaihtobileisiin? Itse kävisin ennemmin maksullisissa kuin lähtisin parisuhteeseen jossa on pakko eukon päästä panemaan muitakin miehiä.

Valtava määrä yläpeukkuja miehellä, joka mieluummin pettää puolisoa kuin avaa suhteen sovitusti.

Luehan tarkemmin. Kyseinen kirjoittajahan toteaa, ettei edes ryhtyisi parisuhteeseen, ellei siihen pystytä sitoutumaan.

Vierailija
45/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää saada parisuhde joka täytyy "avata"? Miksei voi olla sinkkuna ja panna ketä huvittaa? En ymmärrä avoimiin suhteisiin haluavia. Millainen se päivän keskustelu illalla on? "Kävitkö tänään töiden jälkeen panolla? Juu kävin, iso muna oli sillä ja pani kunnolla. Entäs sinä? Huomenna menen sen yhden nuijan luokse, sillä on tosi tiukka pillu"..

Raota vähän sitä tynnyrin kantta. 😂 Se voi olla myös vaikka kolmen kimppaa tai jos toinen on bi/pan, niin vapautta toteuttaa sitä puolta itsessään.

Vierailija
46/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh ketä jaksaa lukea jonku neljänkympin kriisiä

Vierailija
47/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo tulee ketjua lukiessa... Ihmiset rikkovat itsensä etsiessään rakkautta ja hyväksyntää mitä kieroontuneemmilla tavoilla. Vaikka teillä olisi tällainen avoin suhde ja 20 ihmistä samaan aikaan kierrossa niin ei siitä onnelliseksi tule. Pelkkää lyhytkestoista hormooni harhaa. Tilanteen jatkuessa tajuaa, mitä hirveää on tullut tehtyä ja kuinka henkisesti palasina on monella tapaa. Itseinhosta puhumattakaan... :(

Elämme paraikaa pääsiäisen aikaa. Suosittelen tutustumaan sen sanomaan! Sieltä ristinpuulta löytyy se todellinen rakkaus, joka antaa elämällesi tarkoituksen ja ilon, niinkuin se on antanut minullekin <3

Vierailija
48/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista jutuista saa kuvan, että ilman parinvaihtoa seksielämän täytyy olla tylsää ja parisuhteen tympäisevää. Eli mennäänkö nykyään parisuhteeseen vain sen takia, jotta päästään parinvaihtobileisiin? Itse kävisin ennemmin maksullisissa kuin lähtisin parisuhteeseen jossa on pakko eukon päästä panemaan muitakin miehiä.

Tämä on sun omaa heijastelua, jutussa ei mitenkään vihjattu siihen että seksielämä on tylsää ilman parinvaihtoa. Tämän parin seksielämää se paransi.

Vierailija
49/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa huomaa, mikä siinä avoimessa suhteessa pelottaa.

Minulle seksi ja romantiikka perustuu muuhun kuin elinten kokoon tai tiukkuuteen.

Ja pitkän suhteen pitää koossa muu kuin raivokkaan mustasukkaiset kiellot. Ne eivät muuten pidemmän päälle auta.

Vierailija
50/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen olo tulee ketjua lukiessa... Ihmiset rikkovat itsensä etsiessään rakkautta ja hyväksyntää mitä kieroontuneemmilla tavoilla. Vaikka teillä olisi tällainen avoin suhde ja 20 ihmistä samaan aikaan kierrossa niin ei siitä onnelliseksi tule. Pelkkää lyhytkestoista hormooni harhaa. Tilanteen jatkuessa tajuaa, mitä hirveää on tullut tehtyä ja kuinka henkisesti palasina on monella tapaa. Itseinhosta puhumattakaan... :(

Elämme paraikaa pääsiäisen aikaa. Suosittelen tutustumaan sen sanomaan! Sieltä ristinpuulta löytyy se todellinen rakkaus, joka antaa elämällesi tarkoituksen ja ilon, niinkuin se on antanut minullekin <3

No jaa.

Kristitty kumppanini kävi päivä pari sitten treffeillä, tämä yönä vuorossa on pääsiäisyön messu. Koen, että elämässämme on ilo ja tarkoitus :)

Kivaa pääsiäistä sinullekin!

Vierailija
51/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noi ole aivan marginaaliryhmän harrastuksia? En ole koskaan tavannut pariskuntaa, jotka pitäisivät sivusuhteita toivottavana lisämausteena. Kyllä ne yleensä ovat aiheuttaneet riitoja, mustasukkaisuutta ja eroja.

Salaa, ilman yhteistä sopimusta toteutetut sivusuhteet, kyllä. Näetkö eroa yhdessä sovittuun toimintaan?

Avoimet suhteet yleistyvät aika vauhtia. Aihe on viime vuosiin saakka ollut todella vaiettu.

Pidä sinä vapaa suhteesi jos niin haluat, mutta älä pakkosyötä ideologiaasi muille.

Pidä sinä suhteesi yksinoikeudella jos niin haluat, mutta älä pakkosyötä ideologiaasi muille.

Vierailija
52/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ehdottaa vaimolle. Haluaisin nussia naapurin rouvaa😍

Vierailija
53/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa huomaa, mikä siinä avoimessa suhteessa pelottaa.

Minulle seksi ja romantiikka perustuu muuhun kuin elinten kokoon tai tiukkuuteen.

Ja pitkän suhteen pitää koossa muu kuin raivokkaan mustasukkaiset kiellot. Ne eivät muuten pidemmän päälle auta.

No huhhuh! Ai siltä vieraalta pitäisi saada romantiikkaa vielä? Että pelkkä seksi ei riittäisi? Mitäs puoliso saa? Toinen hokee rakkauttaan muille tai molemmat hokee ja yhdessäkö sitten asuttaisiin? 😂

Vierailija
54/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtava määrä yläpeukkuja miehellä, joka mieluummin pettää puolisoa kuin avaa suhteen sovitusti.

Et näköjään ymmärrä lukemaasi. En puhunut mitään pettämisestä.

Tarkoitit siis, että sovit vaimosi kanssa siitä, että käyt jatkossa maksullisissa ja luonnollisesti myös hän voi tehdä samoin. Ja tämä on mielestäsi parempi kuin avoin suhde?

Vierailija
55/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raota vähän sitä tynnyrin kantta. 😂 Se voi olla myös vaikka kolmen kimppaa tai jos toinen on bi/pan, niin vapautta toteuttaa sitä puolta itsessään.

Niin, 95 prosenttia kolmen kimpoista on sitä, että yksi nainen ja kaksi miestä. Oma mies joutuu tyytymään siihen että vaimoa panee toinenkin ukko, äärimmäisen harvoin tilanne on niin, että mies ja kaksi naista. Naisilla uskomaton munan kipeys.

Vierailija
56/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä lukemaasi. En puhunut mitään pettämisestä.

Tarkoitit siis, että sovit vaimosi kanssa siitä, että käyt jatkossa maksullisissa ja luonnollisesti myös hän voi tehdä samoin. Ja tämä on mielestäsi parempi kuin avoin suhde?

Ei, olen eronnut ja tyytyväinen sinkku. Tarkoitin että ennemmin maksaisin ammattilaiselle vaikka, kuin lähtisin sellaiseen parisuhteeseen, jossa naisen pitäisi päästä panemaan muita miehiä. Mitä minä siitä saisin? En ole mikään cuckold enkä todellakaan jaksaisi vongata parisuhteessa muita naisia. Sitä naista minä haluan painaa, jonka kanssa suhteessa olisin. Miksi minun pitäisi tarvita useampia naisia?

Vierailija
57/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista. Materiaalinen ja pintaliitäjä ehkä kykenee moiseen. Hyvästä seksistä voi kyllä nauttia sen oman kumppanin kanssa ja mikä parasta, usein vuosien mittaan se vain paranee. Itsestä kiinni, sammuuko kipinä vai ei.

Vierailija
58/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi varmaan pitänyt syntyä sata vuotta sitten, minusta seksi on aina ollut sotkuista ja eläimellistä hommaa. Halailu ja hellä lusikointi on paljon mukavampaa. Väsyttää tämä seksikeskeinen yhteiskunta.

Vierailija
59/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä, kun kaikesta tavanomaisesta poikkeavasta seksuaalisesta käyttäytymisestä pyritään tekemään "normaalia". Yksiavioisesta heteroudesta pyritään tekemään marginaali-ilmiö ja hävettävä asia.

Vierailija
60/92 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari ei ainakaan ole konservatiivinen, hyvä. Näin maukas juttu ja vielä pääsiäisenä. Olen pitkään haaveillut naapurin rouvasta, isoilla rinnoilla ja kapeilla nilkoissa, pukeutuu kuin nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi