Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin pitäis mennä aamuisin klo 4.45 töihin mutta erityislapsi valvottaa. Miten te muut samassa tilanteessa olevat pystytte käymään töissä?

Vierailija
15.04.2022 |

Huutamista, taistelua nukkumisen kanssa, vääntöä ihan kaikesta. Joskus 2 aikaan yöllä käy nukkumaan. Ei auta aamuinen aikainen herätys 13-vuotiaalle, valvoo silti ja möykkää eikä anna muiden nukkua. Olen yh, eikä apuja ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13v? Laitokseen jos on noin mahdoton.

Murrosikäisen ei tarvi olla edes erityislapsi, kun vanhemmat on jo helisemässä.

Meilläkin oli kovaa vääntöä ja lasta haettiin yöllä milloin mistäkin, kun ei tullut sovittuun aikaan kotiin.

Loppukeväällä, enne koulujen päätöstä, niillä on öisiä puistokokoontumisia. Olen soittanut sellaiseen poliisitkin, kun kalja ja viina oli näkuvästi esillä 13-16-vuotiailla.

Poliisit tulivat, mutta eivät tehneet yhtään mitään! Hain omani pois, muut n. 50 lasta jäi sinne metsikköön. Turun kaupungissa tämä ja ihan kantiksia olivat.

Mulla ei ole ollut tuollaista. Kolmas teini menossa.

Katsokaa alapeukuttajat peiliin! En voi mitään sille, että mun lapset nyt vaan ei ole ryypänneet tai jättäneet noudattamatta kotiintuloaikoja. No me ei ollakaan Turust.

Vierailija
22/23 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ukrainalainen kodinhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo on takanapäin. Sitä vain meni töihin

Meillä lapsi huusi 01.30 asti ja aamuvuoro alko 7.30. yli tunnin oli työmatka, joten kotoa lähdin noin klo 6 muutaman tunnin unilla. Vieläkin ihmettelen, miten sitä jaksoi.

Loppujen lopuksi saatiin apu melatoiinista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme