Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdatko jos kumppani sanoo että olet läski kaksoisleuka?

Vierailija
15.04.2022 |

Pystytkö jättämään taakse?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinussa muutakin on, kuin pelkkä kaksoisleuka?

Minun mieheni on suuttuessaan sanonut minulle joskus tosi rumasti, mutta ne menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On vähän tulinen sielu, mutta pyytää aina anteeksi. Jos haukkumalla haukkuisi ja tahallaan loukkaisi, en kuuntelisi yhtään.

En tiedä onko. Mies kerää somessa satoja nuoria naisia kaverikseen, ja tykkäilee näiden kuvista. Viestittelee ja kerran jäi kiinni tapaamisen sopimisesta. Tulee mieleen että etsii sitä nuorta kaunista naista.

ei tule saamaan nuorta ja kaunista, anna haaveilla ja tykkäillä rauhassa

Ei varmaan tule, tärisevä alipainoinen ryppyinen alkkis. Mutta en minä halua olla se mihin tyydytään.

Tärisevä, ryppyinen alkkis? Eikö sulla ole itsekunnioitusta. Lähde.

Vierailija
42/44 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex haukkui lehmäksi, idiootiksi, molopääksi ja on ex. Miksi minä olisin parisuhteessa ihmisen kanssa, joka haukkuu toista. Elämä on paljon parempaa nyt 7v eron jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinussa muutakin on, kuin pelkkä kaksoisleuka?

Minun mieheni on suuttuessaan sanonut minulle joskus tosi rumasti, mutta ne menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On vähän tulinen sielu, mutta pyytää aina anteeksi. Jos haukkumalla haukkuisi ja tahallaan loukkaisi, en kuuntelisi yhtään.

Tulisielu? Tuo on huonoa käytöstä aikuiselta ihmiseltä, eikä mitään tulisieluisuutta? Onko susta ok, että sun lapsen kumppani nimittelee sun lasta samalla tavalla?

Vierailija
44/44 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut vaimoni ulkonäköä, oltu yhdessä yli 30 vuotta. Kerran baarissa joku tyyppi haukkui vaimoa, vedin tyyppiä turpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä