Koronatesti näyttää edelleen positiivista 10 päivän jälkeen ja olen tukkoinen ja yskäinen. Ei siis vieläkään ulos?
Tein ekan positiivisen testin 10 päivää sitten ja edelleen se näyttää positiivista. Olen tosi väsynyt, yskittää, ääntä ei ole, olen tukkoinen ja päätä särkee. Eli siis oireinen.
Olenko edelleen tartuttava? Jätänkö lähtemättä mökille kavereiden kanssa?
Kommentit (7)
Siis miksi lähtisit kipeänä reissuun vaikka se ei olisikaan koronaa? Itsellä ainakin menisi mökkeily pilalle jos mukana on joku yskivä ja pärskivä ihminen. Mieti nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi lähtisit kipeänä reissuun vaikka se ei olisikaan koronaa? Itsellä ainakin menisi mökkeily pilalle jos mukana on joku yskivä ja pärskivä ihminen. Mieti nyt vähän.
Jotta voisin olla ystävieni kanssa? Olen kökkinyt nyt sisällä reilun viikon. Ainut asia, mitä mietin, on se, että tartutanko edelleen. Tein juuri uuden testin ja se on edelleen positiivinen.
ap
Kyllä sinä taidat tartuttaa. Jos oireita on, niin tartuttaa. Minä kävin 15 päivää oireiden alkamisesta lääkärissä ja minut laitettiin eristyskoppiin, koska yskin. Sairaanhoitaja sanoi, että on tartuntariski.
En lähtisi reissuun tartuttamaan muita, mutta kävisin rauhallisella kävelylenkillä vaikka joka päivä.
Onhan koronapassi. Kyllä sitten voi mennä ja tulla. Kunhan olet ruiskeita ottanut verenkiertoosi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan koronapassi. Kyllä sitten voi mennä ja tulla. Kunhan olet ruiskeita ottanut verenkiertoosi.
Miksi kuvittelet olevasi hauska? Tuliko parempi mieli tämän purkauksesi takia? Miksi purat huonoa oloasi tuntemattomiin?
Kyllä, olen vastuullinen aikuinen ihminen ja välitän lähellä olevista ihmisistä. Siksi olen ottanut kaikki tarjotut rokotukset ja pitänyt maskia, kun sitä on suositeltu. Sain koronan työkaveriltani, jonka kanssa oltiin samassa pöydässä lounaalla ilman maskia sen ruokailun ajan. Muuten olisin välttänyt tämän inhottavan taudin.
Olen vastuullinen ihminen, enkä haluaisi tartuttaa kavereitanikaan. Harmittaa kökkiä yksin kotona ja sairastaa yksin. Nyt on jo 10. päivä, enkä edelleenkään ole kunnossa. Kaverit sanoivat, että ihan ok tulla mukaan, mutta itse arastelen tätä tartuttavuutta edelleen.
Pieni ystävällisyys ei olisi pahitteeksi. Jos et ole ottanut rokotteita, voisitko pysyä kaukana meistä vastuullisista ja toisistaan välittävistä ihmisistä, kiitos.
ap
Olen ollut kotona eristyksissä viime viikon keskiviikosta lähtien, enkä ole käynyt ulkona ollenkaan.
ap