Käärmeily...
Eli miehen kihoitusta ilman suihinottoa..aluksi. Kiihotan siis miestä ijan alusta, niin, ettem ota kalua suuhun. Luolen vain hiukan kusaten vartta, niin kauan, että se kiipeää kokonaan suuhuni. Varsin kiihoittavaa ottaa se vasta sitten suuhun kuon täysin ylhäällä ja todella kova.. Kirjaimellisesti kiipeää suuhun! Mies melkein huusi..Kokeilkaa!
Kommentit (31)
Jaa, oli pitönt kirjoittaa miehelle... johan olis.
Tuo on muuten aivan helkutan kiihottavaa näin miehen näkökulmasta. Tulee lkukantainen tarve työntää muna mihin tahansa märkään koloon kun tuntee kielen leikkimässä varrella
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten aivan helkutan kiihottavaa näin miehen näkökulmasta. Tulee lkukantainen tarve työntää muna mihin tahansa märkään koloon kun tuntee kielen leikkimässä varrella
Juju todella just siinä ettei anna mitään suuhun ennenkuin on aivan vaatimuksen eka tasolla! siihenasti vain hipaistaan ja lipaistaan..joskus kovemmin jotta kaipuu nousee kovin, sitten taas vaikka alhaalta ylös leveällä kielellä. Lopulta ihna luolasu päästä sitten kaksi ja sitten voi ottaa suuhuun pikkaisen..sitten puristaa suuta supumpaan kun työntää sisään. ja aina vaan ja käsi kovemmaksi. jne
Sitten vaan lopulta suu niin kireäksi kuin olis minne menossa kulli..ja käsi mukaan. eiköhän se siitä. Ja vielä suppusuu ja kieli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juju todella just siinä ettei anna mitään suuhun ennenkuin on aivan vaatimuksen eka tasolla! siihenasti vain hipaistaan ja lipaistaan..joskus kovemmin jotta kaipuu nousee kovin, sitten taas vaikka alhaalta ylös leveällä kielellä. Lopulta ihna luolasu päästä sitten kaksi ja sitten voi ottaa suuhuun pikkaisen..sitten puristaa suuta supumpaan kun työntää sisään. ja aina vaan ja käsi kovemmaksi. jne
Sitten vaan lopulta suu niin kireäksi kuin olis minne menossa kulli..ja käsi mukaan. eiköhän se siitä. Ja vielä suppusuu ja kieli...
Olet selkeäsgi ammatilainen. Antaisin munani minä tahansa päivänä käsittelyynne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selkeäsgi ammatilainen. Antaisin munani minä tahansa päivänä käsittelyynne.
Olen kuule se nainen jota aina parjataan täällä. Mutta, miehelle osaan olla todellakin ykkönen. Ja kyllä teen mitä pitääkin. Enkä ole ammattilainen...vaimo vain. Mutta rakastan seksiä.
Jaksaisin joskus lukea nämä loppuunkin jos ei aina olisi miljoona kirotusvirhetä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin joskus lukea nämä loppuunkin jos ei aina olisi miljoona kirotusvirhetä.
...kirjotusvirhetä,, aivan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kirjotusvirhetä,, aivan
Se oli testi, huomaat siis ne, vaikka kirjoitit tuonkin väärin. Omasta teksistä et taida huomata :)
Täällä ap yrittää keskustella kullin nuolemisesta ja väki tarttuu kijallisen ilmaisun taitoon. On tää huvittava foorumi.
JUU puoletani keskittyisin just nautintoon. Molemminpuoliseen. Eri tavoin. Mutta joku haluaa keskittyä jonnekkin muualle stalkaukseen kenties..
No minä keskityn nautintoon, ja annan mitä parhaimmiten sitä myös miehelleni..Hän nauttii. ja se meille riittää. Ja hän antaa mulle myös kaiken.
Vierailija kirjoitti:
JUU puoletani keskittyisin just nautintoon. Molemminpuoliseen. Eri tavoin. Mutta joku haluaa keskittyä jonnekkin muualle stalkaukseen kenties..
No minä keskityn nautintoon, ja annan mitä parhaimmiten sitä myös miehelleni..Hän nauttii. ja se meille riittää. Ja hän antaa mulle myös kaiken.
Mitä siis stalkkaus mielestäsi on?
Hullujen kanssa ei maksa vaivaa jutella..keskityn nutintoon!
Opettele ap kirjoittamaan. Vai onko tuo aloitus 100% yrittämisen tulos? Taidat olla vähän henkisesti etäällä.
Kyllä on naisviha tärkeämpää kuin seksi tällä palstalla. Ei voi enää muuta sanoa. Näkyy jokaketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naisviha tärkeämpää kuin seksi tällä palstalla. Ei voi enää muuta sanoa. Näkyy jokaketjussa.
Ei ole naisvihasta kyse. Jos joku ameba kirjoittaa aivan täynnä virheitä olevan avauksen, siitä voi ja saa vinoilla - sukupuoleen katsomatta.
Ettekö näe asiaa kirjoitusvirheiltä? Perutakaa palsta, joka keskittyy oikeinkirjoitukseen.
Munan nuolenta on hyvä aihe!
Vierailija kirjoitti:
Ettekö näe asiaa kirjoitusvirheiltä? Perutakaa palsta, joka keskittyy oikeinkirjoitukseen.
Munan nuolenta on hyvä aihe!
Pari virhettä siellä täällä ei haittaisi, mutta tuo sepustus on todella kiusaannuttavaa luettavaa. "Luolen vain hiukan kusaten vartta" ei anna kovin välkkyä kuvaa kirjoittajasta.
Aamullakin käärmeiltiin, jää meidän repertuaariin nyt.
Kiihoittavan kuuloista! Saisipa itse samanlaista hoitoa, pitkä kiusoittelu kielellä ja lopuksi tuntea naisen kuuma suu kullin ympärillä samalla kun se ampuu spermaa ulos sykäyksittäin.
Siis , eikö kenenkään kalu nouse tällä keinolla? Ja niin nautinnollista naiselle.