Käärmeily...
Eli miehen kihoitusta ilman suihinottoa..aluksi. Kiihotan siis miestä ijan alusta, niin, ettem ota kalua suuhun. Luolen vain hiukan kusaten vartta, niin kauan, että se kiipeää kokonaan suuhuni. Varsin kiihoittavaa ottaa se vasta sitten suuhun kuon täysin ylhäällä ja todella kova.. Kirjaimellisesti kiipeää suuhun! Mies melkein huusi..Kokeilkaa!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Siis , eikö kenenkään kalu nouse tällä keinolla? Ja niin nautinnollista naiselle.
Jännä kun aina olet vaahtoamassa että jos mies saa suuhoitoa tai panee naista, että nainen ei saa siitä mitään. Ja nyt tuo onkin mielestäsi nautinnollista. Sitä paitsi ei kai nyt kaikki naiselle nautinnollinen automaattisesti tarkoita sitä, että mies siitä kiihottuisi? Ja sama toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis , eikö kenenkään kalu nouse tällä keinolla? Ja niin nautinnollista naiselle.
Jännä kun aina olet vaahtoamassa että jos mies saa suuhoitoa tai panee naista, että nainen ei saa siitä mitään. Ja nyt tuo onkin mielestäsi nautinnollista. Sitä paitsi ei kai nyt kaikki naiselle nautinnollinen automaattisesti tarkoita sitä, että mies siitä kiihottuisi? Ja sama toisin päin.
Me ei tietääkseni tunneta toisiamme. Ja jos sanon että se minusta on kiihottavaa, niin on. Ja eritoten se on miehestä koohottavaa, tämä homma todellakin tuli jäädäkseen.Ja miehellä on omat temppunsa minulle, ei tarvii olla huolissaan siitä. En koskaan jää ilman.
Nainen "vaahtoaa (aina)" kun mies puhuu "asiaa". Mies vieläpä tietää mitä nainen milloinkin ajattelee mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei tietääkseni tunneta toisiamme. Ja jos sanon että se minusta on kiihottavaa, niin on. Ja eritoten se on miehestä koohottavaa, tämä homma todellakin tuli jäädäkseen.Ja miehellä on omat temppunsa minulle, ei tarvii olla huolissaan siitä. En koskaan jää ilman.
Eli sinua ihan kiihottaa mutta miestä vain koohottaa😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ihan kiihottaa mutta miestä vain koohottaa😄
Taidan todellakin olla sulle pakkomielle. Säälittävää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamullakin käärmeiltiin, jää meidän repertuaariin nyt.
Vai ei ole vihaa...mkäs kirjoitusvirhe tässä nyt olikaan, kun 2 alapeukkua sai. Selitykset sikseen.
Lasketko sä tollo alapeukkuja. Niitä tulee aina. Jos jotenkin loukkaannut niistä, olet väärässä foorumissa.
Ja nyt olenkin jo tollo. Ja ei, eihän mitään vihaa ole ei.Naista saa aina vähätellä, mutta eihän siinä mitään ole.
Jollekkin todella kova juttu tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt olenkin jo tollo. Ja ei, eihän mitään vihaa ole ei.Naista saa aina vähätellä, mutta eihän siinä mitään ole.
Sinä täällä useassa ketjussa olet haukkunut toisia daijuiksi (kirjoitusvirheistä ja saman aiheen jankkaamisesta tunnistaa sun kirjoitukset leikiten), mutta sinua ei sitten saa sanoa tolloksi, koska olet nainen?
-eri, en kerro sukupuoltani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täällä useassa ketjussa olet haukkunut toisia daijuiksi (kirjoitusvirheistä ja saman aiheen jankkaamisesta tunnistaa sun kirjoitukset leikiten), mutta sinua ei sitten saa sanoa tolloksi, koska olet nainen?
-eri, en kerro sukupuoltani
Et tunneminua enkä minä sinua. Sussa ei ainakaan ole tunnistettavaa muu kuin viha. Surullista.
Nainenhan ei saa olla kuin yhdenlainen, ja minä olen itsenäinen enkä sovi kaavaan.Siksi en istukkaan muottiin, eli on lupa tölviä. Mutta sitä vaan pohdin ja ihmettelen.
Naisen kuuluu vaan haluta "antaa" ja olla onellinen kun spermat valuu pitkin päivää..ei mitään puhetta omasta nautinnosta, tai siitä ensin naiselle tyydytys.
Täällä kuolataan ja ihastellaan pyllisteleviä naisia, joita voi kuolata ja panna miten haluaa.
Ei puhettakaan, että nainen ottas ja tekis mitä haluaa, ja mies vaan jäis huohottamaan onnellisena, "kunsain antaa naiselle"..ja toki aina kalulla, ja niin että mies saa.
Miettikääs sitä.
Onni olla erilainen ja erittäin seksuaalinen nainen,ja vielä onnellisempi, että mulla MIES joka tämän tajuaa, ja on myös umpiseksimielinen.
Tajuaakohan kukaan.
Vai ei ole vihaa...mkäs kirjoitusvirhe tässä nyt olikaan, kun 2 alapeukkua sai. Selitykset sikseen.