Seksin myyminen miehen kanssa
On todella paljon miehiä,jotka haluavat kokeilla seksiä miehen kanssa. Suurin osa parisuhteessa olevia. Siis haluavat imeä miestä kun nussivat minua. Tai muuta mmn.juttuja. Tänään tarkistin exelistä. Vuoden aikana käynyt 786 miestä, 694 halunnut miestä. Joko imeä tai peppuunsa... Ja tämä on totta
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea olittekaan? T:bi utelias m37 vuotta
Ovat Pirkanmaalla, Tampereella kuten tuolla on aiemmin mainittu.
Joo anteeksi. En kerennyt lukea koko ketjua läpi mutta kiitos tiedosta🤗
Jäi näköjään pariin kysymykseen vastaamatta.
Joskus joku vakkari saa paljaalla,korvausta vastaan. Ja annan kyllä nuolla itseäni. Mieluummin pilluun ottaisin kun peppuun.
Mutta sitä ne miehet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vakkari saa paljaalla,korvausta vastaan. Ja annan kyllä nuolla itseäni. Mieluummin pilluun ottaisin kun peppuun.
Paneeko ne myös miestäsi anaaliin?
Samanlainen persereikä se on miehelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Saako sun häppäreitä venyttää painoilla?
T. Bdsm-kinky
Kauanko olet ajatellut jatkaa alalla? Mietitkö ikinä että voitte rikkoa jonkun perheen, jos se asiakas jää naiselleen kiinni? En halua moralisoida,mutta en siltikään käsitä eikö tunnu missään kun sadat miehet. Tai ilmeisesti jo tuhansia on nainut sua? No kaikki tekevät kuten haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet ajatellut jatkaa alalla? Mietitkö ikinä että voitte rikkoa jonkun perheen, jos se asiakas jää naiselleen kiinni? En halua moralisoida,mutta en siltikään käsitä eikö tunnu missään kun sadat miehet. Tai ilmeisesti jo tuhansia on nainut sua? No kaikki tekevät kuten haluavat.
Niin. Tämä on seksipalsta. Teille äärikonservatiiveille on pääsiäisen aikaan tarjolla mm. ristisaatto.
Vierailija kirjoitti:
250/h. Jos vain minä,eli nainen,200/h. Extra sitten erikseen. Niin ja Tampereella ollaan. Löytyy ilmoitus ja kuvia kunhan etsii. N.26 M.34
Eikös tämä ole keskustelupalsta eikä prostituutiorengas?
Viimeinen viesti tänään. Alkaa iltavuoro..
En ajattele. Miehillä on syynsä käyttää palveluitamme. En riko päätäni miettimällä miksi. Harvoin miestäni pannaan,joko mieheni panee tai antaa imeä kulliaan. Yleensä sitä imetään.
En tiedä kauanko jatkan. Jossain vaiheessa haluaisin lapsen,ja sitten En enää tee tätä. Mutta on vielä aikaa. Mutta mukavaa iltaa kaikille. Huomenna voin kertoa lisää. Varsinkin siitä mitä tehtiin parin kanssa. Ap
Kuva sun perhosen siipiä muistuttavista sisemmistä häpyhuulista olisi kiva. Lisää se teidän ilmoitukseen, kiitos!
Oon melko varma että kävin noiden luona helmikuussa. Nainen todella kaunis. Miehessäkään vikaa ole. Mutta liian paksu kulli.
Ei mennyt peppuun. Suuhunkin kookas. No,spermat sain suuhuni ja laueta "Jennan" kasvoille. Tuskin oikea nimi. Säästän rahaa uusintaan.
Toivottavasti et ainakaan ikinä lasta saa! Ette ansaitse. Tajuatteko kuinka pahaa teette? Ette varmaan? Te tarjoatte miehille mahdollisuuden PETTÄÄ. Ja varsinkin homoilla. Lopettakaa...
Vierailija kirjoitti:
Oon melko varma että kävin noiden luona helmikuussa. Nainen todella kaunis. Miehessäkään vikaa ole. Mutta liian paksu kulli.
Ei mennyt peppuun. Suuhunkin kookas. No,spermat sain suuhuni ja laueta "Jennan" kasvoille. Tuskin oikea nimi. Säästän rahaa uusintaan.
Kovin huonosti löytyy rapsoja tästä vaikka on satoja pokia.
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=search2
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ainakaan ikinä lasta saa! Ette ansaitse. Tajuatteko kuinka pahaa teette? Ette varmaan? Te tarjoatte miehille mahdollisuuden PETTÄÄ. Ja varsinkin homoilla. Lopettakaa...
Älä syyllistä. Miehet ostavat. Ja karkeaa toivoa ettei saa lasta. Myin opiskelija seksiä,eikä tehnyt minua huonommaksi. Nyt olen vaimo ja äiti.. elämä hyvin. Siis ei ole myyjän vika. Ostaja tekee päätöksen. En kysellyt onko vaimoa. Ei minun asia. Työni oli tyydyttää mies. Enkä siis Ap. Itse en jaksanut alaa kuin kaksi vuotta. Enkä enää pystyisi. Mutta älkää syyllistäkö myyjiä. Ostajista vika,jos sitä haetaan. Vaimoja voisin syyttää. En syytä silti. Minulle maksettiin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt peppuun. Suuhunkin kookas. No,spermat sain suuhuni ja laueta "Jennan" kasvoille. Tuskin oikea nimi. Säästän rahaa uusintaan.Kovin huonosti löytyy rapsoja tästä vaikka on satoja pokia.
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=search2
Katsoin uudelleen, kirjautuneena käyttäjänä kohdistetun Tampere-haun ja näyttäisi siltä että tämä arpa ei voittanut. Moralistit voivat huoahtaa helpotuksesta. Pääsiäistrollia pidettiin hengissä vähän reilu vuorokausi.
Juisu, Nokian pariskunnan nainen ei nimittäin tarjoa anaaliseksiä. Muuten olisi voinut ollakin, mutta sepä siitä.
Ehdin vastailla hetken. Kolmen jälkeen käy yksi vakkari. Saan pissata suuhun. Se on asia joka kiihottaa. Ja nuolee mut..
Niin. Harvoin on seksiä kahdestaan, joskus kun pidetään taukoa tästä hommasta. Ja joskus saan orgasmin,harvoin. Tänään varmaankin saan.
Ap