Seksin myyminen miehen kanssa
On todella paljon miehiä,jotka haluavat kokeilla seksiä miehen kanssa. Suurin osa parisuhteessa olevia. Siis haluavat imeä miestä kun nussivat minua. Tai muuta mmn.juttuja. Tänään tarkistin exelistä. Vuoden aikana käynyt 786 miestä, 694 halunnut miestä. Joko imeä tai peppuunsa... Ja tämä on totta
Kommentit (36)
Surullista juurikin se että miehet eivät uskalla kertoa omalle puolisolleen mitä haluavat. Sitten pettävät joidenkin maksullisten luona.
Mahtaa olla mukavaa,molemmilla. 786 miestä vuodessa. On siinä kulleja nähty.
Tosin rahaakin tullut ilmeisesti. Mutta miten mies jaksaa,pillu ehkä kestää. Juu, sitä mietin.
Ei ole mikään ongelma löytää paria jossa mies bi-henkinen.
Onko mies pakottanut sinut tuohon? Luulen niin. En jaksa uskoa että yksikään nainen haluaa seksiä aina.
Eihän sinulla ole päivääkään vapaana,jos tuollainen määrä miehiä vuodessa. Kuukautiset ym, etkä varmasti halua seksiä aina?
Kiinnostaisi tietää miten jaksat henkisesti tuollaista.
Pääsisipä nussimaan naista joka antanut sadoille miehille. Ei ole varaa maksaa noin paljoa...
Hieno ja rento meininki ap:lla!
Millainen vulva, ulkonevat häppärit vai viivapillu?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies pakottanut sinut tuohon? Luulen niin. En jaksa uskoa että yksikään nainen haluaa seksiä aina.
Eihän sinulla ole päivääkään vapaana,jos tuollainen määrä miehiä vuodessa. Kuukautiset ym, etkä varmasti halua seksiä aina?
Kun tuota tekee maksullisena työkseen, niin tuskin on kyse siitä milloin hän haluaa itse seksiä, vaan että milloin asiakkaat haluaa. Toki jos siitä pystyy nauttimaan ja oma ukko usein mukana, niin varmaan jotain saa vaikka yksi osapuoli onkin mukana rahojensa ansiosta.
Jos ei tee muita töitä, niin noita ukkojahan voi olla vaikka 6-8 päivässä, niin ehtiihän siinä kuukautisia viettelemään, ja ottamaan lomaa muutenkin. Tosin joku varmaan maksaa menkoista ekstraa....
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakottanut. Helpompaa tämä on kuin työ kaupassa. En tietenkään aina nauti. On päiviä kun ei vaan halua,mutta täytyy teeskennellä. Ja miehiä jotka todella ällöttävät. Ajattelen sitten vain rahaa.
Usein nautin seksistä. Kuten mieskin. Työtä tämäkin on. Mukavampaa kuin kassalla. Etenkin taloudellisesti. Kymmenen panoa,kymmenen tuntia.
Enemmän liksaa kuin kaupasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten jaksat henkisesti tuollaista.Ei ole pakottanut. Helpompaa tämä on kuin työ kaupassa. En tietenkään aina nauti. On päiviä kun ei vaan halua,mutta täytyy teeskennellä. Ja miehiä jotka todella ällöttävät. Ajattelen sitten vain rahaa.
Usein nautin seksistä. Kuten mieskin. Työtä tämäkin on. Mukavampaa kuin kassalla. Etenkin taloudellisesti. Kymmenen panoa,kymmenen tuntia.
Enemmän liksaa kuin kaupasta...
Millaiset häppärit sulla on ja käykö jokin vakkari luonasi niiden takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten jaksat henkisesti tuollaista.Kun tuota tekee maksullisena työkseen, niin tuskin on kyse siitä milloin hän haluaa itse seksiä, vaan että milloin asiakkaat haluaa. Toki jos siitä pystyy nauttimaan ja oma ukko usein mukana, niin varmaan jotain saa vaikka yksi osapuoli onkin mukana rahojensa ansiosta.
Jos ei tee muita töitä, niin noita ukkojahan voi olla vaikka 6-8 päivässä, niin ehtiihän siinä kuukautisia viettelemään, ja ottamaan lomaa muutenkin. Tosin joku varmaan maksaa menkoista ekstraa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten jaksat henkisesti tuollaista.Ei ole pakottanut. Helpompaa tämä on kuin työ kaupassa. En tietenkään aina nauti. On päiviä kun ei vaan halua,mutta täytyy teeskennellä. Ja miehiä jotka todella ällöttävät. Ajattelen sitten vain rahaa.
Enemmän liksaa kuin kaupasta...Millaiset häppärit sulla on ja käykö jokin vakkari luonasi niiden takia?
Aika moni käy siksi että saa nuolla. Ja ulkonevat, ohut tumma karvoitus. Mies posliini. Monia vakkareita. Ehkä siksi kun olemme pari, ei ilmeisesti kovinkaan monia ole Suomessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän liksaa kuin kaupasta...Millaiset häppärit sulla on ja käykö jokin vakkari luonasi niiden takia?
Aika moni käy siksi että saa nuolla. Ja ulkonevat, ohut tumma karvoitus. Mies posliini. Monia vakkareita. Ehkä siksi kun olemme pari, ei ilmeisesti kovinkaan monia ole Suomessa. Ap
Kiitos vastauksesta; pitää etsiä teidän ilmo…
Siis vuodessa lähes 200 000. On seksi arvokasta.
Saisi edes 10e kerrasta. Saisi ostettua kengät. Täytyy ehdottaa miehelle että koulutetaan itsemme uudelleen...
No tuskin kukaan meistä maksaisi,yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis vuodessa lähes 200 000. On seksi arvokasta.
Saisi edes 10e kerrasta. Saisi ostettua kengät. Täytyy ehdottaa miehelle että koulutetaan itsemme uudelleen...
No tuskin kukaan meistä maksaisi,yhtään mitään.
Ottakaa 100ke lainaa, duunatkaa kropat ja huoneisto kuntoon. Vuoden päästä teilläkin on sata tonnia fyffee.
Tasan ei käy onnen lahjat. Tuostahan tienaa ihan ...vetisti. Mietin jo itse, jos vaimon kanssa alettaisiin. Sitten todellisuus iski kasvoihin. Ollaan yli 40. Minulla pallomaha, jonka alapuolella nysä. Vaimo, no on pallo joka puolelta. Lisäksi olen mustasukkainen, heikko itsetunto, eikä muna meinaa seisoa naisenkaan edessä. Karvainen mies...ei sytytä.
Mikään ei onnistu, köyhänä kuolen.
Tänään tulee illalla pariskunta asiakkaaksi. Harvoin käy pareja. Kolmisen vuotta tätä tehty. Kuudes pari vasta. Saa mieskin vierasta naista..
Tänään olen jo kahden miehen kanssa maannut.
Juhlapyhinä miehiä riittäisi vaikka kuinka.
En enää ota kuin max.4/päivä.
Ei peppu kestä. Kaikki haluaa anaalia.
Ja oma mies ei jaksa kahta kertaa enempää laueta päivässä. Ap
Jaahas, vai persepanoja… Luulisi että ulkonevia häppäreitä haluaisi nuolla lutkuttaa kaikki, mutta et tietenkään anna edes venyttää niitä sormilla…
Missäpäin suomea olittekaan? T:bi utelias m37 vuotta
Onko teillä normaalia seksiä,siis keskenänne?
Saatko ikinä orgasmia työssäsi?
Miehesi ilmeisesti saa?
Vaaditteko aina kondomia?
Missä olette ja mitä maksaa sessio? Kiihottaa ajatuskin.