Otatko etäisyyttä kaveriin, joka jäi työttömäksi?
Vastaa rehellisesti. Itse poistan heidät Linkedinistä ja en Facessa reagoi heidän juttuihin.
Kommentit (10)
En. Katkaisetko välit myös työttömiin perheenjäseniisi tai sukulaisiin?
Ai siksikö sä et enää reagoi mun juttuihin faces? 😭
Meinasin kommentoida, mutta jätin tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia meillä ole. Aika absurdi ajatus. Ei kai työnantaja kultakimpaleista eroon halua?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia meillä ole. Aika absurdi ajatus. Ei kai työnantaja kultakimpaleista eroon halua?
AP
Vaikutat sellaiselta kultakimpaleelta, joka mikroskoopin alla paljastuukin katinkullaksi: heittäisin takaisin jokeen vain.
Toki. Käännän myös pääni aina toiseen suuntaan kun työttömäksi jäänyt kaverini yrittää saada huomiotani. Jokuhan voi luulla että minäkin olen työtön. Eilen kaupassa kävi näin. Pinkaisin juoksuun ja varashälytin pamahti päälle kun koriin oli unohtunut x-tra tuote. Ne näköjään on laittanut näihinkin jo hälyt työttömien takia?
Ei ole työttömiä kavereita eikä ystäviä mutta omalla kohdallani on ollut onni saada ystäviä joille ihminen ihmisenä merkitsee, ei se mitä hän tekee tai on tekemättä työkseen, onistaa tai ei omista jne.
Typerä huono provo muuten, mitä oikein saatte noista surkeista yrityksistänne? Jonkinlaista mielihyvää? Minkälaista? Onko ihan tervettäkään -no enpä tiedä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Meidät, kultakimpaleet, erotetaan joka syksy 😢
Ota. Parempi kaverille.