Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko maailmassa ihminen, joka henkilökohtaisesti vihaa sinua

Vierailija
15.04.2022 |

ja toivoo kuolemaasi?

Mitä teit ansaitaksesi noin pahaa karmaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, mutta he eivät ole koskaan tavanneet minua.

Työskentelen firmassa, johon elämänsä söhlänneet luuserit soittavat. 

Vierailija
22/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa toisten mielipiteet. Aivan sama. Vihatkoon ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua. Ei siten, että se vaikuttaisi elämääni/käyttäytymiseeni, mutta kyllä minua kiinnostaa mikä minussa laukaisee lähes tuntemattoman ihmisen sadismin ja tarpeen häpäistä/nöyryyttää. Ja kyllä, olen toki kysynyt tätä ihan suoraan, mutta eihän ihminen sellaiseen vastaa - tiedostaako edes perimmäistä syytä käytökseensä.

Vierailija
24/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, mutta on ollut kuolleena kolmisen vuotta.

Luultavasti toivoi kuolemaanikin, sitä en tosin tiedä kun suoraan ei koskaan sanonut.

Tämä, ihminen, nainen, oli sukulaiseni. Ensimmäisiä muistoja siitä että hän avoimesti näytti vihansa oli kun olin varmaan joku 4-vuotias. Isutimme pikkusiskoni kanssa lattialla tämän henkilön kotona, he asuivat silloin väliaikaisesti meidän talon yläkerrassa vuokralla.

Tämä ihminen ryntäsi yht´äkkiä takaapäin ja yritti täysillä potkaista minua selkään mutta luiskahti ja lensi p-siilleen. Me siskon kanssa naurettiin ja juostiin rappuja alas kotiin. Silloin en tajunnut muuta kuin nauraa.

Hän oli siis aikuinen silloin, hieman päälle parikymppinen.  Koko ikäni hänen kuolemaansa sain kokea sen vihan aina kun jouduimme tekemisiin. Selän takana pahoja puheita ja suoranaista valehtelua.  ei myöskään osannut tai tajunnut näyttää vihaansa, se näkyi ilmeestä varsin selvästi.

Syytä tähän en tiedä, mutta hän ei ollut henkisesti tasapainoinen ollut koskaan.

Sellaisen vihan kohteena jossa itsellä ei ole osaa eikä arpaa on kuitenkin raskasta vaikka tekemisissä ei oltukaan. Väkisin kuitenkin joskus jouduin sivuamaan hänen elämäänsä kun sukulaisia olimme.

En tiedä pystyikö hän oikeasti pitämään kenestäkään mutta minua avoimesti vihasi. Syystä jota en tiedä sillä se alkoi jo kun olin lapsi.

Vierailija
25/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaisia on useampikin, jotka eivät pidä minusta. Olen suorapuheinen ja aika miellyttämishaluton.

Mutta se on heidän ongelmansa, ei minun.

Vierailija
26/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti toivoi kuolemaanikin, sitä en tosin tiedä kun suoraan ei koskaan sanonut.

Tämä, ihminen, nainen, oli sukulaiseni. Ensimmäisiä muistoja siitä että hän avoimesti näytti vihansa oli kun olin varmaan joku 4-vuotias. Isutimme pikkusiskoni kanssa lattialla tämän henkilön kotona, he asuivat silloin väliaikaisesti meidän talon yläkerrassa vuokralla.

Tämä ihminen ryntäsi yht´äkkiä takaapäin ja yritti täysillä potkaista minua selkään mutta luiskahti ja lensi p-siilleen. Me siskon kanssa naurettiin ja juostiin rappuja alas kotiin. Silloin en tajunnut muuta kuin nauraa.

Hän oli siis aikuinen silloin, hieman päälle parikymppinen.  Koko ikäni hänen kuolemaansa sain kokea sen vihan aina kun jouduimme tekemisiin. Selän takana pahoja puheita ja suoranaista valehtelua.  ei myöskään osannut tai tajunnut näyttää vihaansa, se näkyi ilmeestä varsin selvästi.

Syytä tähän en tiedä, mutta hän ei ollut henkisesti tasapainoinen ollut koskaan.

Sellaisen vihan kohteena jossa itsellä ei ole osaa eikä arpaa on kuitenkin raskasta vaikka tekemisissä ei oltukaan. Väkisin kuitenkin joskus jouduin sivuamaan hänen elämäänsä kun sukulaisia olimme.

En tiedä pystyikö hän oikeasti pitämään kenestäkään mutta minua avoimesti vihasi. Syystä jota en tiedä sillä se alkoi jo kun olin lapsi.[/quote

Siis ei osannut tai tajunnut peittää vihaansa. Liekö ollut tarkoituskaan.

Vierailija
27/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan montakin 😁

Vierailija
28/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi perin omituista, jos olisi.

Vierailija
29/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pystyikö hän oikeasti pitämään kenestäkään mutta minua avoimesti vihasi. Syystä jota en tiedä sillä se alkoi jo kun olin lapsi.

Kamalaa. Onneksi hän ei saanut vahingoitettua sinua, kun olit lapsi.

Vierailija
30/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti suuri osa tuntemistani (en tunne montaa ihmistä) mutta mitä sillä karman kanssa on tekemistä?

Vierailija
31/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua. Ei siten, että se vaikuttaisi elämääni/käyttäytymiseeni, mutta kyllä minua kiinnostaa mikä minussa laukaisee lähes tuntemattoman ihmisen sadismin ja tarpeen häpäistä/nöyryyttää. Ja kyllä, olen toki kysynyt tätä ihan suoraan, mutta eihän ihminen sellaiseen vastaa - tiedostaako edes perimmäistä syytä käytökseensä.

Ok. Meitä ihmisiä on niin erilaisia. 

Vierailija
32/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haters gona hate you anyway. Teitpä mitä vaan.

Vierailija
33/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että yksi työkaveri vihaa minua, mutta tuskin hänkään niin paljon että toivoisi kuolemaani.

Vierailija
34/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan yksi joka minua vihaa, mutta tuskin sentään kuolemaani toivoo.

Vierailija
35/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi, mutta en yhtään tiedä miksi hän vihaa minua. Kyselty on, mutta en ole saanut vastausta.

Vierailija
36/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta minäkin vihaan heitä.

Vierailija
37/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on. Eräs katkera mies, jolle lause "en ole kiinnostunut sinusta" oli liikaa. 

Olisin varmaan kuolleena nyt jos olisin tavannut hänet vielä kerran.

Vierailija
38/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa narsistilta. Lapsen vihaaminen ja selkään potkiminen. Olen todistanut täysin samaa.

Vierailija
39/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vihaa, mutta ei kai ne kuolemaa toivo kuitenkaan.  Vihaavat koska olen tällainen hiljainen.

Vierailija
40/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, useampi. Enemmänkin siksi, koska olen hyvin yksinkertainen ja jotenkin kummallinen.