Selviytyjät Suomi 2022.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…
Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...
Kommentit (1934)
Varmaan isompia ja pienempiä paskaläjiä pusikot täynnä kuvausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virpi jäätävä pettymys. Miksi hän lähtee formaattiin mukaan, jos ei ole aikomustakaan kilpailla tai voittaa?
Onneksi ei päässyt tuomaristoon, joka tuntui olevan Virpillekin yllätys. Ihme vapaamatkusta.
Mistä näkyi, että oli muka yllättynyt? Taktinen veto ettei joudu edes tuomaristossa tekemään mitään päätöksiä.
Minunkin silmiini oli yllättyneen näköinen ja näytti hetken epäröivän. Ei ollut edes ns."mikroilme", mikä paljastuu vain tarkkasilmäisimmille, vaan ilme kesti pari sekuntia.
Lopputulema oli kuitenkin hänen kannaltaan parempi, koska nyt hänen ei tarvitse miettiä antaako äänensä Samille vai Julialle. Siinä tapauksessa hän olisi kokenut pettävänsä toisen.
Tää on vähän kinkkinen juttu, mutta ehkä hän ennakoi jo sen, että olisi finaalissa hävinnyt ja tullut mainituksi peesaajana. Se näyttäisi jäävän nyt Samin kontolle Julian tai Tommin viedessä voiton.
Finaalissa olisi pitänyt olla Pok, Helmeri ja Tommi. Kolme vahvinta pelaajaa, joista Tommi tosin ei ole viidakossaselviytyjä, vaan järkipeluri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei B:ssä peli ollut niin julmaa, kuin viime kaudella.
Viimeksi oli kiusaamista yhtä pelaajaa kohtaan, estettiin sen kaikenlainen eteneminen kilpailuissa,
se oli tosi röyhkeää. Tähän osallistui jokainen kilpailija.
Silloin nuo kaksi persposket paljaina kävelevää neitosta, jotka oli juoruilun mestareita ja löysivät syyn kaikessa Paulista, jota myös solvasivat perusteettomasti. Shirly petti myös liittolaisensa.
Kaiken huippu oli, kun Sööli, joka ei edes voittanut ainuttakaan peliä, eikä juuri osannut mitään,
vetelehti leirillä. Äänestetään voittoon. Kautta historian huonoin voittaja koskaan tuo sööli.
Mitään muuta se ei tehnyt voittonsa eteen, kuin juonitteli ja kieroili.
Joo, tuo oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus koko viime kausi. Sen näkee tälläkin palstalla, että keskustelua ei juuri ole, koska juuri kukaan ei enää ohjelmaa katso. Koska söölin annettiin tapahtua.
Puistattavaa.
Samaa mieltä, viime kausi oli jollain tapaa tuskaista katsottavaa Shirlyn ja Eveliinan takia. Koko ajan heistä tuli sellaiset koulukiusaaja-/mean girl -vibat. Kaiken "kruunasi" vielä Shirlyn voitto. Että mua korpesi, vieläkin **tuttaa! Paul oli oikea voittaja, oikea SELVIYTYJÄ ja mielessäni HÄN oli koko kilpailun voittaja.
Toivon Julian voittoa. Hänen pelaamisestaan olen pitänyt eniten. Ei haittaa jos Sami tai Tommi vie kisan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Julian voittoa. Hänen pelaamisestaan olen pitänyt eniten. Ei haittaa jos Sami tai Tommi vie kisan.
Samat fiilikset, Julian voittoa toivon, mutta niille kahdelle muullekin voiton soisin, eli ei oikeastaan väliä kuka voiton lopulta nappaa. Karosta en pitänyt, joten hyvä kun hän ei kärkikolmikossa ole. Viime vuoden loppuratkaisu oli fiasko, nyt onneksi ei ole toistumisen vaaraa.
Virpin mielestä Julia ansaitsee voiton, kun on nuori ja elämä edessä. Julia on rikas ja rikkaasta perheestä. Mites Virpin omat lapset? Jos hän ei itse tarvitse mitään? Onko hänen lapsillaan asiat niin äärimmäisen hyvin, ettei halua voittaa omien läheisten vuoksi. Miksi ajatella omaa perhettään, kun pitää ajatella muita.
Oksettaa koska luulen ton olevan juuri samanlainen mitä serkun äiti. Aina piti ajatella muita SINÄ ET TARVITSE MITÄÄN! Omat tavarat annetaan serkuille kysymättä jne. Tuollaisesta jää traumat. No onhan meillä yhtä typerä hallitus. Viimeisenä oma kansa yleensä
Vierailija kirjoitti:
Virpin mielestä Julia ansaitsee voiton, kun on nuori ja elämä edessä. Julia on rikas ja rikkaasta perheestä. Mites Virpin omat lapset? Jos hän ei itse tarvitse mitään? Onko hänen lapsillaan asiat niin äärimmäisen hyvin, ettei halua voittaa omien läheisten vuoksi. Miksi ajatella omaa perhettään, kun pitää ajatella muita.
Oksettaa koska luulen ton olevan juuri samanlainen mitä serkun äiti. Aina piti ajatella muita SINÄ ET TARVITSE MITÄÄN! Omat tavarat annetaan serkuille kysymättä jne. Tuollaisesta jää traumat. No onhan meillä yhtä typerä hallitus. Viimeisenä oma kansa yleensä
Niinpä, ehkä ainoa miksi Julian EI tarvitsisi voittaa, on se että on rikkaasta perheestä ja poikaystäväkin on kiekkomiljonääri, mutta en usko että Tommi ja Samikaan mitään köyhimyksiä on, joten ehkä raha ei sitten omassa päässäni ratkaise, eli Julialle voiton soisin.
Onpas täällä haukuttu Virpin ratkaisua. Mä ymmärrän täysin miksi Virpi toimi noin. Hänhän olisi muussa tapauksessa pelannut täysillä loppuun saakka, mutta pelikirjat meni uusiksi, kun koskemattomuuden voittikin juuri se hlö, jonka muu kolmikko olisi halunnut ulos. Jos koskemattomuuden olisi voittanut joku muu, Virpi olisi takuulla äänestänyt Tommin ulos. Samoin tietysti Julia ja Samikin, sillä rivien välistä tulkitsin, että likkojen liitto oli Samille loppupeleissä mieluisampi.
Eli Tommin koskemattomuusvoitto oli se syy, jonka vuoksi Virpi jätti pelin kesken. Muuten olisi ehdottomasti mennyt päätyyn saakka. Hänelle ideaalifinaalikolmikko olisi ollut hän, Julia ja Sami. Nyt Virpi viimeisenä tekonaan käytti valtaansa ja sai finaaliiin ne, jotka halusikin, Samin ja Julian. Virpin olisi vaan kannattanut mielummin sopia aiemmin heimon kesken, että antakaa hänelle äänet. Tällöin Virpi olisi päässyt vielä neuvoston jäseneksi ja saanut äänioikeuden finaalissa. Nyt se jäi uupumaan, ja tämä oli Virpin ainoa moka tässä ratkaisussa.
Nuo muut olivat itse asiassa hölmöjä, kun eivät äänestäneet Virpiä tässä kohtaa ulos. Tommi ja Sami ovat toitottaneet, että Virpi voittaisi heidät kaikki finaaliäänestyksessä, koska valtaosa tippuneista rakastaa Virpiä. Kaikilla olisi paljon paremmat mahdollisuudet voittaa, jos he eivät olisi finaalikaksikossa juuri Virpin kanssa. Outoa, etteivät tätä hoksanneet jo viime äänestyksessä.
Ja ihan takuulla Virpille olisi voitto kelvannut. Hänhän olisi voinut lahjoittaa siitä ison siivun tai jopa koko potin jonnekin Kirkon ulkomaanapuun tai muuhun hyväntekeväisyyteen. Ei olisi kieltäytynyt tällaisesta mahdollisuudesta. Rahalla voisi auttaa muita.
Nyt kävi kuitenkin niin, että Tommin immuniteetti sotki suunnitelmat ja tuossa kohtaa Virpi katsoi tärkeämmäksi antaa läheisilleen Samille ja Julialle voittomahdollisuuden.
Virpillä on myös loistava huumorintaju. Lopussa vielä vähän näpäytti/säikäytti Samia tasapelipisteillä ja loppuhaastiksessa sanoi, että hänen räpiköinti finaalikilpailussa olisi koominen näky, jolta halusi katsojat säästää :)
Miksi Tommi jaksoi jankuttaa moneen kertaan siitä, ettei Julia (jota hän oli pudottamassa!) ei tullut juttelemaan hänelle ennen heimoneuvostoa? Miksi halusi, että toinen vielä oikein anelisi häneltä almuja, vaikka varmasti kaikki jo tiesi tuossa vaiheessa kenelle Tommi äänensä antaa. Ja miksei Tommi mennyt itse juttelemaan Julialle, jos koki, että olisi vielä keskusteltavaa? Aloitteen ottaminen on myös sallittua.
Minulta loppui pari viikkoa sitten Ruutu Plus ja olen katsonut jaksot nyt TV:n/Ruudun tahtiin. Tuli yllätyksenä, että Pudonneen tilitys näkyy vain ja ainoastaan Plussan tilaajille. Oletin tietysti, että niistäkin uusin/ennakkojakso olisi vain plussalaisille ja viikon päästä jakso tulisi kaikkien nähtäville. Mutta ei, on pelkästään tilaajille. Onpa mälsää.
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui pari viikkoa sitten Ruutu Plus ja olen katsonut jaksot nyt TV:n/Ruudun tahtiin. Tuli yllätyksenä, että Pudonneen tilitys näkyy vain ja ainoastaan Plussan tilaajille. Oletin tietysti, että niistäkin uusin/ennakkojakso olisi vain plussalaisille ja viikon päästä jakso tulisi kaikkien nähtäville. Mutta ei, on pelkästään tilaajille. Onpa mälsää.
Tiesin että kaikki näkevät viimeisen jakson yhtäaikaa ja niinpä lopetin tilaukseni tätä silmälläpitäen.
Vaan nytpä alkoikin Australian Selvytyjät ja jossain vaiheessa täytyy uusia tilaus, koska se On vain plussalaisille.
Ja yksi syy miksi lopetin ruutu + yllättävä hinnannousu, josta ei oltu tiedotettu.
Mua vähän vaivaa se viime vuoden jakso, jossa Paulia kiusattiin ihan törkeästi. Kuinka ne kameramiehet ja tuotanto yms. henkilöstö on voineet vaan kuvata ja katsella sitä touhua? Eikö kellekään tullut mieleen puhaltaa peliä poikki ja ottaa kaikki osalliset puhutteluun? Että me ei hyväksytä näin pitkälle menevää kiusaamista?
Se oli niin farssi, ettei mitään rajaa. Sen takia en tänäkään vuonna voinut katsoa Karoliinan veemäisiä touhuja. Jatkoin katsomista vasta kun se oli häädetty. Nytkin tekee tiukkaa katsoa sitä ja Leoa siellä tuomaristossa. Yaiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa koska luulen ton olevan juuri samanlainen mitä serkun äiti. Aina piti ajatella muita SINÄ ET TARVITSE MITÄÄN! Omat tavarat annetaan serkuille kysymättä jne. Tuollaisesta jää traumat. No onhan meillä yhtä typerä hallitus. Viimeisenä oma kansa yleensäNiinpä, ehkä ainoa miksi Julian EI tarvitsisi voittaa, on se että on rikkaasta perheestä ja poikaystäväkin on kiekkomiljonääri, mutta en usko että Tommi ja Samikaan mitään köyhimyksiä on, joten ehkä raha ei sitten omassa päässäni ratkaise, eli Julialle voiton soisin.
Olen kattonut Tommin koiravideon, ja näkyi asuvan tosi pienessä yksiössä. Ei tullut mielikuvaa, että rahoissaan olisi. Tosin en tiedä miten tänä päivänä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa koska luulen ton olevan juuri samanlainen mitä serkun äiti. Aina piti ajatella muita SINÄ ET TARVITSE MITÄÄN! Omat tavarat annetaan serkuille kysymättä jne. Tuollaisesta jää traumat. No onhan meillä yhtä typerä hallitus. Viimeisenä oma kansa yleensäNiinpä, ehkä ainoa miksi Julian EI tarvitsisi voittaa, on se että on rikkaasta perheestä ja poikaystäväkin on kiekkomiljonääri, mutta en usko että Tommi ja Samikaan mitään köyhimyksiä on, joten ehkä raha ei sitten omassa päässäni ratkaise, eli Julialle voiton soisin.
Tuo on vain yksi niistä syistä, miksi Julian ei pitäisi voittaa. Hän ei ole lähimainkaan paras pelaaja ja on suurimman osan kaudesta tullut nyökytellen muiden vanavedessä.
Tuolle Virpin toiminnalle on kyllä aika ja paikkansa, mutta se ei ole tällaisessa ohjelmassa, johon pääseminen on jo itsessään etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain yksi niistä syistä, miksi Julian ei pitäisi voittaa. Hän ei ole lähimainkaan paras pelaaja ja on suurimman osan kaudesta tullut nyökytellen muiden vanavedessä.
Julia eteni pitkälle peesaillen mutta on sittemmin kasvanut. Aloitteentekijä Helmerin pudotuksessa, kaksi kilpailuvoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kattonut Tommin koiravideon, ja näkyi asuvan tosi pienessä yksiössä. Ei tullut mielikuvaa, että rahoissaan olisi. Tosin en tiedä miten tänä päivänä on.
On ainakin varaa ostella älyttömän kalliita kameroita, joilla kuvaa Lapissa ja muilla matkoillaan.
Voi jeesus tuota Virpiä! Mikä tekopyhä höppänä! Olis luovuttanut jo aikaisemmin!
Virpin haastattelu on tämän päivän Iltalehdessä. Kertoi luovuttamisensa syyksi, että Julia ja Virpi ansaitsivat paremmin jatkopaikan ja voiton. Kertoi että olisi voinut äänestää Tommin ulos, jos se olisi ollut mahdollista (niinkuin äänesti aiemmin Helmerin ulos). Eli pyrkii lähtökohtaisesti olemaan heikomman puolella vahvempaa vastaan.